Ăr grymâŠJa, 300 ex har jag för mig? sĂ„ Ă€r vĂ€l inte helt lĂ€tt att fĂ„ tag i tyvĂ€rr.. vill dock minnas att det cirkulerat en sĂ„dan hĂ€r pĂ„ forumet för nĂ„got Ă„r sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr grymâŠJa, 300 ex har jag för mig? sĂ„ Ă€r vĂ€l inte helt lĂ€tt att fĂ„ tag i tyvĂ€rr.. vill dock minnas att det cirkulerat en sĂ„dan hĂ€r pĂ„ forumet för nĂ„got Ă„r sedan
Det finns en grön redan dĂ€remot mörkgrön. Ska se om jag kan leta fram den igenJag vet, men igen, denna gjordes vĂ€l bara som limitedâŠdags för revival samt en olive green
Pls do, har ej sett, vad tyckte du om slÀppet idag ?Det finns en grön redan dÀremot mörkgrön. Ska se om jag kan leta fram den igen
Vilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?
Tog ett tag att hitta den, men hÀr kommer den.Pls do, har ej sett, vad tyckte du om slÀppet idag ?
Tudor kan slÀppa blöjor till klockor och folk kommer hylla det. HÀr Àr vi mer realistiska.Tudor-trÄden gick i spinn innan och över Pelagos FXD. Man kan inte beskriva lÀget hÀr borta pÄ samma sÀtt.
Han borde ha avgÄtt för lÀnge sedan.Aouch, lite hÄrt, ett tag till fÄr han vÀl köra, eller ?
Nja. Skillnaden Àr att Tudor faktiskt slÀpper bra klockor till skillnad mot BreitlingTudor kan slÀppa blöjor till klockor och folk kommer hylla det. HÀr Àr vi mer realistiska.
Den nya Pelagosen Àr allt annat Àn bra,Nja. Skillnaden Àr att Tudor faktiskt slÀpper bra klockor till skillnad mot Breitling
Tycker den Àr ballDen nya Pelagosen Àr allt annat Àn bra,
Den Àr skit ful, kolla vridningsinlÀggetTycker den Àr ball
hade dom varit 41mm sÄ hade jag nog fan funderat pÄ att köpa en men 46?!Som flygarur tycker jag att dessa Àr bra.
hade dom varit 41mm sÄ hade jag nog fan funderat pÄ att köpa en men 46?!
hur tÀnkte man dÀr?
Den kommer ju bÀras som en tallrik med den tavelytanSamma hÀr, 46 med den designen blir ju stekpanna...
Tackar för pic, cool, skumt dock med logga, symbol kl9, antar ngn LE för ngt i mellanösternTog ett tag att hitta den, men hÀr kommer den.
AngÄende slÀppet sÄ Àr jag lite kluven. Det Àr en fin klocka men den Àr stor - större Àn min exospace (bortsett frÄn L2L). Förhoppningsvis kan det ju vara sÄ att de finns hos TP att prova imorgon, fÄr vÀl ta nÄgot wristshot dÄ pÄ mina sparrishandleder och förmedla resultaten
Hade den krympt nÄgra mm hade det varit en nobrainer
StÀmmer, Saudi 50 piecesTackar för pic, cool, skumt dock med logga, symbol kl9, antar ngn LE för ngt i mellanöstern
BjĂ€sse!GokvĂ€ll trĂ„den & Ă€lskar min nya blaffaâŠ
Well, fick min Guld Navi sÄld pÄ ngn dag bara. SÄ sista dinkorna Àr dennes förtjÀnst, annars hade ej gÄtt, men nu lugnar vi oss ett tag, om Evon blir sÄld blir det startklirr till nÀsta (Avenger igen tror jag, mÄste ha en blaffa till )BjÀsse!
JÀklar vilket bra tempo du hÄller med nyköpen
Jag vet att du gÀrna föredrar ETA, men jag tycker du ska ha en b01 att varva med. Du har ju dykarflygare, limiterade avengern och evon, blir ett bra komplement med en kronograf. Om inte b01, sÄ finns ju massor av kronografer att vÀlja pÄWell, fick min Guld Navi sÄld pÄ ngn dag bara. SÄ sista dinkorna Àr dennes förtjÀnst, annars hade ej gÄtt, men nu lugnar vi oss ett tag, om Evon blir sÄld blir det startklirr till nÀsta (Avenger igen tror jag, mÄste ha en blaffa till )
Tack för tipset, Ă€r just night mission chronon jag Ă€r sugen pĂ„, vill dock testa en stĂ„lis 45oxĂ„.. Det fĂ„r bli 2022 planenâŠJag vet att du gĂ€rna föredrar ETA, men jag tycker du ska ha en b01 att varva med. Du har ju dykarflygare, limiterade avengern och evon, blir ett bra komplement med en kronograf. Om inte b01, sĂ„ finns ju massor av kronografer att vĂ€lja pĂ„
Tycker du ska dra till med dennaTack för tipset, Ă€r just night mission chronon jag Ă€r sugen pĂ„, vill dock testa en stĂ„lis 45oxĂ„.. Det fĂ„r bli 2022 planenâŠ
VÀrldsklass pÄ denTycker du ska dra till med denna
Avenger Hurricane 12h 45 BreitlightÂź - Yellow XB0180E41I1W1 | Breitling
Discover the Breitling Avenger Hurricane 12h 45 in a combination of BreitlightÂź, Yellow and Anthracite Polyamide fabric. Find out more online.www.breitling.com