• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jamen nÀr kommer det en ny Aerospace dÄ?
sÄ man kan sluta vara hangaround.
Edit: Jag accepterar killgissningar.
Flyg-release kommer 17 nov, kern har sagt i Är till mig pÄ IG att mycket Àr att vÀnta pÄ batterifronten bland deras klockor.

Samtidigt har han ocksÄ sagt att nÄgot likt chronoliner kommer (för typ en mÄnad sedan)

Sen ska ju en ny aerospace komma, det har varit problem med Urverk, skulle ju lanserats 2020

Flyg-release kommer 17 nov, kern har sagt i Är till mig pÄ IG att mycket Àr att vÀnta pÄ batterifronten bland deras klockor.

Samtidigt har han ocksÄ sagt att nÄgot likt chronoliner kommer (för typ en mÄnad sedan)

Sen ska ju en ny aerospace komma, det har varit problem med Urverk, skulle ju lanserats 2020

Ibland saknar jag din gamle GS @Maxer
20210326_171416.jpg

Tips till bratte-Àgare med klockor som Àr frÄn 2013 eller senare! Detta fungerar numera med klockor som inte har det nya blÄa QR-kod plast-kortet

Ni kan registrera era klockor som era "egna" och fÄ digitalt pass med blockchain mokagÀnger, dÀr man kan se service, snacka med breitling, bli inbjuden till event (oklart hur ofta detta kommer ske...), fÄ digitalt tillgÄng till sitt cert och cosc-papper.
Allt som behöver göras Àr att skriva in ref nr och sen serienr och sen "claim ownership".

Tillbaka
Topp