Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan va ful, Bättre du kommer hit med den så du slipper det där åbäket
Den landade nyligen och får nog bo kvar ett tag tillFan va ful, Bättre du kommer hit med den så du slipper det där åbäket
Haha hoppas kan man ju alltid ^^. Den som var till salu här i veckan?Den landade nyligen och får nog bo kvar ett tag till
Möjligt, blev en f2f-affär med @coolraderHaha hoppas kan man ju alltid ^^. Den som var till salu här i veckan?
OuuuuffffI min smak
Jag testade aldrig att förhandla hos AD, men jag köpte en ny Superocean Heritage II från Spazio21 (Italiensk säljare) via c24. Tror att jag betalade 32k, och allt gick smidigt. Tänkte bara att det kan vara ett alternativ att kolla in dem, ifall du nu inte skulle få ett konkurrenskraftigt pris från ADTack för svar! Får bli att testa den AD där jag har historik och pusha rätt hårt (finns nya på C24 för under 30'). Om det inte går, vilket får respekteras, kanske man får köra via gråhandlare ändå. Kul att få upp ögonen för nytt märke!
5 star, kanon snygg…I min smak
Stämmer uppgifterna då som är på kortet? Nu är det ju maskat på bilden iafFrån tradera just nu, vad försiggår här? Hur lyckas man få ett nyutfärdat cert komplett med qr kod / spårbarhet på en 20 år gammal klocka? Det är väl ingenting som en vanlig service hos ad ger?
Från tradera just nu, vad försiggår här? Hur lyckas man få ett nyutfärdat cert komplett med qr kod / spårbarhet på en 20 år gammal klocka? Det är väl ingenting som en vanlig service hos ad ger?
Det är ett servicekort/äkthetsbevis som kan utfärdas av Breitling. I Sverige är det Time Promotion i Täby (Breitling) som fixar detFrån tradera just nu, vad försiggår här? Hur lyckas man få ett nyutfärdat cert komplett med qr kod / spårbarhet på en 20 år gammal klocka? Det är väl ingenting som en vanlig service hos ad ger?
Vansinnigt bra, den vill jag ha omgående!I min smak
Wow! Home runI min smak
Nä fn, inte än, Novemberish, enligt Erikson, sedan funtar jag på kränga Guld Navin och köpa 2 nya då istället, men grail nu är faktiskt super chronomat med utc, så ubercool, in sum, som vanligt - flippardjävulen sitter i, men håller mig till Brattar vart fall….@Watchie hur går det för dig med dina nya klockor? Har de kommit än? Visst var det en blå evo plus nått annat?
Jag köpte en Superocean Heritage II 42 i våras, AB2010161C1A1. Listpris 53K.Tjopp! Fått upp ögonen för superocean II 42 mm, särskilt den blå (A17366D81C1A1). Det är första Breitling jag någonsin fastnat för och kommer definitivt köpa en!
När jag nu satt mig in i Breitling har jag förstått att rabatt hos AD är relativt "enkelt", finns det någon i tråden som har tips om AD som ger bra med rabatt eller kanske bra idé kring vilka nivåer av rabatt man kan tänka sig när det kommer till denna modell?
@Maxer Är köpstark, du behövde då inte låna pengar grattis! Börjar ju bli tjatig till digÄntligen med ufo igen! Den här gången den sista referensen av ufot. En A13352.
Riktigt lyckad modell som känns modern men samtidigt har kvar charmen från de äldre
Satana så bra den där är. Ser nästan ny ut. Krisp! Mattad vass bezel, snyggaste subdialsen...Äntligen med ufo igen! Den här gången den sista referensen av ufot. En A13352.
Riktigt lyckad modell som känns modern men samtidigt har kvar charmen från de äldre
Haha innebär det att du släpper stålfisken?Satana så bra den där är. Ser nästan ny ut. Krisp! Mattad vass bezel, snyggaste subdialsen...
Jag har ingen stålfisk. Du har blandat ihop mig, eller om du hittat flera år gamla inlägg när jag hade stålfisk..Haha innebär det att du släpper stålfisken?
Såg den oxå, nice, var bäst i utbudet tycker jag, synd att Lennart var gnagare bara , men må han vila i frid och hoppas dinkan hamnar i en bra ägoVi talade nyligen om Aviastar. Det ligger nu en på Bukowskis. Den har tillhört fotbollsledaren Lennart Johansson, men viktare än det är väl att den ser ut att vara i väldigt fint skick (fått en present som hamnade i byrålådan?) och ett rimligt utropspris. Tittar man på bandet och baksidan så ser den inte ut att ha använts alls, så en service får nog tas med i budgeten.
Breitling, Navitimer, Aviastar, chronograph, "Lennart Johansson, Euro 96". - Bukowskis
<b>Case size:</b> 41.5 mm <b>Material:</b> steel <b>Movement:</b> automatic, caliber Breitling 13 (ETA 7750) <b>Year:</b> circa 1996 <b>Crystal:</b> min...www.bukowskis.com
Var maxter jag blandade ihop dig med, SorryJag har ingen stålfisk. Du har blandat ihop mig, eller om du hittat flera år gamla inlägg när jag hade stålfisk..