Nej nej. Kolla pÄ Chrono24 sÄ ser du att det sÀljs med typ 40% rabatt.Trist! Satt sjukt bra pÄ mig. Pröjsade du list eller vad har man ish för rabatt pÄ bratte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej. Kolla pÄ Chrono24 sÄ ser du att det sÀljs med typ 40% rabatt.Trist! Satt sjukt bra pÄ mig. Pröjsade du list eller vad har man ish för rabatt pÄ bratte?
Du behöver en stÄlfisk, bÀttre badklockaBBB Beach, BÀrs och Breitling svÄrt och se kvalité i solljuset men dÄ bjuds det pÄ skit
Vem fan har sagt nÄtt om bad i höstvÀrmen? @Maxer Jo en stÄlfisk har vart pÄ tapeten men var nÄn jag kÀnde som lovade första tjing pÄ det enda jag tycker Àr intressant i den serien. Men den byttes bortDu behöver en stÄlfisk, bÀttre badklocka
Kan man sÀlja direkt till Chrono24? Hur funkar det?Kan vara sÄ. FÄtt bud av chrono24 pÄ 22k om jag sÀljer direkt till dem. Klurat lite pÄ att försöka privat dÀr för att nÄ en större marknad.
Vad Ă€r det du sĂ€ljer?Mjo. Ăr ju inklusive frakt och allt. FĂ„r avvakta lite och se om nĂ„gon nappar hĂ€r annars gĂ„r den vĂ€l via den vĂ€gen.
VitblÄa jao. Kör nog via chrono24 dÀrför jag plockade bort.Vad Àr det du sÀljer?
Edit: Det verkar vara den vitblÄa SO:en. Men den Àr sÄld nu?
De har nÄgon samarbetspartner. Logga in pÄ chrono24. Skicka in bilder och beskriv skick pÄ klockan sÄ gör de en vÀrdering utifrÄn det. Sen fÄr man en frsktsedel och sÄ Àr det bara att skicka ivÀg den.Kan man sÀlja direkt till Chrono24? Hur funkar det?
OK, bra att veta!De har nÄgon samarbetspartner. Logga in pÄ chrono24. Skicka in bilder och beskriv skick pÄ klockan sÄ gör de en vÀrdering utifrÄn det. Sen fÄr man en frsktsedel och sÄ Àr det bara att skicka ivÀg den.
Ett tips Àr att Àndra till 'tillbakadragen', snrarare Àn 'avslutad' annars tror man att den Àr sÄld och anvÀnder annonsen som referens för marknadspris.VitblÄa jao. Kör nog via chrono24 dÀrför jag plockade bort.
En av de hÄrdaste brattarna! Hade gÀrna sett den pÄ nya, babyblÄ gummit. MÀter den 44 mm typ?Och sÄ var vi Äter pÄ det orangea gummit...
Ăsch! Bandhornen Ă€r böjda nedĂ„t och sen Ă€re ju gummi pĂ„! DĂ„ bĂ€rs den mindre! Typ som en skxVarför sĂ„ jĂ€kla stor 46 mm fĂ„r ju min Emergency att framstĂ„ som en sĂ„ndĂ€r tjejklocka, Rolex Datejust!
"Har aldrig haft en skx" HAHAHAĂsch! Bandhornen Ă€r böjda nedĂ„t och sen Ă€re ju gummi pĂ„! DĂ„ bĂ€rs den mindre! Typ som en skx
(nej dÀr ljuger jag, har aldrig haft en skx...).
Jag har verkligen inga sumo armar utan varierar mellan 16 nÄgot till max 17(relativt platta) och dÄ flyger det. Men hade den varit större hade det inte gÄtt
Seriöst har jag inte det. Men vet du vad. DET GĂR IBGET! För vi har minst en som i varje trĂ„d lĂ€gger upp frĂ„gan om man kan fĂ„ en jĂ€mförelsebild med just skx vs XXX, sĂ„ jag vet exakt hur en skx Ă€r och bĂ€rs"Har aldrig haft en skx" HAHAHA
BÀsta jag hört idag. JÀvla skitklocka som ÀndÄ tar upp 50% av allt utrymme hÀr
Antingen det eller sĂ„ gör han fylleinlĂ€ggSeriöst har jag inte det. Men vet du vad. DET GĂR IBGET! För vi har minst en som i varje trĂ„d lĂ€gger upp frĂ„gan om man kan fĂ„ en jĂ€mförelsebild med just skx vs XXX, sĂ„ jag vet exakt hur en skx Ă€r och bĂ€rs
Jag hade lÀtt sparat dem. TÀnk vilka minnen att berÀtta om för barnbarnenAntingen det eller sÄ gör han fylleinlÀgg
Ja exakt!Jag hade lÀtt sparat dem. TÀnk vilka minnen att berÀtta om för barnbarnen