Nja. SÄ farligt mÄnga varv va det inte.Japp, den har gÄtt ett par varv hÀr pÄ forumet tills den hamnade hos mig.
Tacka mig som importerade den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nja. SÄ farligt mÄnga varv va det inte.Japp, den har gÄtt ett par varv hÀr pÄ forumet tills den hamnade hos mig.
Jag Àr medveten om tre stycken som Àgt den innan mig hÀr pÄ KS, det Àr vÀl farligt?Nja. SÄ farligt va det inte.
Tacka mig som importerade den
2 fÄr jag det tillJag Àr medveten om tre stycken som Àgt den innan mig hÀr pÄ KS, det Àr vÀl farligt?
Tacktack!! Du Àr ju vÄr lilla leverantör av sköna brattar hÀr pÄ forumet.
Tycker min ocksÄ sitter riktigt bra pÄ armen.Jag kör bara med 44 pÄ mina 3 En pÄ lÀnk. En med gummi band + viklÄs. Sedan En med silikon band + viklÄs (Samma modelav klocka i olika utförande)
Dom sitter bra pÄ mej
Har bara testat 41an jag mÀrkte inte nÄgot en att prickarna saknades vid 3 och 9
//Simon
Tror @Maxer hitta den i SÄ du Àr nog nr 3@Scaramanga, @ted, du och sedan jag?
Har fÄtt för mig att @Scaramanga ska ha Àgt den innan dig. Resan ska ha gÄtt sÄhÀr tror jag:Tror @Maxer hitta den i SÄ du Àr nog nr 3
LĂ„ter rimligt! NĂ€r Ă€r det min tur igen? Sitter redo med swishâŠHar fĂ„tt för mig att @Scaramanga ska ha Ă€gt den innan dig. Resan ska ha gĂ„tt sĂ„hĂ€r tror jag:
Tyskland -> @Maxer -> @Scaramanga -> @Maxer igen -> du -> jag. StÀmmer det Maxer?
Den klockan Àr en riktig slampaHar fÄtt för mig att @Scaramanga ska ha Àgt den innan dig. Resan ska ha gÄtt sÄhÀr tror jag:
Tyskland -> @Maxer -> @Scaramanga -> @Maxer igen -> du -> jag. StÀmmer det Maxer?
Inte undra pÄ att den Àr hos @SeikoZ #paybackDen klockan Àr en riktig slampa
Smutsig Àr denDen klockan Àr en riktig slampa
Ja ni skulle bara veta vad den fick genomlida i min Àgo!Smutsig Àr den
Ernest Schneider.SöndagsfrÄgesport, vem Àr gubben ?
Yessir, Det gick snabbtâŠErnest Schneider.
Yessir, Det gick snabbtâŠ
Cool , vi Brattelovers ska tacka Sicura so to speakâŠJag lĂ€ste en artikel om honom för ett tag sedan. Annars hade jag inte vetat.
#TBT Ernest Schneider And The Twin Bezel Sicura Rally GT
If there is something that drives Breitling collectors nuts, itâs all the online listings where sellers claim that Sicura was a sub-brand of Breitling.www.fratellowatches.com
MÄste nog (tyvÀrr) hÄlla med dÀr. Var inne pÄ Nymans i helgen och tittade pÄ Tudors nya tvÄtonare bl.a. JÀklar va snygga dom var! Skulle aldrig köpa Tudor, men ÀndÄ...Nja. Skillnaden Àr att Tudor faktiskt slÀpper bra klockor till skillnad mot Breitling
Grym ! GrattisâŠDagens nytillskott.
Alldeles för lÀnge sedan jag hade en Breitling kÀnner jag nu . Sitter förvÄnansvÀrt behagligt trots storleken sÄ jag Àr helnöjd .
Gult rocksâŠDagens nytillskott.
Alldeles för lÀnge sedan jag hade en Breitling kÀnner jag nu . Sitter förvÄnansvÀrt behagligt trots storleken sÄ jag Àr helnöjd .
Stort tack ! Ja jag Ă€r helnöjd med Avengern. Fin nĂ€rvaro om man sĂ€ger sĂ„ fast utan att vara blytung.Grym ! GrattisâŠ
Grym den dĂ€r och jĂ€kligt gul .Gult rocksâŠ