Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Antingen det eller sÄ gör han fylleinlÀgg
Har ni screenat den dÀr killens fylleinlÀgg som ni skriver om?Jag hade lÀtt sparat dem. TÀnk vilka minnen att berÀtta om för barnbarnen
du mÄste nog ha skrivit fel för det bÀsta som finns Àr en borstad 80-tals chronomat...Har insett att livet inte Àr vÀrld att leva utan en helpolerad 90-tals Chronomat. NÄgon som har en till salu?
Nee, jag skrev rÀtt. Vill blÀnda folk med min chronomat likt en amerikansk GMC med helljus och xenon.du mÄste nog ha skrivit fel för det bÀsta som finns Àr en borstad 80-tals chronomat...
Vilket band Äsyftar du pÄ? à terkoppla gÀrna sÄ vi fÄr kontrollera. Tack pÄ förhand!NÄn som vet varför @ERIKSON URHANDEL Àr dyrare pÄ rubber straps Àn Breitling pÄ sin officiella sida?
Tittar pÄ Diver Pro 22 mm just nu, med spÀnne. 1380 kr hos Breitling, 1460 kr hos er.Vilket band Äsyftar du pÄ? à terkoppla gÀrna sÄ vi fÄr kontrollera. Tack pÄ förhand!
Vilken fantastisk urtavla!Tredje kvÀllen i rad, fantastiskt ur som "nÀstan" glöms av, skÄl pÄ er vÀnner nu tar jag semester!
Breitling har genomfört en prisjustering som tydligen inte Àndrats pÄ deras egen hemsida. Men för att vara pÄ sÀkra sidan skall jag kontrollera detta imorgon fm. à terkommer.Tittar pÄ Diver Pro 22 mm just nu, med spÀnne. 1380 kr hos Breitling, 1460 kr hos er.
Ingen större skillnad, men nyfiken vad det beror pÄ. Hade kÀnts mer rimligt om det var tvÀrtom?
Ingen big deal, jag var bara nyfiken. BestÀller alltid lokalt ÀndÄ. Tack!Breitling har genomfört en prisjustering som tydligen inte Àndrats pÄ deras egen hemsida. Men för att vara pÄ sÀkra sidan skall jag kontrollera detta imorgon fm. à terkommer.
Trevlig kvÀll!
Du ska inte ha en till dÄ?Roadtrip, riding shotgun to gbg jag och MOP:en
BBB BÀrs, Bergströms och Breitling
den som @Boozer_87 har Àr en japan LE pÄ 300 ex medans den du lÀnkar till Àr en ikke LE.Du ska inte ha en till dÄ?
Aah, ok. Dessutom betydligt snyggare med blÄa smÄtavlor!den som @Boozer_87 har Àr en japan LE pÄ 300 ex medans den du lÀnkar till Àr en ikke LE.
pÀrlemo Àr snyggt men dessa polerade boetter och lÀnkar Àr ju repmagneter haha
Min Àr 24mm bred Har dessa för tillfÀllet men hÄller pÄ att försöka hitta ett till men de kostar ju nÀstan 4k stycket
Ja, menar ju att den passar din, det blÄ gummit alltsÄ!Min Àr 24mm bred Har dessa för tillfÀllet men hÄller pÄ att försöka hitta ett till men de kostar ju nÀstan 4k stycket
Tar du i natura?Ja, menar ju att den passar din, det blÄ gummit alltsÄ!
För övrigt vill jag ha din Aerospace-lÀnk! Swish?
Det Àr vÀl bÀst, klockbudgeten Àr sprÀngd sedan typ 2018...Tar du i natura?
ĂĂ€eee fan pĂ„ med gĂŒldet! Klart den Ă€r en vattendelare i trĂ„denPromenerar och tar ett lunchmöte. Har pĂ„ mig en Seamaster som Ă€r en vattendelare. Jag Ă€r ju helt sĂ„ld pĂ„ Bond LE men jag vet att mĂ„nga Ă€r skeptiska. Just denna Ă€r synnerligen Bond i vissa vinklar. I andra Ă€r tavlan bara svart. Riktigt najs.
Felpostat, skulle vara i vad gör du och din klocka just nuPromenerar och tar ett lunchmöte. Har pÄ mig en Seamaster som Àr en vattendelare. Jag Àr ju helt sÄld pÄ Bond LE men jag vet att mÄnga Àr skeptiska. Just denna Àr synnerligen Bond i vissa vinklar. I andra Àr tavlan bara svart. Riktigt najs.
Vad Àr det för Älder pÄ denna ?Promenerar och tar ett lunchmöte. Har pÄ mig en Seamaster som Àr en vattendelare. Jag Àr ju helt sÄld pÄ Bond LE men jag vet att mÄnga Àr skeptiska. Just denna Àr synnerligen Bond i vissa vinklar. I andra Àr tavlan bara svart. Riktigt najs.
Har haft min nÄgra mÄnader och gillar den mycket. SuperbekvÀm lÀnk och som vanligt med Breitling sÄ gÄr den vÀldigt bra.NÄn som kör Chronomat b01 42mm och kan dela med sig av sina erfarenheten av den? (och kanske nÄtt foto eller tvÄ)
Har haft min nÄgra mÄnader och gillar den mycket. SuperbekvÀm lÀnk och som vanligt med Breitling sÄ gÄr den vÀldigt bra.