Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt blingig! Skönt att klä ner den lite med ett band
Såg den, har skickat in CV, och pröjskrav
Hehe. Inget mot den B1 jag hade en gång. Fick imma under glaset bara man gick förbi en diskho.Med 3 bar sitter vi tryggt inne
Hehe, klassikerHehe. Inget mot den B1 jag hade en gång. Fick imma under glaset bara man gick förbi en diskho.
Hehe. Inget mot den B1 jag hade en gång. Fick imma under glaset bara man gick förbi en diskho.
Är det så illa eller skämtar ni? Har funderat på en Navitimer länge men aldrig kommit till skott, 3 Bar är en orsak.Hehe, klassiker
Har haft 3 B 01, alla cirka plus 2-4, men det är väl högst olika…Är det så illa eller skämtar ni? Har funderat på en Navitimer länge men aldrig kommit till skott, 3 Bar är en orsak.
En annan fråga: hur bra precision kan man räkna med av B01, vet att det är COSC, men ibland presterar verk bättre än spec
Jävlar vad Kern mjölkar här, men de säljer…En ny Toptime Triumph på gång.
En ny Toptime Triumph på gång.
Ja och iceblue verkar ju vara en riktig hit för dem så varför inte köra på ett vinnande konceptSnygg tycker jag.
Bra dinka till fruganJa och iceblue verkar ju vara en riktig hit för dem så varför inte köra på ett vinnande koncept
Fan hon är redan för dyr i driftBra dinka till frugan
Ja och iceblue verkar ju vara en riktig hit för dem så varför inte köra på ett vinnande koncept
Den här kommentaren och bilden dök upp på instagram för en vecka sedan. Jag har aldrig notereat den här isblå varianten tidigare.
Och nedsidan med hojjen var väl att den listar 60% högre än versionen som inte är med Breitling. För en logga, annan färg på kåpan och nått i textilenNu har det kommit en informativ artikel om Top time Triumph. Det finns även en bild på en variant utan Zorro-mönster som imho är ännu snyggare. (Nedsidan är att man måste köpa en motorcykel för att få köpa den).
Breitling Releases a New Ice Blue Top Time in Collaboration with Triumph - Worn & Wound
Back in March 2020, Breitling released a new version of their Top Time chronograph that has become a favorite of ours, largely for its unique “Zorro dial,” a stylized take on the traditional panda dial layout that resembles the mask of a certain vigilante featured in pulp fiction of the 1920s...wornandwound.com
Och nedsidan med hojjen var väl att den listar 60% högre än versionen som inte är med Breitling. För en logga, annan färg på kåpan och nått i textilen
Snygg och stilren - står högt på min önskelista!Trodde verkligen att jag var färdig med Breitling. Kunde dock inte låta bli denna i grönt…
Vi
Jag väntar på elsparkcykel, cooperation med g shock…
Helt sjukt krispig men de måste ju lägga av med dessa pinsamma samarbeten.En ny Toptime Triumph på gång.