Weberg
Guld
Hahahaha det vetefan vad som hÀnde med den. Spelade mest Snake pÄ denFrÄgan Àr, har du kvar Nokian?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahahaha det vetefan vad som hÀnde med den. Spelade mest Snake pÄ denFrÄgan Àr, har du kvar Nokian?
Den dÀr e snygg, hade först tÀnk en Avanger, men blev en Superocean istÀllet!Avengern hÄller +/- 0 sek pÄ 11 dagar nu. Problemet Àr att jag börjar sakna stÀlla in tiden.
Hade laddat för att komplettera Emergencyn med Àven en blÄ tavla, men fick nu svar att Breitling i TÀby bara byter tavla i samband med service. Och min Àr precis nyservad sÄ dÄ lÀr jag fÄ vÀnta ett par Är...
Har jag nÄgra alternativ?
Hahahaha fyfan! HÀr sitter man och deppar liksom, och fÄr detta slÀngt i ansiktet
Kram vÀn!Hahahaha fyfan! HÀr sitter man och deppar liksom, och fÄr detta slÀngt i ansiktet
JAG HAR I PRINCIP EN LIVSKRIS NU!
Det Àr minst en tÀthetsservice (förutsatt att klockan ej behöver full service) som TÀby vill göra för att kunna garantera klockans funktion vid tavelbyte. Ett alternativ du har Àr att leta blÄ tavla pÄ Chrono, EBay, auktioner, osvosv. Sedan ber du en fristÄende urmakare installera det Ät dig.Hade laddat för att komplettera Emergencyn med Àven en blÄ tavla, men fick nu svar att Breitling i TÀby bara byter tavla i samband med service. Och min Àr precis nyservad sÄ dÄ lÀr jag fÄ vÀnta ett par Är...
Har jag nÄgra alternativ?
Ja, precis. Skulle kosta cirka 9 tkr med tavla.Det Àr minst en tÀthetsservice (förutsatt att klockan ej behöver full service) som TÀby vill göra för att kunna garantera klockans funktion vid tavelbyte. Ett alternativ du har Àr att leta blÄ tavla pÄ Chrono, EBay, auktioner, osvosv. Sedan ber du en fristÄende urmakare installera det Ät dig.
Dagens featherweight champion
@Nissestr sÀljer aldrig, han bara köper och köper.Vill du ha den Ànnu lÀttare? SÀlj lÀnken Ät mig
Ăsch! Denna har ju spĂ„rlöst försvunnit!@Nissestr sĂ€ljer aldrig, han bara köper och köper.
Milda bananer!Vilken kompis han Àr @Nissestr som utan omsvep skickar över sitt gula strap sÄ jag fÄr prova innan köp.
Hmmm, avd fru issues, har köpt 2 sprillans Brattar nyligen, onda ögat frÄn frun redan, idag kommer en fin Evo, beggad som halvförsvar, men vette fn om jag vÄgar anvÀnda den idag, börjar run out med förklaringar, brukar sympati handla en LV vÀska, men fn sÄ dyrt, funkar ej denna gÄng, tips ?
Köp snarlika modeller och sÀg att Du "bytt band"!!Hmmm, avd fru issues, har köpt 2 sprillans Brattar nyligen, onda ögat frÄn frun redan, idag kommer en fin Evo, beggad som halvförsvar, men vette fn om jag vÄgar anvÀnda den idag, börjar run out med förklaringar, brukar sympati handla en LV vÀska, men fn sÄ dyrt, funkar ej denna gÄng, tips ?
Nuvarande modell heter Aerospace Evo, kom 2013 och produceras ff sÄvitt jag vet!Finns det nÄgon som kan hjÀlpa mig med svar pÄ dessa frÄgor betr Aerospace status ?
Nuvarande modell, nÀr kom den ?
Ăr eller har Aerospace haft en paus(nĂ€rtid) i Breitlings program eller Ă€r den tom pĂ„ vĂ€g att fasas ut ?
Bra omsĂ€ttning nu gĂ€llande !Aeorospace nr 2, den andra var lĂ€ngesedan, niceigt med 43 denna gĂ„ng, ha en fin dag trĂ„denâŠ.
Hejsan!
SĂ„ Ă€r det, men nu Ă€r det fĂ€rdighandlat för ett bra tagâŠBra omsĂ€ttning nu gĂ€llande !
BÀsta fÀrgen pÄ Aerospace, har jag börjat tycka. Vit, svart och grÄ Àr en frÀn kombo!Dagens featherweight champion
InstÀmmerBÀsta fÀrgen pÄ Aerospace, har jag börjat tycka. Vit, svart och grÄ Àr en frÀn kombo!
Visst Ă€r dem de ! Har ett Rouleaux pĂ„ igĂ„ng nu ocksĂ„. Bordeaux Bordeaux!GĂ„r igenom gamla bilder och fick ett plötsligt sug efter en röding â den elegantaste av alla fĂ€rgglada Chronomater!
AlltsÄ, nÀr ljuset trÀffar den dÀr tavlan frÄn precis rÀtt vinkel... Mums!Visst Àr dem de ! Har ett Rouleaux pÄ igÄng nu ocksÄ. Bordeaux Bordeaux!