• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag kör bara med 44 pÄ mina 3 En pÄ lÀnk. En med gummi band + viklÄs. Sedan En med silikon band + viklÄs (Samma modelav klocka i olika utförande)
Dom sitter bra pÄ mej :)
Har bara testat 41an jag mÀrkte inte nÄgot en att prickarna saknades vid 3 och 9
;)

//Simon
Tycker min ocksÄ sitter riktigt bra pÄ armen.
Kan Àrligt sÀga att jag tycker den bÀrs mindre och Àr nog för att bezeln Àr bred och tavlan blir mindre.
En synvilla men iallafall.
Hade en omega 44 innan den hÀr och den kÀndes mycket större och var topptung trots samma storlek pÄ bredd och höjd.
Tror jag mest Àr sugen pÄ en mindre eftersom den Àr 20 mm mellan luggarna.

Hoppas ni röstade pÄ bÀsta collection, Guld verkar gÄ till Navi, Silver till Professional och Brons till Avenger, inte sÄ konsigt kanske, 0 röster pÄ Avi..

Colt 41 idag. Trevlig helg allihopa đŸ»
9F20025D-5429-4D8A-BC75-C3D27C86AF2E.jpeg

NĂ„n hĂ€r som sitter pĂ„ en Navitimer B01 41? Har snöat in helt pĂ„ en sĂ„n men har inte lyckats se den live nĂ„nstans. Gillar ju egentligen klockor med lite ”tyngd” och Ă€r lite orolig för att denna kanske Ă€r lite för smĂ€cker. As-snygg pĂ„ bild dock. Tankar?
BF22DD8C-583B-4C9F-A07A-22D915C630D8.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp