Upp med bild pÄ klocka! Vi struntar i massor av papperslappar.Massor med servicedokumentation genom Ären, Àr ju riktigt kul, lite svÄrlÀst pÄ japanska Dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Upp med bild pÄ klocka! Vi struntar i massor av papperslappar.Massor med servicedokumentation genom Ären, Àr ju riktigt kul, lite svÄrlÀst pÄ japanska Dock
Papper och tillbehör Àr bara trams!Upp med bild pÄ klocka! Vi struntar i massor av papperslappar.
Ja fasiken nu har man japanska "MOP-TVĂ ĂGGSTVILLINGAR"Fyfan, sicken pjĂ€s! Bra duo du har nu
Det formar sig efter ett tag. HÀrda ut nÄgra dygn.Nytt gummi pÄ denna. Snyggt men inte jÀttebekvÀmt. Hoppas det mjuknar med tiden.
âScratches there are everywhere, not. Working order, scratches on windshield, notâ.Edit : som vanligt tar dem ner förvĂ€ntningarna med att sĂ€ga skick 7 av 10 jag skulle sĂ€ga 9 av 10, man kan lita pĂ„ dem att man sĂ€llan blir besviken pĂ„ objektsbeskrivning
Tack och bock, ja dem Ă€r för roliga. Ska bli kul och se i lite bĂ€ttre ljus osv. Och vĂ€lkommen tillbaka till vĂ€rmen, mer aktivitet nu det sista i den bĂ€sta trĂ„den @yonssonâScratches there are everywhere, not. Working order, scratches on windshield, notâ.
Har hittills aldrig blivit besviken pÄ deras sköna beskrivningar. Grattis, riktigt fet!
JÀkligt cool!JÀvla svÄrt och göra den rÀttvisa i nattljus, men fÄr vÀl förstöra den första bilden sÄ ni fÄr se dÄ
Breitling Chronomat Black MOP Japan LE 400 BOOM! FÄr Äterkomma med bÀttre bilder som gör den rÀttvisa senare i helgen
Edit : som vanligt tar dem ner förvÀntningarna med att sÀga skick 7 av 10 jag skulle sÀga 9 av 10, man kan lita pÄ dem att man sÀllan blir besviken pÄ objektsbeskrivning
Nytt pÄ G verkar det som. Visst jÀttefina, men.. det kÀnns som att B mÄste exekvera dessa med synnerligen hög finish för att inte bli ihopblandade med nÄgon generisk kickstarter-micro.
Hade ju kanske varit lĂ€mpligt att sĂ€tta pĂ„ banden Ă„t rĂ€tt hĂ„ll ocksĂ„. Ăr det sĂ„ lĂ€tt att tjĂ€na pengar att man inte behöver nĂ„gon QA alls?
Eller Àr det ett viklÄs som ska sitta Ät det dÀr hÄllet?Nytt pÄ G verkar det som. Visst jÀttefina, men.. det kÀnns som att B mÄste exekvera dessa med synnerligen hög finish för att inte bli ihopblandade med nÄgon generisk kickstarter-micro.
Hade ju kanske varit lĂ€mpligt att sĂ€tta pĂ„ banden Ă„t rĂ€tt hĂ„ll ocksĂ„. Ăr det sĂ„ lĂ€tt att tjĂ€na pengar att man inte behöver nĂ„gon QA alls?
Se pÄ fan! Aldrig hört om en sÄn asiatisk sed!
Vad sĂ€gs om att kolla typ 3 inlĂ€gg upp innan du postarâŠ
Detta Ă€r samma klocka i den fjĂ€rde fĂ€rgen som inte syns just dĂ€r. Att ha bandet Ă„t âfelâ hĂ„ll Ă€r en asiatisk grej. Anses tydligen ofint att visa flĂ€rpen utĂ„t.
à terigen grattis gubben.JÀvla svÄrt och göra den rÀttvisa i nattljus, men fÄr vÀl förstöra den första bilden sÄ ni fÄr se dÄ
Breitling Chronomat Black MOP Japan LE 400 BOOM! FÄr Äterkomma med bÀttre bilder som gör den rÀttvisa senare i helgen
Edit : som vanligt tar dem ner förvÀntningarna med att sÀga skick 7 av 10 jag skulle sÀga 9 av 10, man kan lita pÄ dem att man sÀllan blir besviken pÄ objektsbeskrivning
Kern Àr ej sÄ tokig
(LÄnad). NÄgra snabba foton i mörkret pÄ Super Avi. JÀklar i min lÄda vad kÀr jag blev. Jag mÄ vara gnÀllig men jag Àr inte svÄrövertalad.
Fantastiskt mysig! Keramiskt inlÀgg, 105900kr. Strecken ni ser pÄ boetten Àr plast som snart ryker.
Fast i detta fallet Àr det pga av man designat viklÄset att se ut som ett vanligt spÀnne precis som @Smeden skrev, har samma typ av viklÄs pÄ min chronomat.
Vad sĂ€gs om att kolla typ 3 inlĂ€gg upp innan du postarâŠ
Detta Ă€r samma klocka i den fjĂ€rde fĂ€rgen som inte syns just dĂ€r. Att ha bandet Ă„t âfelâ hĂ„ll Ă€r en asiatisk grej. Anses tydligen ofint att visa flĂ€rpen utĂ„t.
Skitsnygg, myggan Ă€r bĂ€sta Avi slĂ€ppet, minus bezel, keramik Ă€r djĂ€vulens pĂ„fund, en Bezel ska Ă„ldras vackertâŠmen visst mkt praktiskt och hĂ„llbart
(LÄnad). NÄgra snabba foton i mörkret pÄ Super Avi. JÀklar i min lÄda vad kÀr jag blev. Jag mÄ vara gnÀllig men jag Àr inte svÄrövertalad.
Fantastiskt mysig! Keramiskt inlÀgg, 105900kr. Strecken ni ser pÄ boetten Àr plast som snart ryker.
Det Àr nÄgot med det dÀr viklÄset som vÀlter upp och ner pÄ gyroskopet i mitt huvud!Fast i detta fallet Àr det pga av man designat viklÄset att se ut som ett vanligt spÀnne precis som @Smeden skrev, har samma typ av viklÄs pÄ min chronomat.
Nej, sjĂ€lva âbĂ„garnaâ i viklĂ„set klickar fast i varandra, de runda sakerna pĂ„ sjĂ€lva spĂ€nnet Ă€r tryckknappar som man trycker in pĂ„ bĂ€gge sidor för att öppna lĂ„set.Det Ă€r nĂ„got med det dĂ€r viklĂ„set som vĂ€lter upp och ner pĂ„ gyroskopet i mitt huvud!
Man har lÄset stÀndigt stÀngt och hela paketet hÄlls pÄ plats pga keepers pÄ bandet?
@Porsan , nej fan, nu ser jag pushers pÄ lÄset. Jag mÄste sova mera och skriva mindreDet Àr nÄgot med det dÀr viklÄset som vÀlter upp och ner pÄ gyroskopet i mitt huvud!
Man har lÄset stÀndigt stÀngt och hela paketet hÄlls pÄ plats pga keepers pÄ bandet?
De dÀr Àr nog den enda dinka med Gul tavla jag gillar ..och vill ha. FinO sÄ vart det helg strax, trevlig helg BrattevÀnner
Tack bubben! Sen snöat in och snöat in hÄller jag vÀl inte riktigt med upp, chansen dök upp och det blev ju ganska spontant. En chronomat 42mm Ice och en SD Àr vÀl fortfarande det som stÄr pÄ "villhalistan"à terigen grattis gubben.
Riktigt kul att du snöat in pÄ Àldre och ovanliga chronomater. De Àr verkligen Breitlings bÀsta modell
MOP Àr ju fantastiskt, frugan har en Galactic 36 G/S med pÀrlemotavla den Àr ocksÄ magiskGillar dina mupptavlor @Boozer_87
Fast man mÄste inte göra pÄ detta sÀtt, de hade kunnat vÀnda pÄ bandet ocksÄ.Fast i detta fallet Àr det pga av man designat viklÄset att se ut som ett vanligt spÀnne precis som @Smeden skrev, har samma typ av viklÄs pÄ min chronomat.