• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ni vet ju vad det Ă€r för dag? Det Ă€r Lördag @Maxer Och @Nissestr , lugn nu pojkar, bara salongsberusad som vanligt. Men jag tĂ€nker Ă€ndĂ„ som sĂ„ hĂ€r, finns det nĂ„n "rolextönt" i trĂ„den som sitter och trycker pĂ„ en rolex SD 43-44 mm sĂ„ kan jag skicka in korpen som dellikvid och en stor jĂ€vla bunt med pengar emellan, skicka pm nu era jĂ€kla "rolletöntar" sĂ„ löser vi detaljerna dĂ€r đŸ˜đŸ‘ŠđŸ€Ł
20210418_175905.jpg
Kikat lite pÄ SD ocksÄ! JÀkla fina. Men för stunden för fint för mig. Kan ju inte gÄ frÄn brajtling till vrÄlex lixom.

Men korpen Àr ju go!
 

Ironlung

Cartier
2-Faktor
Jag har för mig jag gav runt 37 för min hos den lokala ADn.

Riktigt bra modell enligt mig. En av (fÄ) nya modeller frÄn Breitling som Àr riktigt bra. Vingar, bra storlek och nÄgorlunda humant pris
Kul att du upplever den positiv. FÄr man frÄga om det Àr nÄgot du ogillar med modellen? Jag kommer köpa den som en neddressad klocka för ledig klÀdsel/sommaren och vill dÄ gÀrna att klockan inte blÀnker eller sticker ut för mycket.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Kul att du upplever den positiv. FÄr man frÄga om det Àr nÄgot du ogillar med modellen? Jag kommer köpa den som en neddressad klocka för ledig klÀdsel/sommaren och vill dÄ gÀrna att klockan inte blÀnker eller sticker ut för mycket.
Riktigt bra modell! En av fÄ nyare Breitling som jag gillar :)

Det Ànda jag upplevde som mindre bra Àr lÀnken. Den kÀndes stel (oföljsam) och vass i kanterna.
 

Boozer_87

Panerai
@Boozer_87 skit I dwellern, skaffa en exospace istĂ€llet. Hört att du Ă€r sugen pĂ„ en sĂ„n hĂ€r fast med blĂ„tt gummi, dĂ„ har vi vĂ€l Ă€ndĂ„ sea-feeling? 😘
DSC01153.png
Haha fan man kan tro att @Nissestr Ă€r frĂ„n gbg 😁 Exospacen Ă€r ju med pĂ„ "listan" men med blĂ„ "visare" sen bandet kan vĂ€l diskuteras đŸ€Ł nĂ€r jag vet hur billig din var tappade jag suget pĂ„ att ens tĂ€nka pĂ„ en hos grĂ„is đŸ€Ł
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Haha fan man kan tro att @Nissestr Ă€r frĂ„n gbg 😁 Exospacen Ă€r ju med pĂ„ "listan" men med blĂ„ "visare" sen bandet kan vĂ€l diskuteras đŸ€Ł nĂ€r jag vet hur billig din var tappade jag suget pĂ„ att ens tĂ€nka pĂ„ en hos grĂ„is đŸ€Ł
Visare, gummi - sak samma! Inga skyddar en ÀndÄ frÄn graviditet 100%!

Den dĂ€r kĂ€nslan nĂ€r AD Ă€r billigare Ă€n grĂ„is pĂ„ beggad Exo đŸ•șđŸ„ł
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
SÀljsugen alltsÄ? Ska du ocksÄ "investera" i sportstÄl?
Nej fan! Kan i princip bli owg med denna. Passar typ till allt! Det som vore kul Àr ju tidigare nÀmnt att fixa en lÀnk till den, men det Àr ganska avlÀgset just nu. Skulle hellre vilja komplettera med en sportstÄl navi eller b01 42 istÀllet ;)
 

Heinz

Cartier
Hej! I min jakt pÄ en memovox snubblade jag över en Toptime 2002 frÄn 60-talet som jag blev förÀlskad i. KÀnner mig dock osÀker dÄ jag hört att det Àr vanligt med franken-klockor pÄ vintage-Breitling.

Verkar denna vara korrekt? NĂ„got mĂ€rkligt? Vad jag noterat Ă€r att nĂ„gra plots saknas och att den inte har en orange visare som de flesta ”panda dials” verkar ha. Kunde inte bestĂ€mma om vintage-trĂ„den eller denna var rĂ€tt stĂ€lle att frĂ„ga sĂ„ börjar hĂ€r.
All hjÀlp mottages tacksamt!

 
Topp