• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Enzo

Omega
8455E223-99DE-4630-BE45-3D17DD8374BA.jpeg
Tjusig! 968 i bakgrunden?
 

DrDre

Patek
Fan vad episkt 😎 Personligen hade jag nog gillat svart urtavla men i övrigt är det en fullträff. Sköna 90tals vibbar, man nästan känner lukten av Porsche 911 och bostadsbubbla

Lägg till en blå skjorta med vita manschetter och krage och en mobiltelefon stor som en tegelsten så blir bilden komplett.
 

Boozer_87

Panerai
@Boozer_87 kan du inte plåta båda dina MOP brevid varandra?
Jo jag ska göra det så fort jag hinner, är ju fan mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Jobbar ju mitt vanliga jobb som sällan 40 timmar räcker till + mitt egna bolag och alla aktiviteter och familj fan svårt att hinna ibland. Men jag hoppas jag ska hitta några min i helgen i dagsljus 👊 @gruby

Edit: obs! Inget gnäll mer en förklaring och konstaterande 😁
 
Senast ändrad:

Mauritz

Rolex
Tack men nej tack, Jag tjänar pengar på annat betydligt mer lukrativt när det kommer till att köpa och sälja och ks håller som sagt ner priserna. Kan ju dock säga att jag köpte en li gmt genom ks för dryga 4 månader sen som jag prutade ner till 16k vilket är helt löjligt o sålde nån vecka senare för 25 o tog 3 dagar att få den såld på facebook där folk tyckte den var svinbillig så nog fan är det andra priser utanför ks helt klart.
 

Freddzon

Omega
skillnad på tre dagar och trettio år ;)
Nej varför det?, Tvivlar starkt på att någon här som gjort en bra affär en bra bit under marknadsvärde o sedan hittat nåt annat man vill ha hade sålt för samma pris man köpt den för om man vet att man kan få marknadspris för den. Dessutom så fick jag som sagt köpa länkbitar, Vad tror du 4 pro 3 länkbitar kostar? ^^.

Svenska avundsjukan i sitt esse, Klandra inte mig för att jag vågade ta risken och tjänade pengar på det liksom ^^.
 

Boozer_87

Panerai
Nej varför det?, Tvivlar starkt på att någon här som gjort en bra affär en bra bit under marknadsvärde o sedan hittat nåt annat man vill ha hade sålt för samma pris man köpt den för om man vet att man kan få marknadspris för den. Dessutom så fick jag som sagt köpa länkbitar, Vad tror du 4 pro 3 länkbitar kostar? ^^.

Svenska avundsjukan i sitt esse, Klandra inte mig för att jag vågade ta risken och tjänade pengar på det liksom ^^.
Samma till dig nu då @Freddzon Vi har hört 10000 olika vinklar nu, kan vi gå vidare till nästa ämne? Börjar bli tröttsamt och läsa om det 😉
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Nej varför det?, Tvivlar starkt på att någon här som gjort en bra affär en bra bit under marknadsvärde o sedan hittat nåt annat man vill ha hade sålt för samma pris man köpt den för om man vet att man kan få marknadspris för den. Dessutom så fick jag som sagt köpa länkbitar, Vad tror du 4 pro 3 länkbitar kostar? ^^.

Svenska avundsjukan i sitt esse, Klandra inte mig för att jag vågade ta risken och tjänade pengar på det liksom ^^.
-I all välmening, tror du bör släppa den här diskussionen nu, alla som läser tråden har nog kunnat bilda sig en uppfattning om din person redan.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jo jag ska göra det så fort jag hinner, är ju fan mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Jobbar ju mitt vanliga jobb som sällan 40 timmar räcker till + mitt egna bolag och alla aktiviteter och familj fan svårt att hinna ibland. Men jag hoppas jag ska hitta några min i helgen i dagsljus 👊 @gruby

Edit: obs! Inget gnäll mer en förklaring och konstaterande 😁
Men bild sida vid sida!!!


😁

Jag har full förståelse! Pinga mig bara när du gör det, är så sjukt nyfiken! Och grattis till ytterligare en grym MOP!
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Gött där @Watchie Förstår inte varför det var så trögt att få iväg den, rimliga pengar med det låset tyckte jag iaf 👊
Tackar, Håller med, men vart ett byte plus stålar till mig, helt ok, en riktig beater, smp quartz från 93, har sneglat länge men ej blivit av, gör ont i min ”bara Bratte strategi”, men smp’s är ok, har haft några inkl de nya, men gillar ej de nya, föredrar äldre…
 

Boozer_87

Panerai
Tackar, Håller med, men vart ett byte plus stålar till mig, helt ok, en riktig beater, smp quartz från 93, har sneglat länge men ej blivit av, gör ont i min ”bara Bratte strategi”, men smp’s är ok, har haft några inkl de nya, men gillar ej de nya, föredrar äldre…
Tycker "uret" är nice sen har jag generellt svårt för deras länkar 😁
 
Topp