• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Glömt posta senaste inköpet i sjÀlva trÄden. Chrono Superocean. En av de bÀsta frÄn 00-talet.
đŸ’„
C7F643B9-98A3-461C-871C-9669AC54FD72.jpeg
Den Ă€r inte dum den dĂ€ra! Fina detaljer och mkt dna! Grattis din gamle B-knug 😁

Hur Ă€r den jĂ€mfört med en skx? Undrar @SeikoZ đŸ€Ł
Helt Ă€rligt talat, det Ă€r precis vad jag undrar. 😂

Som en vanlig Superocean 42mm plus knappar, och lite tyngre. Större Àn Chronomat B01 41 men mindre Àn det mesta som Breitling har erbjudit i kronovÀg sedan ufona.
Lugnande ord frÄn dig. Har ju haft en A17360 som Àr pÄ grÀnsen för stort för mig.

NÄgon som vet om stÄllÀnken Àr samma pÄ en Bentley Motors och Flying B? BÄda Àr ju 24 mm. Jag har en Bentley Motors men funderar pÄ att köpa en Flying B och det vore bra om man kunde anvÀnda samma lÀnk.

NÄn i gruppen som Àger en Breitling Avenger II Gmt med pro III eller kanske t.o.m annan avenger med pro III och kan svara pÄ lite snabba frÄgor? :).

Tillbaka
Topp