Ey-bro plus inbakad oxfilépizza med bea och vitlökssÄs.à h man tackar!
öl pÄ pizzerian Àven ikvÀll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ey-bro plus inbakad oxfilépizza med bea och vitlökssÄs.à h man tackar!
öl pÄ pizzerian Àven ikvÀll
Inte alls svennigtEy-bro plus inbakad oxfilépizza med bea och vitlökssÄs.
Jag vet inte vad jag ska sÀga, sÄ mÄnga "fel" i denna meningenEy-bro plus inbakad oxfilépizza med bea och vitlökssÄs.
RÀtt trÄd ÀndÄJag vet inte vad jag ska sÀga, sÄ mÄnga "fel" i denna meningen
Det har vÀl stötts och blötts lÀnge. Men det senaste jag hörde va att det skulle dröja ett par Är tillJamen nÀr kommer det en ny Aerospace dÄ?
sÄ man kan sluta vara hangaround.
Flyg-release kommer 17 nov, kern har sagt i Är till mig pÄ IG att mycket Àr att vÀnta pÄ batterifronten bland deras klockor.Jamen nÀr kommer det en ny Aerospace dÄ?
sÄ man kan sluta vara hangaround.
Edit: Jag accepterar killgissningar.
Flyg-release kommer 17 nov, kern har sagt i Är till mig pÄ IG att mycket Àr att vÀnta pÄ batterifronten bland deras klockor.
Samtidigt har han ocksÄ sagt att nÄgot likt chronoliner kommer (för typ en mÄnad sedan)
Sen ska ju en ny aerospace komma, det har varit problem med Urverk, skulle ju lanserats 2020
- Hört samma sak frÄn en Breitling ADDet har vÀl stötts och blötts lÀnge. Men det senaste jag hörde va att det skulle dröja ett par Är till
Vill bestÀlla en limiterad bluebird till rabatterat pris.Absolut! SÀg vad ni vill ha bara
Jag ber lagret skicka ut den i eftermiddagVill bestÀlla en limiterad bluebird till rabatterat pris.
Vad Ă€r det för verk i, Selitta?Ny dinka, gillar look, fit, grymt med dlc, verket kĂ€nns dock ej sĂ„ krispigtâŠ
Det Ă€r korrekt!@Maxer har bara sĂ„ kallade AAA grade swiss made replicas âsom tillverkas efter stĂ€ngningâ ni vetâŠ
Eta 2893-2, gmt verk..Vad Àr det för verk i, Selitta?
Nja, sitter inte ETA i Breitlings lÀngre.Eta 2893-2, gmt verk..