ToolDiver
KS Explorers Club
FantastiskUtöver nÄgon G-Shock har jag blivit OWG med denna, gillar den som attan
Landade ett original gummi idag som jag ska testa ocksÄ, dessvÀrre utan viklÄs men kÀnns riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FantastiskUtöver nÄgon G-Shock har jag blivit OWG med denna, gillar den som attan
Landade ett original gummi idag som jag ska testa ocksÄ, dessvÀrre utan viklÄs men kÀnns riktigt bra!
Cool! Airwolf Raven? Den ser man inte oftaâŠ
De stĂ€mmerCool! Airwolf Raven? Den ser man inte oftaâŠ
Hade en B1.. Ălskade den men var ungefĂ€r det mest ovattentĂ€ta man kan hittaDe stĂ€mmer
Haha ja jo lite sĂ„ Ă€r de men jĂ€kligt trevligaHade en B1.. Ălskade den men var ungefĂ€r det mest ovattentĂ€ta man kan hitta
Förra Ă„ret typ. Ăr ju av en bra anledning, 100% förnybart. Vad anvĂ€nder du lĂ„dan till och det digitala certet som var ett av de sĂ€msta certen som producerats pga gĂ„r sönder om du nuddar "displayen"NĂ€r började Breitling ta bort digitala cert och fina boxar? Fick hem en Evo idag och saknar kĂ€nslan av lyxâŠ
Morfar drog fram denna Breitling ur en lÄda. Saknar krona och gÄr inte för tillfÀllet. NÄgon som vet vad modellen heter och vad det möjligen skulle kunna kosta att fÄ den att fungera?
Den Àr högst troligt en fake. Men öppna den och ta en bild pÄ urverket för att vara hundra procent.
Ingen modell som funnits i Breitlings sortiment.SÄ pass? Han har haft den i över 20 Är. Tog inte med mig klockan sÄ har ingen möjlighet att öppna den.
Ingen modell som funnits i Breitlings sortiment.
Den Àr högst troligt en fake. Men öppna den och ta en bild pÄ urverket för att vara hundra procent.
TvÄ dagar i rad! Djupet i tavlan alltsÄ, sheeeeeeeet! Borde heta blacksea-MOP Njut av helgen vÀnner!