• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Om du kan tÀnka sig 44 mm istÀllet för 42 mm Àr bland annat dessa "Blacksteel" tillgÀngliga för köp ifrÄn AD i Sverige utan limitering:
http://www.breitling.com/en/models/avenger/avenger-blackbird-44/
http://www.breitling.com/en/models/chronomat/chronomat-44-raven/
och sÄ finns det en ny Chronomat Blacksteel 44 som jag nyligen köpt sjÀlv som finns tillgÀnglig om du frÄgar en Breitling AD:
DSC_0054-1.jpg
Kirex
Ok, tackar. FÄr bege mig till nÀrmsta AD och prova.
 
Är mer sugen pĂ„ stĂ„lfisk, sĂ„ ta den du @RicVin

StÄlfisken Àr faktiskt helt fantastisk!

Aldrig fel med en stÄlfisk.
Breitling_Steelfish_jaw_02b-vi.jpg
StÄlfisken Àr absolut en av Breitlings mest lyckade modeller i modern tid. Jag föredrar dock den tidiga 42:an som Àr optimalt komponerad i mitt tycke. Synd att de inte dyker upp sÄ ofta.
 
Skickar om lite bilder pÄ de senaste inköpen, blev tvÄ viklÄs med gummi pÄ kortare tid Àn tÀnkt, men jag fick det pvd:ade till ett bra pris, sÄ det hade varit spöstraff att inte köpa det, nu gÄr jag iofs krypa in o hörnet o slicka mina ekonomiska sÄr. Men skit i det, hÀr kommer lite bilder (kan vara vinet som gjorde dem suddiga, hade rÀknat med att det skulle stabiliserats):p
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
Blev ju riktigt snyggt! :)
 
Vad bör man förresten max ge pÄ ett ungefÀr för en stÄlfisk som Àr;
-automat
-i ok skick
-max 10 Ă„r gammal
 
Vad bör man förresten max ge pÄ ett ungefÀr för en stÄlfisk som Àr;
-automat
-i ok skick
-max 10 Ă„r gammal

Lite svÄrt att sÀga. Men om vi utgÄr frÄn att du vill ha en med korrekt lÀnk för tillverkningsÄret sÄ allt mellan 12-20k beroende pÄ tillbehör och skick.
 
Tillbaka
Topp