Ja det Àr sÄnt jag har. Gult gummi med grÄtt canvas pÄ ovansidan.Men dÀr Àr de roliga banden dyra.. 3600kr stycket för de fÀrgglada. Canvas gummi (tyg/gummi) gÄr pÄ typ 2k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det Àr sÄnt jag har. Gult gummi med grÄtt canvas pÄ ovansidan.Men dÀr Àr de roliga banden dyra.. 3600kr stycket för de fÀrgglada. Canvas gummi (tyg/gummi) gÄr pÄ typ 2k
I oklippt status.SÄ hÀr ser dom hel svarta ut
Jens Gula Nedan
//Simon
Japp det var dÄ dom sÄg ut sÄ hÀr nÀr jag sÄlde dom avser GUL/SVARTAI oklippt status.
Borde vĂ€l bli fyra nya fĂ€rger pĂ„ Aviator. De har ju redan ett par sĂ„na, men tycker aldrig man ser nĂ„n posta bilder pĂ„ dem. Dock rĂ€tt snygga tycker jag egentligen. Men detta kĂ€nns ju överlag som rĂ€tt ointressant produktutvecklingâŠApropĂ„ releasen pĂ„ onsdag: fyra pilotklockor som Ă€r inspirerade av klassiska flygplan
Edit:
Vilket skulle kunna innebÀra fyra liknande klockor som de senaste classic-cars inspirerade
Tycker det Ă€r kul att se fram till nĂ„got, sen Ă€r det ju inte alltid det gĂ„r helt hem hos alla. Men mr noWings har ju börjat steppa upp lite, frĂ„gan Ă€r bara om han kan fortsĂ€tta med det.Borde vĂ€l bli fyra nya fĂ€rger pĂ„ Aviator. De har ju redan ett par sĂ„na, men tycker aldrig man ser nĂ„n posta bilder pĂ„ dem. Dock rĂ€tt snygga tycker jag egentligen. Men detta kĂ€nns ju överlag som rĂ€tt ointressant produktutvecklingâŠ
DÄ behöver du inte din Avantage med andra ord?Dubbelpostar idag. Köpte en Aerospace Evo i gÄr kvÀll över en burgare, uttagen i Är och fullset.
Jag har frÄgat honom sedan tidigare @Hans B 1955DÄ behöver du inte din Avantage med andra ord?
- Jo dÄ, den hÀr skall vara sÀllskap till denDÄ behöver du inte din Avantage med andra ord?
Hur menar du?. TÀnker pÄ att hÀr Àr brattar billigare Àn pÄ iprincip alla andra sÀljsajter i vÀrlden utöver Japan, Borde det dÄ inte innebÀra att problemet hÀr Àr att folk pÄ ks generellt inte gillar breitling alternativt att folk oftare spontanköpt brattar Àn Rolex/Omega av förklarliga anledningar varpÄ mÄnga kanske mÄste sÀlja och sedan dumpar ut dom för att fÄ in pengar fort?. Menar det Àr ju rÀtt udda att marknaden ser annorlunda ut överallt utanför typ ks!?Vad klockor annonseras för sÀger inte sÄ mycket.
Prestige/snobbism helt klart, Ăr nog ingen vidare kvalitetsskillnad till det sĂ€mre pĂ„ ett gammalt hederligt 2824/2893/7750 och motsvarande inhouse, Menar det finns ju anledningar till att majoriteten av alla klocktillverkare anvĂ€nder ETA verk, Dessutom sĂ„ customiserar ju Breitling mfl ETA-verken rejĂ€lt innan dom stoppar ner dom i deras egna klockor .Har vĂ€l avhandlats tidigare, inhouse vs third party verk, i somras hostade jag upp drygt 31k för serva 2 Rolex, tĂ€nkte dĂ„, aldrig mer. Har haft 3 B 01âor, har Ă€ven haft andra verk pĂ„ Brattar, inga dĂ„liga experiences av ngn av dessa.
TÀnker sÄhÀr - framledes Àr det bÀst att köpa Brattar med icke inhouse verk, marginell kvalitets skillnad ? , billigare inköp, billigare service, inhouse handlar mer om prestige / snobbism ?
Vad sÀger panelen ?
Har ngn sett ngn seriös long term undersökning pÄ detta , baserat pÄ fakta och inte pÄ Äsikter ?
Breitling och burgare. Dunder kombination.Dubbelpostar idag. Köpte en Aerospace Evo i gÄr kvÀll över en burgare, uttagen i Är och fullset.
Hasses recept för en mer Breitling-kompatibel handledBreitling och burgare. Dunder kombination.
Beror pÄ vad du jÀmför med. Handlarpriser och privatpriser skiljer sig sÄklart. Vissa marknader rÀknar med att kunder prutar vilket man inte förvÀntar sig hÀr osv.Hur menar du?. TÀnker pÄ att hÀr Àr brattar billigare Àn pÄ iprincip alla andra sÀljsajter i vÀrlden utöver Japan, Borde det dÄ inte innebÀra att problemet hÀr Àr att folk pÄ ks generellt inte gillar breitling alternativt att folk oftare spontanköpt brattar Àn Rolex/Omega av förklarliga anledningar varpÄ mÄnga kanske mÄste sÀlja och sedan dumpar ut dom för att fÄ in pengar fort?. Menar det Àr ju rÀtt udda att marknaden ser annorlunda ut överallt utanför typ ks!?
Har inte stor erfarenhet av C24 förutom de tvÄ klockor jag köpt via sajten. Men att pruta en tjugofemtusenkronorspjÀs ner till sjutton lÄter lite magstarkt. Men det Àr klart, beror vÀl pÄ klockan.Beror pÄ vad du jÀmför med. Handlarpriser och privatpriser skiljer sig sÄklart. Vissa marknader rÀknar med att kunder prutar vilket man inte förvÀntar sig hÀr osv.
En klocka kan annonseras för 25 pÄ C24 och sÀljas för 17 i vissa fall. Om samma annonseras pÄ KS för 20 och sÀljs för 20 sÄ Àr den ju dyrare hÀr.
Jo. Fast jag skulle vilja pÄstÄ frÄn mina egna erfarenheter att det Àr bÄde lÀttare och man fÄr bÀttre betalt genom att sÀlja Breitling utanför KS. TyvÀrBeror pÄ vad du jÀmför med. Handlarpriser och privatpriser skiljer sig sÄklart. Vissa marknader rÀknar med att kunder prutar vilket man inte förvÀntar sig hÀr osv.
En klocka kan annonseras för 25 pÄ C24 och sÀljas för 17 i vissa fall. Om samma annonseras pÄ KS för 20 och sÀljs för 20 sÄ Àr den ju dyrare hÀr.
Beror ju pÄ om man snackar nytt eller begagnat, vilken sÀljare det Àr osv. Nu köpte ju du en ny redan nedsatt klocka.Har inte stor erfarenhet av C24 förutom de tvÄ klockor jag köpt via sajten. Men att pruta en tjugofemtusenkronorspjÀs ner till sjutton lÄter lite magstarkt. Men det Àr klart, beror vÀl pÄ klockan.
Skillnaden Àr att utanför ks sÄ sÀljs bratten som gÄr för 25 hÀr för 30 istÀllet . Pinsamt lÄga priser pÄ just breitling hÀr. Bra för köpare men skit för sÀljare, Vore bÀttre dom som sÀljer hade lite is i magen istÀllet för att slumpar ut hÀr, Hade gjort alla gott i slutÀndan.Beror pÄ vad du jÀmför med. Handlarpriser och privatpriser skiljer sig sÄklart. Vissa marknader rÀknar med att kunder prutar vilket man inte förvÀntar sig hÀr osv.
SĂ„ det blev den Ă€ndĂ„! Galet bra! Grattis!Nyavplastad, denna Ă€r stabil, 250 gramâŠ
tack sÄ mkt, och tack för tipset, satt mkt bÀttre Àn jag trodde, Àven om den inte Àr liten direkt..SÄ det blev den ÀndÄ! Galet bra! Grattis!
Det var ett exempel. Vet inte vilken marknad du jÀmför med och hur du vet vad saker sÀljs för. Det du ser pÄ C24 Àr annonserat pris, inte slutpris. Hoppas verkligen att ett entusiastforum Àr billigt i förhÄllande till C24, vore konstigt annars.Skillnaden Àr att utanför ks sÄ sÀljs bratten som gÄr för 25 hÀr för 30 istÀllet . Pinsamt lÄga priser pÄ just breitling hÀr. Bra för köpare men skit för sÀljare, Vore bÀttre dom som sÀljer hade lite is i magen istÀllet för att slumpar ut hÀr, Hade gjort alla gott i slutÀndan.
Har du lyckats pruta ner en bratte pÄ c24 frÄn 25-17 sÄ fÄr jag gratulera dÄ, Det har jag aldrig lyckats med o har allt prutat som bara fan pÄ just breitling dÀr, Brukar gÄ att fÄ ner nÄn tusing-2 oftast, Ibland inget.
Eller sÄ ser man det som win-win och brattar kan gÄ runt hÀr pÄ KS för överkomliga priser.Skillnaden Àr att utanför ks sÄ sÀljs bratten som gÄr för 25 hÀr för 30 istÀllet . Pinsamt lÄga priser pÄ just breitling hÀr. Bra för köpare men skit för sÀljare, Vore bÀttre dom som sÀljer hade lite is i magen istÀllet för att slumpar ut hÀr, Hade gjort alla gott i slutÀndan.
Har du lyckats pruta ner en bratte pÄ c24 frÄn 25-17 sÄ fÄr jag gratulera dÄ, Det har jag aldrig lyckats med o har allt prutat som bara fan pÄ just breitling dÀr, Brukar gÄ att fÄ ner nÄn tusing-2 oftast, Ibland inget.
Ligger pÄ 8 brattar hittills som köpts o sÄlts i Är sjÀlv, Har provat som ett as att fÄ vettiga priser (priser pÄ ks nivÄ) frÄn c24 o har aldrig lyckats kan jag meddela o dÄ har jag ÀndÄ försökt pÄ 100-talet klockor. Du kan fÄ ner mkt, Men inte ks nivÄ rent generellt.Det var ett exempel. Vet inte vilken marknad du jÀmför med och hur du vet vad saker sÀljs för. Det du ser pÄ C24 Àr annonserat pris, inte slutpris. Hoppas verkligen att ett entusiastforum Àr billigt i förhÄllande till C24, vore konstigt annars.
Vad ska jag svara pÄ detta menar du? SjÀlvklart fÄr du inte begagnade forumpriser pÄ nya klockor frÄn handlare. FörstÄr inte vad du Àr ute efter. Om det Àr sÄ billigt hÀr pÄ KS sÄ Àr det vÀl bara att köpa hÀr, jag ser inte problemet.Ligger pÄ 8 brattar hittills som köpts o sÄlts i Är sjÀlv, Har provat som ett as att fÄ vettiga priser (priser pÄ ks nivÄ) frÄn c24 o har aldrig lyckats kan jag meddela o dÄ har jag ÀndÄ försökt pÄ 100-talet klockor. Du kan fÄ ner mkt, Men inte ks nivÄ rent generellt.