Vi hĂ€nger pĂ„ i look, men i strumplĂ€stenâŠPĂ„ med canvaset igen. Blir mer stealthy sĂ„hĂ€r, trots att man gĂ„r runt med en hockeypuck pĂ„ armen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vi hĂ€nger pĂ„ i look, men i strumplĂ€stenâŠPĂ„ med canvaset igen. Blir mer stealthy sĂ„hĂ€r, trots att man gĂ„r runt med en hockeypuck pĂ„ armen
Jag har Àgt en A17360 och har svÄrt att se lÀnken pÄ den skulle passa en A17366. Men ta mitt svar med en nypa salt.Hallo brattevÀnner behöver hjÀlp. Kan fÄ köpa en SO 17360 billigt som har en profissionallÀnk ll . Det jag undrar Àr passar den lÀnken pÄ min SO 17366 . Hoppas nÄgon vet.
Trolleri.Har du en lÀnk till annonsen hÀr pÄ ks?
Hittade ingen som stÀmde in pÄ beskrivningen nÀr jag sökte
Den enda jag har fördomar mot Àr faktiskt dig som kommer med konstiga historier, pratar om en annons som inte finns, gnÀller pÄ KS priser pÄ och drar upp en klocka du köpt hÀr som du senare köpt pÄ facebook, Àndrar story sÄ inget hÀnger ihop samt köper klocka av enligt dig en skum sÀljare och sedan sÀljer de vidare mycket dyrare.
Nu orkar jag inte mer. Höj nivÄn frÄn FlashbacknivÄ till KS-nivÄ och yttra inte dina fördomar mer hÀr.
Tack men nej tack, Jag tjÀnar pengar pÄ annat betydligt mer lukrativt nÀr det kommer till att köpa och sÀlja och ks hÄller som sagt ner priserna. Kan ju dock sÀga att jag köpte en li gmt genom ks för dryga 4 mÄnader sen som jag prutade ner till 16k vilket Àr helt löjligt o sÄlde nÄn vecka senare för 25 o tog 3 dagar att fÄ den sÄld pÄ facebook dÀr folk tyckte den var svinbillig sÄ nog fan Àr det andra priser utanför ks helt klart.
42mm vs 41mmĂr det ingen som har chronomat 41 mm och kan lĂ€gga ut nĂ„gon bild?
Har mest haft klockor mellan 43-45 men börjar bli sugen att testa en 41.
Men inte ofta man ser bilder pÄ den storleken.
HÀr Àr en bild pÄ min 44:a.
Ha en fortsatt trevlig helg
Beige canvas pÄ den dÀr airbornen hade varit grejer!42mm vs 41mm
HejĂr det ingen som har chronomat 41 mm och kan lĂ€gga ut nĂ„gon bild?
Intresset mÄste fÄ kosta pengar, dinkorna ger oss nÄn kÀnsla i olika lÀngd, vi b-lovers köper skiten för vi gillar dem inte för nÄtt annatVad Àr dÄ problemet? Du verkar fÄ ut vad du vill ha?
Problemet hÀr Àr att alla vill köpa svinbilligt och gnÀller över hur dÄligt betalt de fÄr nÀr de sÀljer. Det Àr en ekvation som blir jÀttekrÄnglig om man inte Àr ensam pÄ marknaden.
Grymt gillar speciellt 41:an42mm vs 41mm
Han har 13.2 cm i omkrets pÄ handleden.Grymt gillar speciellt 41:an
Sitter ju bra pÄ handleden ocksÄ.
Vad har du för omkrets pÄ handleden? Om man fÄr frÄga det
Jag har ca 17,5 cm.
Ca 17 sÄ strax under ditt! #sparrisbroderGrymt gillar speciellt 41:an
Sitter ju bra pÄ handleden ocksÄ.
Vad har du för omkrets pÄ handleden? Om man fÄr frÄga det
Jag har ca 17,5 cm.
Stakehuvud â€Han har 13.2 cm i omkrets pĂ„ handleden.
PussStakehuvud â€
HĂ€r Ă€r min, över 40 men under 41 mm.Ăr det ingen som har chronomat 41 mm och kan lĂ€gga ut nĂ„gon bild?
Beige canvas pÄ den dÀr airbornen hade varit grejer!
SnÀlla sÀg du grÄter till sömns varje kvÀll eftersom du sÄlde Airbonen!!
Egentligen inte, bara man tittade pÄ den sÄ fick man reporSnÀlla sÀg du grÄter till sömns varje kvÀll eftersom du sÄlde Airbonen!!
Det Àr porrigt med repor.Egentligen inte, bara man tittade pÄ den sÄ fick man repor
Ok tack för infoHej
Det du kommer att se pÄ en 41 vs din 44 Àr pÄ tavlan 41an saknar markeringar vid kl 3 och 9 i samma modell som du har
//Simon
Sparris for lifeCa 17 sÄ strax under ditt! #sparrisbroder
Dom dÀr Àr fina, verkar vara i ett grymt skickHÀr Àr min, över 40 men under 41 mm.
Japp, den har gÄtt ett par varv hÀr pÄ forumet tills den hamnade hos mig.Dom dÀr Àr fina, verkar vara i ett grymt skick
DÀrför jag gillar tyskarDet Àr porrigt med repor.
Jag kör bara med 44 pÄ mina 3 En pÄ lÀnk. En med gummi band + viklÄs. Sedan En med silikon band + viklÄs (Samma modelav klocka i olika utförande)Ok tack för info
Men bÀrs den mycket mindre Àn 44:an?
Ibland dÄ kan mindre klockor bli vÀldigt topp tunga.
Det tycker jag inte 44:an gör alls.