• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag vet, skitig som fan men en bĂ€rs I herrgĂ„rdsmiljö pĂ„ en söndag med Beatern! Det skojjar man inte fan inte bort! đŸ€Ł
20210822_164037.jpg

Nu har jag haft klockan i en mÄnad, fortfarande lika nöjd varje gÄng den Äker pÄ handleden. Har alltid haft en förkÀrlek för just dykarklockor, vet ej varför.
PĂ„ denna Ă€r det just typsnittet pĂ„ siffror mm. som tilltalar mig lite extra, finns sĂ€kert delade meningar om detta pĂ„ just denna modellen😁
Ha en trevlig vecka allesammans.
76B50721-F065-4569-8861-C4B404644F83.jpeg

Hade laddat för att komplettera Emergencyn med Ă€ven en blĂ„ tavla, men fick nu svar att Breitling i TĂ€by bara byter tavla i samband med service. Och min Ă€r precis nyservad sĂ„ dĂ„ lĂ€r jag fĂ„ vĂ€nta ett par Ă„r... đŸ˜©

Har jag nÄgra alternativ?

IMG_20210823_115412.jpg
Det Àr minst en tÀthetsservice (förutsatt att klockan ej behöver full service) som TÀby vill göra för att kunna garantera klockans funktion vid tavelbyte. Ett alternativ du har Àr att leta blÄ tavla pÄ Chrono, EBay, auktioner, osvosv. Sedan ber du en fristÄende urmakare installera det Ät dig.

Det Àr minst en tÀthetsservice (förutsatt att klockan ej behöver full service) som TÀby vill göra för att kunna garantera klockans funktion vid tavelbyte. Ett alternativ du har Àr att leta blÄ tavla pÄ Chrono, EBay, auktioner, osvosv. Sedan ber du en fristÄende urmakare installera det Ät dig.
Ja, precis. Skulle kosta cirka 9 tkr med tavla.

Hmmm, avd fru issues, har köpt 2 sprillans Brattar nyligen, onda ögat frÄn frun redan, idag kommer en fin Evo, beggad som halvförsvar, men vette fn om jag vÄgar anvÀnda den idag, börjar run out med förklaringar, brukar sympati handla en LV vÀska, men fn sÄ dyrt, funkar ej denna gÄng, tips ?

Hmmm, avd fru issues, har köpt 2 sprillans Brattar nyligen, onda ögat frÄn frun redan, idag kommer en fin Evo, beggad som halvförsvar, men vette fn om jag vÄgar anvÀnda den idag, börjar run out med förklaringar, brukar sympati handla en LV vÀska, men fn sÄ dyrt, funkar ej denna gÄng, tips ?

Enkel lösning, lĂ„ter dig köra pĂ„ ett tag till
. 😂

Bilagor

• 5DFE17FA-6359-4DC9-A675-39E3B992DDC7.jpeg
    5DFE17FA-6359-4DC9-A675-39E3B992DDC7.jpeg
    267.4 KB · Visningar: 10
Köp snarlika modeller och sÀg att Du "bytt band"!!

Finns det nÄgon som kan hjÀlpa mig med svar pÄ dessa frÄgor betr Aerospace status ?
Nuvarande modell, nÀr kom den ?
Är eller har Aerospace haft en paus(nĂ€rtid) i Breitlings program eller Ă€r den tom pĂ„ vĂ€g att fasas ut ?
Nuvarande modell heter Aerospace Evo, kom 2013 och produceras ff sÄvitt jag vet!

Tillbaka
Topp