• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

PÄ med canvaset igen. Blir mer stealthy sÄhÀr, trots att man gÄr runt med en hockeypuck pÄ armen
20211120_122152.jpg
Vi hÀnger pÄ i look, men i strumplÀsten

F6327416-4948-43F6-8D6D-686758C761F2.jpeg
 
Hallo brattevÀnner behöver hjÀlp. Kan fÄ köpa en SO 17360 billigt som har en profissionallÀnk ll . Det jag undrar Àr passar den lÀnken pÄ min SO 17366 . Hoppas nÄgon vet.
 
Hallo brattevÀnner behöver hjÀlp. Kan fÄ köpa en SO 17360 billigt som har en profissionallÀnk ll . Det jag undrar Àr passar den lÀnken pÄ min SO 17366 . Hoppas nÄgon vet.
Jag har Àgt en A17360 och har svÄrt att se lÀnken pÄ den skulle passa en A17366. Men ta mitt svar med en nypa salt.
 
Vet inte varför du har lagt in nedan text i mitt citat sÄ det ser ut som jag skrivit det, men fÄr jag svara sÄ hÀr och skriver vad du skrivit nedan kursivt.. @Freddzon

LÄg för 22k bÄde hÀr och pÄ FB. Han insÄg dock rÀtt snart att med arabiskt namn, Historien han hade om hur han fÄtt tag i den, Ingen box, 17cm lÀnk och var han bodde att ingen skulle köpa den. Hade du hört historien sÄ hade du fattat varför ingen ville ta i den med tÄng. Jag var ocksÄ tveksam, Han tackade nej till mitt bud lÀnge men blev desperat antar jag.


Finns ingen sÄdan hÀr utlagd för i nÀrheten av 22 sista Ären förutom min egen fullset som var utlagd för prick 22 och om jag minns för sÄldes för 21. Din historia Àr mycket konstig. Inget stÀmmer. Och om den skulle stÀmma och man skulle kunna hitta annonsen sÄ Àr det ju inte sÀrskilt trevligt att hÀnga ut en medlem som skum enligt dig för att han var frÄn mellanöstern.
 
Den enda jag har fördomar mot Ă€r faktiskt dig som kommer med konstiga historier, pratar om en annons som inte finns, gnĂ€ller pĂ„ KS priser pĂ„ och drar upp en klocka du köpt hĂ€r som du senare köpt pĂ„ facebook, Ă€ndrar story sĂ„ inget hĂ€nger ihop samt köper klocka av enligt dig en skum sĂ€ljare och sedan sĂ€ljer de vidare mycket dyrare. 😁
 
Senast redigerad av en moderator:
Tack men nej tack, Jag tjÀnar pengar pÄ annat betydligt mer lukrativt nÀr det kommer till att köpa och sÀlja och ks hÄller som sagt ner priserna. Kan ju dock sÀga att jag köpte en li gmt genom ks för dryga 4 mÄnader sen som jag prutade ner till 16k vilket Àr helt löjligt o sÄlde nÄn vecka senare för 25 o tog 3 dagar att fÄ den sÄld pÄ facebook dÀr folk tyckte den var svinbillig sÄ nog fan Àr det andra priser utanför ks helt klart.

Vad Àr dÄ problemet? Du verkar fÄ ut vad du vill ha?
Problemet hÀr Àr att alla vill köpa svinbilligt och gnÀller över hur dÄligt betalt de fÄr nÀr de sÀljer. Det Àr en ekvation som blir jÀttekrÄnglig om man inte Àr ensam pÄ marknaden.
 
Är det ingen som har chronomat 41 mm och kan lĂ€gga ut nĂ„gon bild?
Har mest haft klockor mellan 43-45 men börjar bli sugen att testa en 41.
Men inte ofta man ser bilder pÄ den storleken.
HÀr Àr en bild pÄ min 44:a.
Ha en fortsatt trevlig helg😀
 

Bilagor

  • 1C23C52F-491E-49E3-9812-D02F0A3EEF74.jpeg
    1C23C52F-491E-49E3-9812-D02F0A3EEF74.jpeg
    374.8 KB · Visningar: 8
Är det ingen som har chronomat 41 mm och kan lĂ€gga ut nĂ„gon bild?
Har mest haft klockor mellan 43-45 men börjar bli sugen att testa en 41.
Men inte ofta man ser bilder pÄ den storleken.
HÀr Àr en bild pÄ min 44:a.
Ha en fortsatt trevlig helg😀
Hej
Det du kommer att se pÄ en 41 vs din 44 Àr pÄ tavlan 41an saknar markeringar vid kl 3 och 9 i samma modell som du har ;)

//Simon
 
Vad Àr dÄ problemet? Du verkar fÄ ut vad du vill ha?
Problemet hÀr Àr att alla vill köpa svinbilligt och gnÀller över hur dÄligt betalt de fÄr nÀr de sÀljer. Det Àr en ekvation som blir jÀttekrÄnglig om man inte Àr ensam pÄ marknaden.
Intresset mĂ„ste fĂ„ kosta pengar, dinkorna ger oss nĂ„n kĂ€nsla i olika lĂ€ngd, vi b-lovers köper skiten för vi gillar dem inte för nĂ„tt annat 👊
 
Ok tack för info👍
Men bÀrs den mycket mindre Àn 44:an?
Ibland dÄ kan mindre klockor bli vÀldigt topp tunga.
Det tycker jag inte 44:an gör alls.
Jag kör bara med 44 pÄ mina 3 En pÄ lÀnk. En med gummi band + viklÄs. Sedan En med silikon band + viklÄs (Samma modelav klocka i olika utförande)
Dom sitter bra pÄ mej :)
Har bara testat 41an jag mÀrkte inte nÄgot en att prickarna saknades vid 3 och 9
;)

//Simon
 
Tillbaka
Topp