• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_0694.JPG

Nya Triumph var ju skitcool! Men 41mm känns spontant för stort för min del, även om jag hoppas kunna bli överraskad. Men varför denn bara har fått 3bar vattenresistens är för mig en gåta, särskilt eftersom de tidigare Top Time alla(?) haft 10bar.

Nu har det kommit en informativ artikel om Top time Triumph. Det finns även en bild på en variant utan Zorro-mönster som imho är ännu snyggare. (Nedsidan är att man måste köpa en motorcykel för att få köpa den).

564C44F6-8012-4E6D-9C6D-B04DDFFDEE4B.jpeg

Nu har det kommit en informativ artikel om Top time Triumph. Det finns även en bild på en variant utan Zorro-mönster som imho är ännu snyggare. (Nedsidan är att man måste köpa en motorcykel för att få köpa den).

564C44F6-8012-4E6D-9C6D-B04DDFFDEE4B.jpeg
Och nedsidan med hojjen var väl att den listar 60% högre än versionen som inte är med Breitling. För en logga, annan färg på kåpan och nått i textilen 😄

Och nedsidan med hojjen var väl att den listar 60% högre än versionen som inte är med Breitling. För en logga, annan färg på kåpan och nått i textilen 😄

Ja, det var minst sagt saftigt. På den engelska sidan låg prisskillnaden på 11 000 vs 16 000. Vad jag kunde se (en snabb titt på bildern) så såg Breitling Ed ut att ha andra stötdämpare (skulle kunna vara Öhlins de har ofta den där guldgulda färgen) vilket skulle kunna motivera en viss prisskillnad, men det är ändå väldigt mycket för lite handarbete.

Tillbaka
Topp