Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det skall börjas tidigt! Glöm inte varannan grogg vÀnnenSÄ jÀkla dÄlig skÀrpa, svÄrt i ett rörligt tÄg pÄ skuggsidan obligatorisk tÄgbÀrs, nu kör vi Götlaborg ett par timmar, Sveriges Breitlingframsida
SÄklart, det Àr ju ÀndÄ helgdag, innan 11 Àr inte ok men 3 innan 13.30 Àr vÀl ok?Det skall börjas tidigt! Glöm inte varannan grogg vÀnnen
Eftersom du Àr i rÀtt mode sÀger vi 50k! PREMIUM!SÄklart, det Àr ju ÀndÄ helgdag, innan 11 Àr inte ok men 3 innan 13.30 Àr vÀl ok?
Ska jag swisha nu direkt? Jag Àr precis i rÀtt mode för köpstarka!
Jag vet ju vad du betalade, blir jÀkligt dyra gumminEftersom du Àr i rÀtt mode sÀger vi 50k! PREMIUM!
Jag vet ju vad du betalade, blir jÀkligt dyra gummin
Precis dĂ„ swishar jag det nu sĂ„ har du burit en bratte lĂ€nge "gratis" â€
Jo, den lÀr gÄ för samma, det var tanken iaf
3 band blir inte gratisPrecis dĂ„ swishar jag det nu sĂ„ har du burit en bratte lĂ€nge "gratis" â€
Ok, synd. LÀnken var det som jag tyckte lockade lite extra med klockan. Vad var det som inte var bra med lÀnken?Japp. LÀnken gillade jag inte, den fick mig att sÀlja. Annars trevlig klocka.
Sladdrig framför allt. Fick den aldrig att sitta bekvÀmt heller.Ok, synd. LÀnken var det som jag tyckte lockade lite extra med klockan. Vad var det som inte var bra med lÀnken?
Skulle se om nÄn full besökare i gbg hade lagt ut annons pÄ en exo@Nissestr varför sitter du i köpesavdelningen ?
Full Àr jag inte, men om du vill att jag ska krÄngla och lÀgga ut en köpes pÄ exo sÄ löser jag det fastna pÄ nk nÄn timma eller tvÄ sÄ snart har jag handlat en exo i klÀderSkulle se om nÄn full besökare i gbg hade lagt ut annons pÄ en exo
Jag kommer in och kan se alla..NÄgon som har registrerat sin klocka pÄ breitling.com och kan se om ni kommer Ät den? Jag fÄr bara ett felmeddelande
Àven om du klickar pÄ den specifika klockan?Jag kommer in och kan se alla..
NÀ fn, dÀr tog det stop, error messageÀven om du klickar pÄ den specifika klockan?
Flygplatserna har börjat med dessa utan vingar... bara Bet. Det Àr B. Iallafall pÄ Bromma flygplatsFasiken b-vÀnner, nu levererar dem till och med pÄ tÄgen
TillrĂ€ckligt stagead? â€â€â€â€Vad hĂ€nde ikvĂ€ll @Nissestr ? Kan man fĂ„ en jĂ€vligt tillsnyggad och "stagead" bild pĂ„ min nya klocka? â€â€â€â€â€
Sikken jĂ€vla legend!TillrĂ€ckligt stagead? â€â€â€â€