• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Boozer_87

Panerai
Att din Chronomat inte Àr sÄld, very strange, synd att man har ebb i kassan, mina Evo stÄlar gÄr dessvÀrre till IKEA, fruorder
:(
+1 pĂ„ den, min gissning Ă€r vĂ€l att den Ă€r nĂ„n mm för stor Ă„t alla hĂ„ll för att ligga i den "normala" comfortzonen för folk hĂ€r. Tydligen finns det nĂ„n magisk grĂ€ns pĂ„ 42mm som alla tjatar om hĂ€r 😉
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Pratar vi fortfarande om Breitling? Haha me men skĂ€mtochsido, det Ă€r vad det Ă€r. StĂ„r ju inte i sjön. Har fĂ„tt ganska mycket bytesförslag, rakt av och + pengar men inget som kĂ€ndes rĂ€tt 😁
NÀ fn, hÄll den, orange och black kombon Àr sÄ snygg, Àr vÀrd sina stÄlar eller mucho bra inbyte
 

Matte1970

Cartier
PÄ vÀg till födelsedagsmiddag
IMG_20211126_171416.jpg
Nice! Vill ha en likadan igen som jag en gĂ„ng sĂ„lde. 😉
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Fasen, nu Ă€r jag sĂ„dĂ€r svinsugen igen pĂ„ dlcad lĂ€nk till exospacen. Men blir den för stor för en sparrisbror?!? Stora frĂ„gor... Det enda som hindrar Ă€r ju priset. Inte sett nĂ„gon som sĂ„lts pre-owned, och 24k Ă€r ju mycket att punga ut för att testa đŸ˜€
Screenshot_20211126-223636_Chrono24.jpg
 

Boozer_87

Panerai
Fasen, nu Ă€r jag sĂ„dĂ€r svinsugen igen pĂ„ dlcad lĂ€nk till exospacen. Men blir den för stor för en sparrisbror?!? Stora frĂ„gor... Det enda som hindrar Ă€r ju priset. Inte sett nĂ„gon som sĂ„lts pre-owned, och 24k Ă€r ju mycket att punga ut för att testa đŸ˜€
Screenshot_20211126-223636_Chrono24.jpg
Köp en vanlig och en burk med spray, nu har jag sparat dig typ 18k Du stĂ„r nu i skuld till mig đŸ€ŁđŸ˜˜
 

Boozer_87

Panerai
14k Àr vÀl för ny titanlÀnk, tror inte jag heller sett nÄgra separata vanliga titan som sÄlts
Okok. Jag röstar blankt NEJ! Du Ă€r bara rastlös, du byter ju band som en annan kalsonger, typ 3 ggr i veckan 4 om det Ă€r fĂ€rgen vit inblandat đŸ€Ł skĂ€mtochsido tror du kommer byta ofta Ă€ndĂ„ och vet inte om det Ă€r vĂ€rt dem pengarna för "effekten" den Ă€r svinball med dem alternativen du har 👊
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Okok. Jag röstar blankt NEJ! Du Ă€r bara rastlös, du byter ju band som en annan kalsonger, typ 3 ggr i veckan 4 om det Ă€r fĂ€rgen vit inblandat đŸ€Ł skĂ€mtochsido tror du kommer byta ofta Ă€ndĂ„ och vet inte om det Ă€r vĂ€rt dem pengarna för "effekten" den Ă€r svinball med dem alternativen du har 👊
Fan du mÄ dricka Eriks men du Àr ÀndÄ en klok man! SkÄl!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Fasen, nu Ă€r jag sĂ„dĂ€r svinsugen igen pĂ„ dlcad lĂ€nk till exospacen. Men blir den för stor för en sparrisbror?!? Stora frĂ„gor... Det enda som hindrar Ă€r ju priset. Inte sett nĂ„gon som sĂ„lts pre-owned, och 24k Ă€r ju mycket att punga ut för att testa đŸ˜€
Screenshot_20211126-223636_Chrono24.jpg
Fy fan va lÀcker!! Kostar den dÀr 24k?
 

Watchie

Patek
2-Faktor
@Freddzon , oavsett vem som har rĂ€tt / fel , börjar diskussionen etc, tips frĂ„n coachen, lĂ€gg ned, ingen i trĂ„den pallar lĂ€sa ngt mer, detta Ă€r en mĂ€rkestrĂ„d, vi vill ha den som sĂ„dan, men börjar likna ett statsministervalgnĂ€llfora, till alla i trĂ„den, trevlig Lördag

26E028EE-159F-45D5-B764-79CA92E49900.jpeg
 
Topp