Gillar denna skarpt
Den bilden och "skarp" hör inte ihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar denna skarpt
Jag lever, 0455, vaknar alltid tidigt, Ă€ven pĂ„ helger, iofs nice, egen tid innan fruordersâŠLigger och funderar pĂ„ om samtliga i trĂ„den gick pĂ„ julbord samma kvĂ€ll alternativt tog kollektivt sjĂ€lvmord samma dag/kvĂ€ll?
Skönt att inte alla försvann @WatchieJag lever, 0455, vaknar alltid tidigt, Ă€ven pĂ„ helger, iofs nice, egen tid innan fruordersâŠ
Ok, tack för hjÀlpen. DÄ ska jag köpa och prova den.Problemet Àr att spÄren Àr vÀldigt grunda - detta kit funkar för mig iaf https://www.clasohlson.com/se/Elektronikmejslar-Cocraft/p/40-9973
Varför inte sno en bit tygremsa frÄn sÀtet och skapa ett nato?Skulle kanske dra till med det gröna canvaset med gummi pÄ undersidan(samma som denna)
Och ni fÄr ursÀkta om jag luktar lite sosse, tog tÄget idag
Fan dÀr sa du nÄtt!Varför inte sno en bit tygremsa frÄn sÀtet och skapa ett nato?
Time Promotion i TÀby det Àr ditt samtliga ADs skickar dom. dom sköter Breitling service och garanti.GodkvÀll! Vill be experterna i trÄden om tips pÄ bra urmakare i och kring Stockholm för service av en Colt Chronograph Quartz A73350. Bland annat behöver packningar bytas. Mvh Martin
Time Promotion i TÀby det Àr ditt samtliga ADs skickar dom. dom sköter Breitling service och garanti.
Har de inte nivÄ2-certifiering pÄ service sÄ kan de kanske inte bestÀlla visare om det behövs.
Klockmaister i Globen har inte nivÄ2-certifiering.
Breitling har inte sĂ„ mĂ„nga ADs kvar som fĂ„r göra fullservice sĂ„ Time Promotion. Ăr det som gĂ€ller.
//Simon
HÀr har du en bild pÄ den moddade Hojen Enklare att se en pÄ en vÀgggggglogga ^^
//Simon
Nu var ju inte syftet att visa hojjen i loggan, utan snarare urtavlan som ligger bakom som ska vara grund för den nya top timenHÀr har du en bild pÄ den moddade Hojen Enklare att se en pÄ en vÀgggggglogga ^^
//Simon
VaddĂ„ Ă€r ju en Perlmuttziffer ?Detta Ă€r nog det fulaste jag sett hos Breitling. Ăr den ens Ă€kta?!
Breitling Chronomat A13050.1 mit Perlmuttzifferblatt mit 8... sÀljes av en PrivatsÀljare pÄ Chrono24 för 26 897 kr
Breitling Chronomat (Submodel) Annons: 26 897 kr Breitling Chronomat A13050.1 mit Perlmuttzifferblatt mit 8..., Referensnummer A13050.1; StÄl; Automatisk; Skick Bra; Klocka med originallÄda; Lokalisering: Tychrono24.app
Borde inte loggan vara applicerad pÄ en A13050?VaddÄ Àr ju en Perlmuttziffer ?
det dĂ€r Ă€r vĂ€l en thruxton?Ăr motorcykeln pĂ„ bilden en sĂ€rskild "Breitling edition" av Bonnevilleâ?
det dÀr Àr vÀl en thruxton?
Detta Ă€r nog det fulaste jag sett hos Breitling. Ăr den ens Ă€kta?!
Breitling Chronomat A13050.1 mit Perlmuttzifferblatt mit 8... sÀljes av en PrivatsÀljare pÄ Chrono24 för 26 897 kr
Breitling Chronomat (Submodel) Annons: 26 897 kr Breitling Chronomat A13050.1 mit Perlmuttzifferblatt mit 8..., Referensnummer A13050.1; StÄl; Automatisk; Skick Bra; Klocka med originallÄda; Lokalisering: Tychrono24.app
ja jo men du skrev ju bara bonneville hahaJa, det ser ut att vara. Àr en Bonneville Thruxton.
Min frÄga avsÄg om hojen pÄ bilden Àr ngn form av "Breitling edition" av modellen
FrÄn Triumphs nuvarande hemsida.
ja jo men du skrev ju bara bonneville haha
ska vÀl komma nÄn "limiterad" breitling version av nÄn triumph enligt kern