• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Weberg

Audemars
Den hÀr behöver man ju!

Screenshot_20211122_095306.jpg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Har vi missat nĂ„got? 👀
- De Àr Breitling AD sÄ vitt jag vet.
Det jag vet har jag lÀst pÄ KS sÄ det vore kanske bra med fakta. Jag Àr inte sÀker och vill inte heller sprida falska rykten.
- De Àr i alla fall med som AD pÄ Breitling webbsida och Svante (som Àger KM Globen) har inte sagt nÄt om att de har avslutat det. Var har det stÄtt pÄ KS att de inte Àr det?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
- De Àr Breitling AD sÄ vitt jag vet.

- De Àr i alla fall med som AD pÄ Breitling webbsida och Svante (som Àger KM Globen) har inte sagt nÄt om att de har avslutat det. Var har det stÄtt pÄ KS att de inte Àr det?
KM Globen Àr AD. De har behörighet för service nivÄ 1, det Àr tÀthetsservice. De kan Àven polera bÀttre Àn nÄgon annan. Fullservice kan de ocksÄ ta emot men skickar dÄ vidare till TP. Tidigare hade de behörighet för ETA-service av Breitling (nivÄ 2), ej Inhouse. Att de blev av med NivÄ 2 Àr inte pga att de Àr dÄliga eller gjort nÄgot konstigt, deras urisar Àr cerifierade för det och vÀldigt duktiga, utan för att Breitling Àr lite knÀppa helt enkelt och vill ha hand om mer service sjÀlva.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
KM Globen Àr AD. De har behörighet för service nivÄ 1, det Àr tÀthetsservice. De kan Àven polera bÀttre Àn nÄgon annan. Fullservice kan de ocksÄ ta emot men skickar dÄ vidare till TP. Tidigare hade de behörighet för ETA-service av Breitling (nivÄ 2), ej Inhouse. Att de blev av med NivÄ 2 Àr inte pga att de Àr dÄliga eller gjort nÄgot konstigt, deras urisar Àr cerifierade för det och vÀldigt duktiga, utan för att Breitling Àr lite knÀppa helt enkelt och vill ha hand om mer service sjÀlva.
Tack!

LÄt stÄ, som det stod pÄ den gamla griffeltavlan nÀr fröken inte ville att stÀderskan skulle sudda ut.!
 
Topp