TĂ€nker pĂ„ burgare nĂ€r jag lĂ€ser 250 gram.Nyavplastad, denna Ă€r stabil, 250 gramâŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TĂ€nker pĂ„ burgare nĂ€r jag lĂ€ser 250 gram.Nyavplastad, denna Ă€r stabil, 250 gramâŠ
Aye lutar Ät det. Ska bli kul att se vad det landar i. Kern har ju nÀmnt olika flygarstuk som ska komma, just avi8 Àr dock inget uttalat men det har ju aldrig hindrat mr noWings17e Àr det dags för nytt frÄn Breitling, visst kÀnns det hÀr Aviator 8?
Ja det blir kul att se vad de kommer upp med. SvÄrt att sÀga av filmsnutten men det ser dÄ ut som Aviator tycker jag och en till produktlinje bör man inte köra igÄng. Men vem vet, imorgon vet viAye lutar Ät det. Ska bli kul att se vad det landar i. Kern har ju nÀmnt olika flygarstuk som ska komma, just avi8 Àr dock inget uttalat men det har ju aldrig hindrat mr noWings
HÄller tummarna för en ny Aerospace.Aye lutar Ät det. Ska bli kul att se vad det landar i. Kern har ju nÀmnt olika flygarstuk som ska komma, just avi8 Àr dock inget uttalat men det har ju aldrig hindrat mr noWings
Ska till TP pÄ tossda, dÄ fan Ska de fÄ frÄgor om dettaHÄller tummarna för en ny Aerospace.
Det lÀr det inte vara, tyvÀrHÄller tummarna för en ny Aerospace.
Tror inte det heller, men hoppas att det blir inom snar framtid.Det lÀr det inte vara, tyvÀr
Vilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?HÄller tummarna för en ny Aerospace.
Jag hade uppskattat en justering av boetten sÄ att den fick fasningar lÀngs sidorna. Det gÀller förvisso alla Breitlings modeller.Vilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?
Jag vill definitivt behÄlla det mesta, inkl size och titan, men va fn, övre fönstret, borde anvÀndas till ngt vettigare, tex day date som sÀtts av pÄ, kanske ngn funkig xtra fÀrg oxÄ, ex Cobra gulVilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?
Alarm med Top Gun-temat sÄklart...Vilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?
Hoppas pÄ en svart MOP chronomatEn liten teaser! Nytt pÄ vÀg in, förvÀntansfull som ett litet barn
Kan vara sÄ Kanske inte, den som lever fÄr seHoppas pÄ en svart MOP chronomat
Gillade den blĂ„ och den i guld. 46 kĂ€nns ju helt sjukt men fortfarande mindre L2L Ă€n min 43 Avenger⊠Men man undrar ju hur lĂ„ngt man kan driva ett varumĂ€rke pĂ„ retrogrejer.Vad sĂ€ger panelen om slĂ€ppet ? Tycker de Ă€r snygga, men föredrar att köpa annat, 46mm, men bara 51,5 LtoL, cool med lite gmtâsâŠmen kommer ej handla, finns annat roligare (och billigare) , waz up med subdial kl 3 ( indexen) ?
Vad sĂ€ger panelen om slĂ€ppet ? Tycker de Ă€r snygga, men föredrar att köpa annat, 46mm, men bara 51,5 LtoL, cool med lite gmtâsâŠmen kommer ej handla, finns annat roligare (och billigare) , waz up med subdial kl 3 ( indexen) ?
Vad sĂ€ger panelen om slĂ€ppet ? Tycker de Ă€r snygga, men föredrar att köpa annat, 46mm, men bara 51,5 LtoL, cool med lite gmtâsâŠmen kommer ej handla, finns annat roligare (och billigare) , waz up med subdial kl 3 ( indexen) ?
kanske ngn funkig xtra fÀrg oxÄ, ex Cobra gul
HĂ„ller med 100 procent, Ă€ven om jag föredrar lite störreâŠJag gillar verkligen designen/utseendet men imo sĂ„ Ă€r den för stor. Det hade varit roligt om man gjort som med Aviator 8, dvs slĂ€ppt nĂ„gra mindre (och billigare) varianter med 7750 och Ă€ven nĂ„gra icke-kronografer.
Vilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?
GiftigFinns ju redan
Jag vet, men igen, denna gjordes vĂ€l bara som limitedâŠdags för revival samt en olive greenFinns ju redan
Ja, 300 ex har jag för mig? sĂ„ Ă€r vĂ€l inte helt lĂ€tt att fĂ„ tag i tyvĂ€rr.. vill dock minnas att det cirkulerat en sĂ„dan hĂ€r pĂ„ forumet för nĂ„got Ă„r sedanJag vet, men igen, denna gjordes vĂ€l bara som limitedâŠdags för revival samt en olive green
Aouch, lite hÄrt, ett tag till fÄr han vÀl köra, eller ?Fula och stora. AvgÄ Kern!!!!