• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vilka förÀndringar skulle ni vilja se i Aerospace ?

Vet inte riktigt, jag tycker att den Àr snygg och modern med sitt nyvarande utseende. Ett vilt förslag Àr att den kanske skulle bli snygg med inlÀgg i keramik i vridringen. AlltsÄ ngt liknande Super Chronomat. Det skulle kunna bli riktigt snyggt om man kombinerar olika fÀrger pÄ urtavlan och keramiken.

Varför inte en remake pĂ„ en klassisk motherf***** chronomat frĂ„n 2000-talet? Vad Ă€r det för fel pĂ„ dem? Dem nya "retro" fĂ„r man sĂ„klart tycka vad man vill om och vissa detaljer Ă€r ju nice/kul men jag tycker det Ă€r total krashlandning oavsett storlek 😁

Pls do, har ej sett, vad tyckte du om slÀppet idag ?
Tog ett tag att hitta den, men hÀr kommer den.
Screenshot_20211117-192939_Facebook.jpg

AngĂ„ende slĂ€ppet sĂ„ Ă€r jag lite kluven. Det Ă€r en fin klocka men den Ă€r stor - större Ă€n min exospace (bortsett frĂ„n L2L). Förhoppningsvis kan det ju vara sĂ„ att de finns hos TP att prova imorgon, fĂ„r vĂ€l ta nĂ„got wristshot dĂ„ pĂ„ mina sparrishandleder och förmedla resultaten 😁

Hade den krympt nÄgra mm hade det varit en nobrainer

Tog ett tag att hitta den, men hÀr kommer den.
Screenshot_20211117-192939_Facebook.jpg

AngĂ„ende slĂ€ppet sĂ„ Ă€r jag lite kluven. Det Ă€r en fin klocka men den Ă€r stor - större Ă€n min exospace (bortsett frĂ„n L2L). Förhoppningsvis kan det ju vara sĂ„ att de finns hos TP att prova imorgon, fĂ„r vĂ€l ta nĂ„got wristshot dĂ„ pĂ„ mina sparrishandleder och förmedla resultaten 😁

Hade den krympt nÄgra mm hade det varit en nobrainer
Tackar för pic, cool, skumt dock med logga, symbol kl9, antar ngn LE för ngt i mellanöstern

Well, fick min Guld Navi sÄld pÄ ngn dag bara. SÄ sista dinkorna Àr dennes förtjÀnst, annars hade ej gÄtt, men nu lugnar vi oss ett tag, om Evon blir sÄld blir det startklirr till nÀsta (Avenger igen tror jag, mÄste ha en blaffa till :cool:)
Jag vet att du gÀrna föredrar ETA, men jag tycker du ska ha en b01 att varva med. Du har ju dykarflygare, limiterade avengern och evon, blir ett bra komplement med en kronograf. Om inte b01, sÄ finns ju massor av kronografer att vÀlja pÄ :)

Jag vet att du gÀrna föredrar ETA, men jag tycker du ska ha en b01 att varva med. Du har ju dykarflygare, limiterade avengern och evon, blir ett bra komplement med en kronograf. Om inte b01, sÄ finns ju massor av kronografer att vÀlja pÄ :)
Tack för tipset, Ă€r just night mission chronon jag Ă€r sugen pĂ„, vill dock testa en stĂ„lis 45oxĂ„.. Det fĂ„r bli 2022 planen

FÄr en kÀnsla av att allt Kern gör Àr att skapa Ànnu fler penis förlÀngningar Ät sig sjÀlv.
Vad Àr det med snubben och hans fetish över alldeles för stora klockor??

Tillbaka
Topp