Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade dom sÀkert kunnat, men att det har med asien att göra i detta fallet har jag dÀremot svÄrt att tro.Fast man mÄste inte göra pÄ detta sÀtt, de hade kunnat vÀnda pÄ bandet ocksÄ.
Jag har ju inte pratat med produktutvecklaren, men det Àr vad jag hört. Omega var tidiga med det, IWC började med samma sak nÀr Kern kom in dÀr.Hade dom sÀkert kunnat, men att det har med asien att göra i detta fallet har jag dÀremot svÄrt att tro.
SÄ jÀvla bra @NissestrNy dag nya möjligheter men framförallt andra skor
Helt rÀtt!Om det finns nÄgon klocka som intresserar mig just nu, nÀr jag inte Àr sÄ himla inne i klockor för tillfÀllet - sÄ Àr det en mysig chronomat frÄn 90 eller tidigt 00-tal...
110%.Om det finns nÄgon klocka som intresserar mig just nu, nÀr jag inte Àr sÄ himla inne i klockor för tillfÀllet - sÄ Àr det en mysig chronomat frÄn 90 eller tidigt 00-tal...
Blev ju jÀklig bra pÄ canvas!Ny dag nya möjligheter men framförallt andra skor
Det Àr jÀkligt trevlig faktiskt! Om Àn lite fake, dÄ det Àr gummi mot handledenBlev ju jÀklig bra pÄ canvas!
Ser onekligen lite knas ut
Skulle sÀga att det Àr en kombination, ser lite "vÀnsterplacerat" ut samt inte nog "utskuret", kan jag leva med det?Ser onekligen lite knas ut
Om du kan leva med det? Klart du kan kompis. Du krÀnger ju arboga 10.2 som om det vore vatten, inga problem för digSkulle sÀga att det Àr en kombination, ser lite "vÀnsterplacerat" ut samt inte nog "utskuret", kan jag leva med det?
Haha fan du Àr sÄ ÀlskvÀrdOm du kan leva med det? Klart du kan kompis. Du krÀnger ju arboga 10.2 som om det vore vatten, inga problem för dig
Kram! HÄller pÄ med Motiverande samtal & Lösningsfokuserande samtal nu i plugget, gÄr som en dans - hÄller du med?Haha fan du Àr sÄ ÀlskvÀrd
Jag hÄller med sÄpass att jag bjöd ut frugan pÄ Italiensk restaurang spontant och tar nÄgra ( ej Arboga 10,2 ) för att fira sÄ tummen upp sÀger jag hahahah!Kram! HÄller pÄ med Motiverande samtal & Lösningsfokuserande samtal nu i plugget, gÄr som en dans - hÄller du med?
Ser onekligen lite skumt ut.
NÄtt lirar inte 100, jo det kan sÀkert vara sÄ som du sÀger, sen handlar ju inte jag klockor för den sakens skull, dÄ hade jag valt ett annat mÀrke handlar ju mer om mitt "lÀtta-ocd" klarar av att leva med detSer onekligen lite skumt ut.
Verkar som att den mÄlade ramen runt datumfönstret blivit fel.
Grym klocka oavsett och ibland kan sÄdana hÀr imperfections höja samlarvÀrdet i slutÀndan!
Fan kompis, det var ju en 7/10 med japanska mÄtt, detta mÄste vÀl vara den dÀr 1:an som saknades för att vara en 10:aNÄtt lirar inte 100, jo det kan sÀkert vara sÄ som du sÀger, sen handlar ju inte jag klockor för den sakens skulle dÄ hade jag valt ett annat mÀrke handlar ju mer om mitt "lÀtta-ocd" klarar av att leva med det
Lika bra att sĂ€lja den dĂ€r som skrot till mig. Enda sĂ€ttet att bli av med din ocd, Ă€r min diagnos och Ă„tgĂ€rdsförslagâŠNĂ„tt lirar inte 100, jo det kan sĂ€kert vara sĂ„ som du sĂ€ger, sen handlar ju inte jag klockor för den sakens skull, dĂ„ hade jag valt ett annat mĂ€rke handlar ju mer om mitt "lĂ€tta-ocd" klarar av att leva med det
Haha din luriga lilla jĂ€kelLika bra att sĂ€lja den dĂ€r som skrot till mig. Enda sĂ€ttet att bli av med din ocd, Ă€r min diagnos och Ă„tgĂ€rdsförslagâŠ
Fast hÀr ser det ut som att fönstret i tavlan Àr felplacerat eller för litet.@Boozer_87 jag har haft ett par Chronomater med 7750-verket. Ifall jag minns rÀtt sÄ var det endast en (A20048) med centrerad datum i datumfönstret. Jag har dessutom sett mÄnga annonser med ocentrerad datum.
Jo det vet jag men hÀr Àr det ju lite annat, linjer, hÄl, placering, har svÄrt och avgöra om det Àr en sak eller tre@Boozer_87 jag har haft ett par Chronomater med 7750-verket. Ifall jag minns rÀtt sÄ var det endast en (A20048) med centrerad datum i datumfönstret. Jag har dessutom sett mÄnga annonser med ocentrerad datum.
Jo jag vet men jag mÄste syna av den ordentligt, ja jag hoppas jag ska hinna med nÄtt vettigt foto i helgen, svÄrt med tid och ljus nu förtinFast hÀr ser det ut som att fönstret i tavlan Àr felplacerat eller för litet.
@Boozer_87 oavsett sÄ Àr den grym! Se till att knÀppa lite bilder i vettigt ljus
Ăr datumet snett sa du? Sviiiiiiindyrt fel. Vet inte om du ens kan anvĂ€nda klockfan. Den kan smĂ€lta. Det Ă€r bara att pm:a sĂ„ löser jag ut den för nĂ„gra plattor Ă bro.Haha din luriga lilla jĂ€kel
Lugn nu. Du ska inte köpa merĂr datumet snett sa du? Sviiiiiiindyrt fel. Vet inte om du ens kan anvĂ€nda klockfan. Den kan smĂ€lta. Det Ă€r bara att pm:a sĂ„ löser jag ut den för nĂ„gra plattor Ă bro.
Haha nu fĂ„r magen ( skrattmusklerna ) jobba, hade du sagt Erik och inte Ă bro hade det Ă„tminstone funnits en obefintligt liten chansĂr datumet snett sa du? Sviiiiiiindyrt fel. Vet inte om du ens kan anvĂ€nda klockfan. Den kan smĂ€lta. Det Ă€r bara att pm:a sĂ„ löser jag ut den för nĂ„gra plattor Ă bro.