• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Haha nu fĂ„r magen ( skrattmusklerna ) jobba, hade du sagt Erik och inte Åbro hade det Ă„tminstone funnits en obefintligt liten chans đŸ€Ł
Sa iallafall inte Sofiero.

BetÀnk att jag gör detta enbart av omtanke sÄ du slipper mÄ dÄligt över det sneda datumfönstret och vÀrre följdskador.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jag fĂ„r aldrig erbjudandet om att köpa, kan ju vara vĂ€rt att tĂ€nka pĂ„ i framtiden nĂ€r du sitter pĂ„ den lokala ned en Åbro 😁
Faktiskt just nu. Inte mycket gymtid i coronatider.

Du kan fÄ köpa min airborne. Den Àr till salu lite till och frÄn, men orkar aldrig annonsera för det suger, sÄ ingen vet om det. ;)

ps. Blomman Àr till @Maxer
DA465F51-A988-479C-9B85-6F76F676917F.jpeg
 

Boozer_87

Panerai
Faktiskt just nu. Inte mycket gymtid i coronatider.

Du kan fÄ köpa min airborne. Den Àr till salu lite till och frÄn, men orkar aldrig annonsera för det suger, sÄ ingen vet om det. ;)

ps. Blomman Àr till @Maxer
DA465F51-A988-479C-9B85-6F76F676917F.jpeg
Skulle vilja ha ett ha-sug pĂ„ den men det blir fan aldrig nĂ„tt đŸ˜„ och andra sidan " hatade" jag aerospacen i mĂ„nga Ă„r och nu kan jag inte leva utan đŸ€Ł
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Skulle vilja ha ett ha-sug pĂ„ den men det blir fan aldrig nĂ„tt đŸ˜„ och andra sidan " hatade" jag aerospacen i mĂ„nga Ă„r och nu kan jag inte leva utan đŸ€Ł
Gör inget. Kan lika gĂ€rna behĂ„lla. Just ”uppgraderad” med pilotlĂ€nk med Ă€ndlĂ€nkskit och pushlĂ„s frĂ„n gummina. ;)
 

Simon.x

Rolex
Senast Àndrad:

Boozer_87

Panerai
Fick detta svar nÀr jag skrev till sÀljaren och skicka med bild pÄ "datumet" 8ch frÄgade vad dem tyckte.

Thank you for contacting us. We are relieved that the watch arrived safely. The Chronomat watch was overhauled by Breitling last month, and it was confirmed that all components are Breitling genuine at that time. We hope this information helps you.

Om man tar bort mitt "lĂ€ttaocd" Ă€r svaret vettigt och man ska vidare i livet? 😁
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Fick detta svar nÀr jag skrev till sÀljaren och skicka med bild pÄ "datumet" 8ch frÄgade vad dem tyckte.

Thank you for contacting us. We are relieved that the watch arrived safely. The Chronomat watch was overhauled by Breitling last month, and it was confirmed that all components are Breitling genuine at that time. We hope this information helps you.

Om man tar bort mitt "lĂ€ttaocd" Ă€r svaret vettigt och man ska vidare i livet? 😁
Svarade ej pÄ din frÄga, men du lÀr ej fÄ mer ur dem och energy ÄtgÄngen för driva detta vidare Àr ej vÀrt det, slÀpp det, behÄll dinkan med glÀdje alt flippa..
 

Rulle

Audemars
Fick detta svar nÀr jag skrev till sÀljaren och skicka med bild pÄ "datumet" 8ch frÄgade vad dem tyckte.

Thank you for contacting us. We are relieved that the watch arrived safely. The Chronomat watch was overhauled by Breitling last month, and it was confirmed that all components are Breitling genuine at that time. We hope this information helps you.

Om man tar bort mitt "lĂ€ttaocd" Ă€r svaret vettigt och man ska vidare i livet? 😁

första gÄngen du mailar med en japan? haha

dom Àr otroligt kassa pÄ engelska och svaren Àr ju som ditt 90% av gÄngerna
 

Matte1970

Cartier
Senast Àndrad:

DrDre

Patek
Lite gammal modell, och lite liten diameter, MEN, hade man fĂ„tt den för maxbudet idag 63000, sĂ„ kanske man kunde köpa den Ă€ndĂ„ och tunna lite pĂ„ sina krav. 😁
Kung i baren pÄ 90-talet. Riktigt cool klocka. Den korta lÀnken kan nog stÀlla till det lite. Det kan nog kosta lite och Àven vara lite smÄknepigt att fÄ tag i extra lÀnkar.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Kung i baren pÄ 90-talet. Riktigt cool klocka. Den korta lÀnken kan nog stÀlla till det lite. Det kan nog kosta lite och Àven vara lite smÄknepigt att fÄ tag i extra lÀnkar.
OT, men Àr nyfiken.
VÄgade man verkligen pÄ 90-talet gÄ med en helguldare till krogen? Idag tvekar man ens gÄ dit med en Casio f-91w..
 

DrDre

Patek
lite gammal?

lite liten?

detta Àr ju breitlings bÀsta modell nÄnsinn

chronomaten blev ju nya breitlings rÀddare!


kÀnns som du ska ha en kern-bratte;)

Ja, jag skulle ocksÄ vilja pÄstÄ att det Àr den i sÀrklass viktigaste modellen i hela Breitlings historia. Utan den Àr det tveksamt om Breitling funnits i den form vi ser idag.

Breitling var ett relativt okÀnt mÀrke och sÄ kom Chronomat och slog ner som en bomb med en helt ny design och blev snabbt det coolaste man kunde ha. Det fanns t.ex. en affÀrstidning som hette MÄnadens AffÀrer (en life-style variant av Veckans AffÀrer) som rankade Breitling Chronomat 1:a (Rolex Submariner blev 2:a).
 

Enzo

Omega
Ja, jag skulle ocksÄ vilja pÄstÄ att det Àr den i sÀrklass viktigaste modellen i hela Breitlings historia. Utan den Àr det tveksamt om Breitling funnits i den form vi ser idag.

Breitling var ett relativt okÀnt mÀrke och sÄ kom Chronomat och slog ner som en bomb med en helt ny design och blev snabbt det coolaste man kunde ha. Det fanns t.ex. en affÀrstidning som hette MÄnadens AffÀrer (en life-style variant av Veckans AffÀrer) som rankade Breitling Chronomat 1:a (Rolex Submariner blev 2:a).
Fan vad episkt 😎 Personligen hade jag nog gillat svart urtavla men i övrigt Ă€r det en fulltrĂ€ff. Sköna 90tals vibbar, man nĂ€stan kĂ€nner lukten av Porsche 911 och bostadsbubbla
 

Matte1970

Cartier
lite gammal?

lite liten?

detta Àr ju breitlings bÀsta modell nÄnsinn

chronomaten blev ju nya breitlings rÀddare!


kÀnns som du ska ha en kern-bratte;)
Verkligen inte Kern-eran! Gillar i princip ingen modell i dagens modellutbud. Gillade nog mest de klockor som fanns mellan 1999-2012 typ. Tidigt 90-tal gillade jag ocksÄ, dÄ, men nu kÀnns de lite för smÄ, för min smak. Dock hade jag nog kunnat tÀnka mig en sÄdan för rÀtt pris.
 
Topp