• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nyavplastad, denna Àr stabil, 250 gram

60014F55-48C2-441D-B9AE-0361296706A3.jpeg
TÀnker pÄ burgare nÀr jag lÀser 250 gram.

Aye lutar Ät det. Ska bli kul att se vad det landar i. Kern har ju nÀmnt olika flygarstuk som ska komma, just avi8 Àr dock inget uttalat men det har ju aldrig hindrat mr noWings:)
Ja det blir kul att se vad de kommer upp med. SvĂ„rt att sĂ€ga av filmsnutten men det ser dĂ„ ut som Aviator tycker jag och en till produktlinje bör man inte köra igĂ„ng. Men vem vet, imorgon vet vi 😊

Vilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?
Jag hade uppskattat en justering av boetten sÄ att den fick fasningar lÀngs sidorna. Det gÀller förvisso alla Breitlings modeller.
Men ffa hade jag uppskattat ett bÀttre lÄs utan friktionslÄsning av bygeln som lÄser spÀnnet. M t p att bygeln alltid blir utnött, speciellt nÀr den Àr av titan, Àr ju konstruktionen pÄ tok för dÄlig för att motsvara priset pÄ klockan.

Börjar bli obvious nu, Aviator 8 linjen har försvunnit frĂ„n collections, vĂ€ljer man all watches sĂ„ kan man se att den Ă€ndĂ„ finns kvar, men nĂ€r man vĂ€ljer att filtrera endast aviator 8 kollektionen sĂ„ försvinner den 🙄

Edit:
Nu Àr den tillbaka bara för att. Buuu

Edit 2: nÀ nu Àr den borta igen. För i
Screenshot_20211117-120714_Chrome.jpg

Vad sĂ€ger panelen om slĂ€ppet ? Tycker de Ă€r snygga, men föredrar att köpa annat, 46mm, men bara 51,5 LtoL, cool med lite gmt’s
men kommer ej handla, finns annat roligare (och billigare) , waz up med subdial kl 3 ( indexen) ?

Vad sĂ€ger panelen om slĂ€ppet ? Tycker de Ă€r snygga, men föredrar att köpa annat, 46mm, men bara 51,5 LtoL, cool med lite gmt’s
men kommer ej handla, finns annat roligare (och billigare) , waz up med subdial kl 3 ( indexen) ?
Gillade den blÄ och den i guld. 46 kÀnns ju helt sjukt men fortfarande mindre L2L Àn min 43 Avenger
 Men man undrar ju hur lÄngt man kan driva ett varumÀrke pÄ retrogrejer.

Subdail Inspirerad av originalet. En propeller.

Senast Àndrad:

Jag gillar verkligen designen/utseendet men imo sÄ Àr den för stor. Det hade varit roligt om man gjort som med Aviator 8, dvs slÀppt nÄgra mindre (och billigare) varianter med 7750 och Àven nÄgra icke-kronografer.

Tillbaka
Topp