Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow, det dĂ€r Ă€r owg mtrl, super gmt vĂ€rsting cool dinkaâŠDen hĂ€r behöver man ju!
Kolla med klockmaster globen om du finns nÀra. De Àr inte Breitling-AD lÀngre tror jag men de har servat bretitling lÀnge sÄ de har nog delarna.
Hm, eller sÄ har jag fel? Tror inte de Àr Breitling-AD lÀngre men de har varit det tidigare, i mÄnga Är. Det gör ju att de sannolikt har bÄde delar och kunskap.Har vi missat nÄgot?
- De Àr Breitling AD sÄ vitt jag vet.Har vi missat nÄgot?
Det jag vet har jag lÀst pÄ KS sÄ det vore kanske bra med fakta. Jag Àr inte sÀker och vill inte heller sprida falska rykten.- De Àr Breitling AD sÄ vitt jag vet.
- De Àr Breitling AD sÄ vitt jag vet.Har vi missat nÄgot?
- De Àr i alla fall med som AD pÄ Breitling webbsida och Svante (som Àger KM Globen) har inte sagt nÄt om att de har avslutat det. Var har det stÄtt pÄ KS att de inte Àr det?Det jag vet har jag lÀst pÄ KS sÄ det vore kanske bra med fakta. Jag Àr inte sÀker och vill inte heller sprida falska rykten.
Nu blev det nog lite snurrigt.Det jag vet har jag lÀst pÄ KS sÄ det vore kanske bra med fakta. Jag Àr inte sÀker och vill inte heller sprida falska rykten.
Beror det pÄ att de rampat upp anvÀndningen av Tudor-verk?Nu blev det nog lite snurrigt.
De Àr AD för Breitling men Breitling (time Promotion) har dragit Ät snaran nÀr det gÀller service och reparationer.
Haha. Har för mig att jag lÀste om den klockan för en 15-20 Är sedan, att det var nÄn dörrvakt som hade den.Den hÀr behöver man ju!
Surprise!Haha. Har för mig att jag lÀste om den klockan för en 15-20 Är sedan, att det var nÄn dörrvakt som hade den.
Det var vÀl sÄ gÀsterna ocksÄ skulle kunna se vad klockan var.Surprise!
KM Globen Àr AD. De har behörighet för service nivÄ 1, det Àr tÀthetsservice. De kan Àven polera bÀttre Àn nÄgon annan. Fullservice kan de ocksÄ ta emot men skickar dÄ vidare till TP. Tidigare hade de behörighet för ETA-service av Breitling (nivÄ 2), ej Inhouse. Att de blev av med NivÄ 2 Àr inte pga att de Àr dÄliga eller gjort nÄgot konstigt, deras urisar Àr cerifierade för det och vÀldigt duktiga, utan för att Breitling Àr lite knÀppa helt enkelt och vill ha hand om mer service sjÀlva.- De Àr Breitling AD sÄ vitt jag vet.
- De Àr i alla fall med som AD pÄ Breitling webbsida och Svante (som Àger KM Globen) har inte sagt nÄt om att de har avslutat det. Var har det stÄtt pÄ KS att de inte Àr det?
Tack!KM Globen Àr AD. De har behörighet för service nivÄ 1, det Àr tÀthetsservice. De kan Àven polera bÀttre Àn nÄgon annan. Fullservice kan de ocksÄ ta emot men skickar dÄ vidare till TP. Tidigare hade de behörighet för ETA-service av Breitling (nivÄ 2), ej Inhouse. Att de blev av med NivÄ 2 Àr inte pga att de Àr dÄliga eller gjort nÄgot konstigt, deras urisar Àr cerifierade för det och vÀldigt duktiga, utan för att Breitling Àr lite knÀppa helt enkelt och vill ha hand om mer service sjÀlva.
Himla fin, den dÀr. Föredrar navitimers som har uttryckt tachy-skala pÄ tavlan, det Àr vÀl an den enda komplikationen som gÄr att anvÀnda utan en phd i rymdfysik
FÄr höja Navitimersnittet i den hÀr trÄden lite!
Det Àr svÄrt nog sÄ hÀr ÀndÄ!Himla fin, den dÀr. Föredrar navitimers som har uttryckt tachy-skala pÄ tavlan, det Àr vÀl an den enda komplikationen som gÄr att anvÀnda utan en phd i rymdfysik
Personligen tycker jag nog den passar bÀst pÄ lÀnk , bild frÄn nÀr den slÀpptes och jag lekte i PhotoshopStulen bild frÄn Bretlingowners. Riktigt snygg kombination av band och klocka.
- SÄ trist att lÀnken saknar mikrojustering samt att det verkar besvÀrligt att korta/förlÀnga denPersonligen tycker jag nog den passar bÀst pÄ lÀnk , bild frÄn nÀr den slÀpptes och jag lekte i Photoshop
Ăh vafan, det Ă€r bara att köra med lite hĂ€ng, sĂ„ fĂ„r du röra armen konstant sĂ„ den hĂ„ller i sig med svullnaden- SĂ„ trist att lĂ€nken saknar mikrojustering samt att det verkar besvĂ€rligt att korta/förlĂ€nga den
- Perfekt lĂ€ngd pĂ„ lĂ€nken kombinerat med en slĂ€ng av OCD och handleder som Ă€ndrar sig rĂ€tt mycket med temperatur och anstrĂ€ngning gĂ„r aldrig ihop .Ăh vafan, det Ă€r bara att köra med lite hĂ€ng, sĂ„ fĂ„r du röra armen konstant sĂ„ den hĂ„ller i sig med svullnaden
Kanon snygg, men jag fÄr lite Rolle daytona platinum vibb, iofs inget negativt, eller ?Stulen bild frÄn Bretlingowners. Riktigt snygg kombination av band och klocka.
Upp med bild pÄ nya besten nuMassor med servicedokumentation genom Ären, Àr ju riktigt kul, lite svÄrlÀst pÄ japanska Dock
Hinner inte lÀngre Àn sÄ nu, aktiviteter med barn och köra osv, ger den inte rÀttvisa heller i "kvÀllsmörkret"Upp med bild pÄ nya besten nu
Sluta tramsa och lÀgg upp bild nu!Massor med servicedokumentation genom Ären, Àr ju riktigt kul, lite svÄrlÀst pÄ japanska Dock