• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Glömt posta senaste inköpet i sjÀlva trÄden. Chrono Superocean. En av de bÀsta frÄn 00-talet.
đŸ’„
C7F643B9-98A3-461C-871C-9669AC54FD72.jpeg
Dessa mĂ„ste vara en av de snyggaste brattarna, den dĂ€r svarta i en duo med samma ref med champagnefĂ€rgad tavla o blĂ„ subdials skulle vara en fulltrĂ€ff đŸ˜ŽđŸ€­

För att du sportat den platta avengern nĂ„t Ă„r ju. DĂ„ blir tjock-Leo lite ovan. 😀
Ja mĂ„ste vara sĂ„. Min första breitling var en Leo jag köpte av dig, tyckte inte den var sĂ„ stor dĂ„. MĂ€rkligt hur preferenser kan Ă€ndras. Tror den kommer komplettera gmt:n bra. Lite mer rĂ„ och tuff. Perfekt om man fĂ„r för sig o plocka blĂ„bĂ€r i skogen đŸ€Ș

DĂ„ kör vi igen dĂ„ pojkar och flickor! Ingen jĂ€kel i denna trĂ„d som köper Ă€ndĂ„ đŸ€Ł den Ă€r för stor! Blablabla! 44 mm tĂ€nk om det hade vart stort đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ˜‰đŸ˜‰
Kan du se till att nÄgon köper denna av mig dyrt
0A54076E-DD1B-4069-9850-65BAFC232BC2.jpeg

SĂ„ kan jag köpa Korpen av dig. Den har ju för fan orange detaljer!!!!! 😍

Allt Àr vÀl relativt, det dÀr Àr ju typ den billigaste breitlingen som sÄlts pÄ senare tid. Tror det gick att hitta för nÄgon mÄnad sen för typ 17k pÄ Klockia (eller om det var SAF versionen)
LÄter helt orimligt att Klockia skulle ha sÄlt nÄgot till ett bra pris. De mÄste ju ha Sveriges dyraste pre owned-avdelning. Tomtar!

(sÄg förresten att den gick för 23,2 k pÄ rean)

LÄter helt orimligt att Klockia skulle ha sÄlt nÄgot till ett bra pris. De mÄste ju ha Sveriges dyraste pre owned-avdelning. Tomtar!

(sÄg förresten att den gick för 23,2 k pÄ rean)
Booo! Men dÄ var det nÄgon annan stans! :D

JAg hade nog pröjsat runt 18k max för den dÀr versionen, nedÄt 14-15 max utan specialedition. Men armbandet Àr ju sÄ speciellt pÄ den dÀr klockan sÄ det hade ÀndÄ inte fungerat för mig :D

Det var fasligt vad dyra Breitling Àr. Fanns en för drygt 200 000 kronor. SÄ mycket pengar vill jag inte lÀgga pÄ en klocka, det Àr över min smÀrtgrÀns. Dessutom föll jag inte för nÄgon av de klockor jag tittade pÄ. Men det Àr ju en sak att se en klocka pÄ bild, en annan att se den i verkligheten.

Tillbaka
Topp