Àlskar 7750 navin30 Är pÄ nacken, and still going strong.
sÄ basic och sÄ clean
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Àlskar 7750 navin30 Är pÄ nacken, and still going strong.
Ja jag Àr jÀttenöjd, ska försöka prova den lite mer nÄn kvÀll hehe, och datumet stör inte om man inte detaljsynar nÀraGrymt fina klockor du har, tavlorna Àr ju magiska.
HÀr kommer "duon" svÄrt med MOP att fÄ med pÄ bÄda uren bilderna Àr vÀl inte dem bÀsta men dem fÄr duga i hasten pÄvÀg pÄ jobb trevlig helg B-vÀnner!
Kostar den 7000kr? Syftningsfel kallas det. Du har Àven haft annonsen sedan december. Det Àr knappast en ny prisbump.Jag fattar inget? FÄr det inte stÄ prisbump i överskrift pÄ sÀljes? 2 ggr efter ett dygn har det Àndrats i överskriften utan att jag gjort det Till 38krr respektive 38k men jag har skrivit PB 7k och prisbump 7k. Busar nÄn med mig eller har jag inte uppdaterat mig om nya regler pÄ annonsering? @yonsson eller nÄn annan i trÄden som vet?
Annonsen har legat uppe upp förra Äret, jag Àndrade mig om försÀljning och valde att anvÀnda mig av samma annons nÀr suget kom pÄ för försÀljning, under tiden har den legat som tillbakadragen. Gissar att den blev aktiv för ca 3 veckor sedan och efter ca 1 vecka sÀnktes den 5k och efter ca ytterligare 2 sÀnktes den 2 k till , till totalt prisbump -7 k. Kan jag skriva att den Àr prisbumpad och tillÀgg pÄ datum sÄ Àr det godkÀnt ? @yonssonKostar den 7000kr? Syftningsfel kallas det. Du har Àven haft annonsen sedan december. Det Àr knappast en ny prisbump.
Skriv priset i rubriken dÄ.Edit: 2 prisbumpar pÄ senaste typ 3-1 vecka Àr vÀl hyffsat ny? Som sagt jag vill bara veta hur jag ska göra det korrekt, sÄ stÀller jag med glÀdje in mig i ledet
Godmorgon @Weberg mÄste fÄ stÀlla en frÄga dÄ chrono cockpit Àr en modell som jag har lite mindre koll hur dem ligger historiskt i prissÀttning, vad ligger dem "vanliga" pÄ I motsvarande skick? 30?Har velat ha den hÀr modellen i sÀkert tio Är, men har nu insett att jag mÄste ge upp. Oerhört svÄr att hitta, och nÀr man vÀl stöter pÄ en sÄ Àr de galet högt prissatta (jÀmfört med motsvarande modell utan guldbezeln).
Fan Boozer, inte nog med att din Aerospace-lÀnk varit skitig i tvÄ Är, nu har du lyckats smutsa ner tavlan pÄ dennaHelt galet bra! Magisk och lever ett eget liv
Nu förstÄr jag inte vad du menar? Trafikfarlig Àr den ocksÄ, svÄrt att sluta titta pÄ den i olika vinklar/ljus. BlÄ, lila och svart, galet!Fan Boozer, inte nog med att din Aerospace-lÀnk varit skitig i tvÄ Är, nu har du lyckats smutsa ner tavlan pÄ denna
Suget pÄ MOP blir ju inte mindre med dina bilder. Tycker för övrigt JE av chronomat 42 Àr riktigt snygg, kom vÀl i juni i ÄrNu förstÄr jag inte vad du menar? Trafikfarlig Àr den ocksÄ, svÄrt att sluta titta pÄ den i olika vinklar/ljus. BlÄ, lila och svart, galet!
Dem har ju en galet bra Navitimer som man kan dö för medSuget pÄ MOP blir ju inte mindre med dina bilder. Tycker för övrigt JE av chronomat 42 Àr riktigt snygg, kom vÀl i juni i Är
Goddag, kÀre forumvÀn!Godmorgon @Weberg mÄste fÄ stÀlla en frÄga dÄ chrono cockpit Àr en modell som jag har lite mindre koll hur dem ligger historiskt i prissÀttning, vad ligger dem "vanliga" pÄ I motsvarande skick? 30?
Ok har haft dÄlig koll prisbilden dÄ förstÄr jag dilemmat nÀr den Àr typ dubbelt upp sÄklart. TÀnkte om diffen var typ 10k dÄ borde du unnat dig personligen brukar jag ha svÄrt med romerska men pÄ just denna modell tycker jag det funkar ganska bra av nÄgon anledning, hÄller tummarna att du fÄr hitta en lÀmplig pjÀs i framtiden och springer jag förbi nÄtt sÄ hojtar jagGoddag, kÀre forumvÀn!
De börjar pÄ runt 20 tkr och uppÄt. En fin med lÀnk kanske 25. DÄ pratar vi helstÄlisar. Tycker att detta Àr en bortglömd modell och ett trevligt alternativ till chronomaten eftersom denna, i mitt tycke, har snyggare pushers.
What's up with the hour hand? Looks way too smallJa, Superocean heritage 38mm.
Small seconds and date complication (200m diver).
Wow. Hur har du lyckats hitta TVĂ stycken sĂ„dana? Ăr UTCn ocksĂ„ MOP?HĂ€r kommer "duon" svĂ„rt med MOP att fĂ„ med pĂ„ bĂ„da uren bilderna Ă€r vĂ€l inte dem bĂ€sta men dem fĂ„r duga i hasten pĂ„vĂ€g pĂ„ jobb trevlig helg B-vĂ€nner!
Intressant observation.What's up with the hour hand? Looks way too small
Ja en var ju runt lite pĂ„ forumet och hamnade till slut hos mig och den andra kom hem frĂ„n Japan i veckan japp det stĂ€mmer, mop pĂ„ utc:n med!Wow. Hur har du lyckats hitta TVĂ stycken sĂ„dana? Ăr UTCn ocksĂ„ MOP?
Suget pÄ MOP blir ju inte mindre med dina bilder. Tycker för övrigt JE av chronomat 42 Àr riktigt snygg, kom vÀl i juni i Är
SÄ Àr det nog, att proportionerna spelar in oxÄ. Delvis i alla fall. Varje halvmillimeter gör stor skillnad pÄ sÄ hÀr smÄ detaljer.Intressant observation.
Det mÄste vara visarens tjocklek som skapar det visuella intrycket.
Den Àr riktigt go! Har för mig att det finns en till variant som Àr all black, istÀllet för reverse panda. Kanske var det nÄgon UK eller boutique version?Den dÀr har jag missat. Riktigt riktigt snygg. Ett svart alligatorband hade nog funkat vÀldigt bra för ett lite mer dressat/lyxigt utseende.