• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

BBB Beach, BĂ€rs och Breitling 😁 svĂ„rt och se kvalitĂ© i solljuset men dĂ„ bjuds det pĂ„ skit đŸ‘ŠđŸ€Ł
20210803_152236.jpg

Jag funderar starkt pÄ att bestÀlla mig en Breitling men jag Àr osÀker pÄ storleken.
42 mm och 50 mm lug-to-lug.
Klockan det gÀller Àr en Premier Chronograph 42 - A13315351C1P1.
Är det nĂ„gon hĂ€r pĂ„ forumet som har en sĂ„dan?
Jag har lÄngt till nÀrmsta AD och kan sÄledes inte testa den.
Har en ganska smal handled, ca 17,5 mm.
Vad tror Ni? Kan det funka?

EF28148A-15F2-419B-BBB2-C054FA04FA6A.jpeg

Kan man sĂ€lja direkt till Chrono24? Hur funkar det? đŸ€”
De har nÄgon samarbetspartner. Logga in pÄ chrono24. Skicka in bilder och beskriv skick pÄ klockan sÄ gör de en vÀrdering utifrÄn det. Sen fÄr man en frsktsedel och sÄ Àr det bara att skicka ivÀg den.

Fick hem ny klocka idag som jag behöver justera lÀnken pÄ, tÀnkte svÀnga förbi Klockmaster i Globen och hoppas fÄ klÀmma pÄ en Premier B01 under tiden. Ser sÄ jÀvla fin ut pÄ bild och nÄgot som skulle kunna va ett lÄngsiktigt mÄl som nÀsta klocka. Borde finnas fin prutmÄn (inte för att jag köpa den just nu ÀndÄ...) Med tanke pÄ C24 priserna

Varför sĂ„ jĂ€kla stor 😭 46 mm fĂ„r ju min Emergency att framstĂ„ som en sĂ„ndĂ€r tjejklocka, Rolex Datejust!

Screenshot_20210807_143628.jpg

Varför sĂ„ jĂ€kla stor 😭 46 mm fĂ„r ju min Emergency att framstĂ„ som en sĂ„ndĂ€r tjejklocka, Rolex Datejust!

Screenshot_20210807_143628.jpg
Äsch! Bandhornen Ă€r böjda nedĂ„t och sen Ă€re ju gummi pĂ„! DĂ„ bĂ€rs den mindre! Typ som en skx

(nej dÀr ljuger jag, har aldrig haft en skx...).

Jag har verkligen inga sumo armar utan varierar mellan 16 nÄgot till max 17(relativt platta) och dÄ flyger det. Men hade den varit större hade det inte gÄtt

Äsch! Bandhornen Ă€r böjda nedĂ„t och sen Ă€re ju gummi pĂ„! DĂ„ bĂ€rs den mindre! Typ som en skx

(nej dÀr ljuger jag, har aldrig haft en skx...).

Jag har verkligen inga sumo armar utan varierar mellan 16 nÄgot till max 17(relativt platta) och dÄ flyger det. Men hade den varit större hade det inte gÄtt
"Har aldrig haft en skx" HAHAHA 😂😂😂

BÀsta jag hört idag. JÀvla skitklocka som ÀndÄ tar upp 50% av allt utrymme hÀr

"Har aldrig haft en skx" HAHAHA 😂😂😂

BÀsta jag hört idag. JÀvla skitklocka som ÀndÄ tar upp 50% av allt utrymme hÀr
Seriöst har jag inte det. Men vet du vad. DET GÖR IBGET! För vi har minst en som i varje trĂ„d lĂ€gger upp frĂ„gan om man kan fĂ„ en jĂ€mförelsebild med just skx vs XXX, sĂ„ jag vet exakt hur en skx Ă€r och bĂ€rs

Tillbaka
Topp