Vad stÄr Breitling för om inte för stora kronografer?FÄr en kÀnsla av att allt Kern gör Àr att skapa Ànnu fler penis förlÀngningar Ät sig sjÀlv.
Vad Àr det med snubben och hans fetish över alldeles för stora klockor??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad stÄr Breitling för om inte för stora kronografer?FÄr en kÀnsla av att allt Kern gör Àr att skapa Ànnu fler penis förlÀngningar Ät sig sjÀlv.
I en annan del av vÀrlden klagar folk över att dessa Àr för smÄ...FÄr en kÀnsla av att allt Kern gör Àr att skapa Ànnu fler penis förlÀngningar Ät sig sjÀlv.
Tycker breitlings DNA ligger i kronografen men att dem skall vara stora har vÀl inget med saken att göra kolla bara pÄ dem Àldre navitimers och chronomat? Grymma sizes.Vad stÄr Breitling för om inte för stora kronografer?
Fast de "Àldre navitimers och chronomat" var stora pÄ sin tid. Det enda Kern kan anklagas för Àr hans förkÀrlek till re-issues och heritage-design. Tillverkaren Àr utan tvekan mer bakÄtblickande Àr framÄtblickande för nÀrvarande.Tycker breitlings DNA ligger i kronografen men att dem skall vara stora har vÀl inget med saken att göra kolla bara pÄ dem Àldre navitimers och chronomat? Grymma sizes.
Jaa designmÀssigt kanske han blickar tillbaka men storleken Àr större Àn förr.Fast de "Àldre navitimers och chronomat" var stora pÄ sin tid. Det enda Kern kan anklagas för Àr hans förkÀrlek till re-issues och heritage-design. Tillverkaren Àr utan tvekan mer bakÄtblickande Àr framÄtblickande för nÀrvarande.
Om man tittar objektivt och faktabaserat pÄ Breitlings sÀlj och marknadsandelar, istÀllet för tyckande, sÄ Àr Breitling en av fÄ dink brands som ökat, mao sÄ gör de mer rÀtt Àn fel.Men seriöst Àr det nÄgon som tycker att det Àr snyggare klockor frÄn dem nu Àn 70-00?
Jag menar för mig har breitlings blivit lite av en meme nÀstan med sina senaste modeller.
Vem vet man kanske tycker dem Àr skitcoola om 20Är. Men skulle tippa att det Àr inte fallet.
Kul för dem! Antar att det inte Àr hÀr i krokarna dem vÀxer. Tycker bara det Àr synd pÄ ett mÀrke som gjort sÄdana grymma klockor.Om man tittar objektivt och faktabaserat pÄ Breitlings sÀlj och marknadsandelar, istÀllet för tyckande, sÄ Àr Breitling en av fÄ dink brands som ökat, mao sÄ gör de mer rÀtt Àn fel.
men det Àr vÀl mer för att man brandat om sig och skippat flygen och tjejerna för att istÀllet nÄ ut till den bredare massanOm man tittar objektivt och faktabaserat pÄ Breitlings sÀlj och marknadsandelar, istÀllet för tyckande, sÄ Àr Breitling en av fÄ dink brands som ökat, mao sÄ gör de mer rÀtt Àn fel.
Kern tog ju breitling till kina pÄ riktigt med bÄde butiker & onlineshop och nÀr man har kÀnda kineser brevid namn som brad pitt pÄ reklamen sÄ sÀljs det nog mycket brattar dÀr överKul för dem! Antar att det inte Àr hÀr i krokarna dem vÀxer. Tycker bara det Àr synd pÄ ett mÀrke som gjort sÄdana grymma klockor.
SĂ„ Ă€r det sĂ€kert, men inget konstigt, bolag drivs i vinstsyfte och avkastning till Ă€garna och Mr Kern gör dĂ„ âallt rĂ€ttâ för tillfĂ€llet, sedan om vi nördar ej gillar allt el mycket, skiter nog Kern iâŠmen det Ă€r vĂ€l mer för att man brandat om sig och skippat flygen och tjejerna för att istĂ€llet nĂ„ ut till den bredare massan
klockorna Àr ju mer och mer generiska
man tappar mer och mer stilen i klockorna man hade under schneider eran
premier modellerna ser ju ut som vilken hamilton/tissot/certina som helst nuförtiden vilket kÀnns billigt med tanke pÄ dom sjuka prislapparna som dinkorna tingar
jag tror att sÀttet som breitling tryckt pÄ med att skapa fler och fler egna lifestyle-butiker skapar mer försÀljning och reklam Ät mÀrket i allmÀnhet men nya brattar Àr ju inget för nördarna lÀngre.....
Nice, vilka var övriga favvos ?FortsÀttning följer. Den enda Ironman endurance som kommit till Norden. Nyheten var riktigt bra storleken till trots! Min favorit Àr klart P-51 Mustang (svart med vintage Lume)
AlltsÄ premiern duograph Àr ju riktigt fet!Nice, vilken var favvon ?
HÄller med, testade dessa pÄ Franks förut, var nÀra köp, men bidde inget, den gÄngen..AlltsÄ premiern duograph Àr ju riktigt fet!
Tycker 2 tone chronomaten satt som en smÀck pÄ dig, nya Avin kÀndes ok ?AlltsÄ premiern duograph Àr ju riktigt fet!
ja kern Ă€r ju delĂ€gare dessutom sĂ„ han vill ju ha ett stort bankkontoSĂ„ Ă€r det sĂ€kert, men inget konstigt, bolag drivs i vinstsyfte och avkastning till Ă€garna och Mr Kern gör dĂ„ âallt rĂ€ttâ för tillfĂ€llet, sedan om vi nördar ej gillar allt el mycket, skiter nog Kern iâŠ
SnÄlevent ? Vars Àr tourbillon bentleyn ?FortsÀttning följer. Den enda Ironman endurance som kommit till Norden. Nyheten var riktigt bra storleken till trots! Min favorit Àr klart P-51 Mustang (svart med vintage Lume)
VÀldigt snygg!Tillbaka frÄn SPA & gull
Nya avin kÀndes faktiskt bra nÀr den satt pÄ handleden! Visst, det Àr en stor klocka. Men med tanke pÄ kort l2l samt lÀder sitter den betydligt mer bekvÀmt Àn vad man kan tro. Bra profil, rolig krona som Àr konformad med mera.Tycker 2 tone chronomaten satt som en smÀck pÄ dig, nya Avin kÀndes ok ?
Ăsch, vem vill ha nĂ„ sĂ„nt skit som ska sitta i fickur Ingen gammal guldig tourbillion idag iaf!SnĂ„levent ? Vars Ă€r tourbillon bentleyn ?
@Maxer vÀgrar svara pga sparrishandleder, vet att han inte kommer kunna köpa den billigt av dig pga det dilemmatMer teaser! Nu Àr den Àntligen pÄvÀg, för tidig julklapp kan man vÀl med gott samvete sÀga du kan vÀl sluta sura nu @Maxer och njuta av att det det kommer nytt in pÄ forumet, jag menar @Nissestr Àr ju mjuk och duktig pÄ att gissa sÄ boosta lite nu @Maxer Ist för och vara "normalneggo: som @Rulle
Haha nej dÄ gubben ! Jag Àr bara en stressad, trött och tjurig smÄbarnsfarsa som just nu Àr rÀtt trött pÄ klockor bara...Breitlings nyslÀpp fÄr en knappast pÄ bÀttre humör.Det blev lite missförstÄnd i en dialog och efter det Àr han jÀkligt off, kom igen nu @Maxer Vi Àr ju ÀndÄ B-lovers
Jag gör allt för dig min gamle vapendragare @Maxer à rtal -2000 fullset frÄn Japan med 8 av10 enligt dem vilket borde betyda 9,5 med svenska mÄtt mÀttHaha nej dÄ gubben ! Jag Àr bara en stressad, trött och tjurig smÄbarnsfarsa som just nu Àr rÀtt trött pÄ klockor bara...Breitlings nyslÀpp fÄr en knappast pÄ bÀttre humör.
Kul att du har nytt pÄ vÀg, blir skoj att se. Hoppas det Àr nÄgot gammalt skrÀp frÄn Schneiders tid