Den har allt! Ref pÄ denna?
Chronomat Airborne 41.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den har allt! Ref pÄ denna?
Ab0144/Ab0115, vit och svart, 41 och 44mm, sen som @Eurenius sÀgerDen har allt! Ref pÄ denna?
VÀlkommen tillbaka Boozer, man tackar man tackar ingen J*vel som mÀrkt att man har varit borta ens? Idag var det dags att lufta vit MOP! SkÄl vÀnner och glöm inte att Erik Àr bÀst , efter B sÄklart!
Edit: Nu har utc:n somnat ock
Ha inte för höga tankar om dig sjÀlvVÀlkommen tillbaka Boozer, man tackar man tackar ingen J*vel som mÀrkt att man har varit borta ens? Idag var det dags att lufta vit MOP! SkÄl vÀnner och glöm inte att Erik Àr bÀst , efter B sÄklart!
Edit: Nu har utc:n somnat ock
Har mÀrkt att ingen mÀrker om man springer och dör @MaxerHa inte för höga tankar om dig sjÀlv
Snygg i bÄde svart och vit, trevligt med 41mm. Borde göras fler modeller i den storlekenAb0144/Ab0115, vit och svart, 41 och 44mm, sen som @Eurenius sÀger
NÀr skulle den hÀr komma? Gillar att den saknar datum.Nytt (fÀrgerna) frÄn Kern. 46mm tyvÀrr.
Lugn nu, du Àr svÄrslagen pÄ den fronten Vi fÄr se vad som hÀnder, till salu Àr den iaf inte
Jag kör hÄrt med X 33 by the way, bestÀllde 2 nya band till den, sÄ keeper ett tag till vart fallLugn nu, du Àr svÄrslagen pÄ den fronten Vi fÄr se vad som hÀnder, till salu Àr den iaf inte
Kul att höra, den Àr riktigt bra. Klart underskattad! Tyckte den blev bra med den dÀr Nasa-remmen du köpte.Jag kör hÄrt med X 33 by the way, bestÀllde 2 nya band till den, sÄ keeper ett tag till vart fall
à sikter om denna? Blir fundersam över placeringen av 12h registret kl 9. Annars kÀnns den ok.
MisstÀnkte nÄgot, grymt tack för snabb respons !Jag Àr tÀmligen sÀker pÄ att den Àr fake. Kronan har inte rÀtt form, indexen sitter pÄ fel plats (60 sekunderna ska sitta vid nio), indexen sitter för nÀra mitten och ett antal ytterliga fel.
Grattis till en grym klocka!Ăntligen kan Ă€ven jag posta I denna trĂ„den
Snart pÄ en köp & sÀlj nÀra digFörvÄnad över hur bra denna pjÀs Àr. Riktig skönhet som gör att man vill ha fler fÀrger. HÀr har Breitling hittat tillbaka till sina rötter som Àr en riktig toolklocka. NÀr alla andra rör sig mer mot keramiska, blingiga och flashiga klockor sÄ gÄr Breitling tillbaka till rötterna. Mer avskalat, mer militÀrisk och mer rÄtt.
Oavsett, sjukt nöjd!
Vackert!TĂ€nkte vĂ€nta med att sĂ€tta den pĂ„ armen till 1e Mars⊠men det gick sĂ„dĂ€râŠ
Riktigt fin den gulaTĂ€nkte vĂ€nta med att sĂ€tta den pĂ„ armen till 1e Mars⊠men det gick sĂ„dĂ€râŠ