Lite nyfiken ocksÄ pÄ varför man kör UPH-pilen till vÀnster istÀllet för till högerEn ny Toptime Triumph pÄ gÄng.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite nyfiken ocksÄ pÄ varför man kör UPH-pilen till vÀnster istÀllet för till högerEn ny Toptime Triumph pÄ gÄng.
![]()
MÄste vÀl vara för att behÄlla visuell balans. 65... 60.. i slutet av tachyskalan Àr ju mycket svart tom yta. Hade man placerat pilen medsols hade det sett muppigt ut att ha texten dÀr och det naturliga hade varit att ha den lÀngre upp mot klockan 12.Lite nyfiken ocksÄ pÄ varför man kör UPH-pilen till vÀnster istÀllet för till höger
Och dÄ kan vi vÀl sÀga att det Àr officiellt
Stackars oss köpareâŠ.men bra visibility för mĂ€rketâŠ
DÄ fÄr man lÀmna kontoret nÄgon gÄng och ta sig en tur förbi...
fan va coolt
- TyvÀrr inte lika coolt för de AD som jobbat hÄrt med mÀrket i mÄnga Är och nu blir uppsagdafan va cooltsom jag har vÀntat
Watchie sammanfattade det pÄ, tycker jag, bra sÀtt ovan. Bra för Breitlings varumÀrke, men sÀmre för oss konsumenter som gÀrna ser lite konkurrens frÄn grÄmarknaden.- TyvÀrr inte lika coolt för de AD som jobbat hÄrt med mÀrket i mÄnga Är och nu blir uppsagda
Ăr nog ajöss med rabattmöjligheter för oss vanliga dödliga ocksĂ„.
Hej, vi ska inte sluta med Breitling.Dubbla kÀnslor för nya butiken. @ERIKSON URHANDEL fÄr ni sÀljstopp och isÄfall, nÀr?
Dagens för topic![]()
Exakt sÄ menade jag, very uncool för Franks , Erikson och oss..- TyvÀrr inte lika coolt för de AD som jobbat hÄrt med mÀrket i mÄnga Är och nu blir uppsagda
- Finns det nÄgon information om vilka butiker som fÄr fortsÀtta sÀlja och serva Breitling?Exakt sÄ menade jag, very uncool för Franks , Erikson och oss..
Det Àr nog dom som fortfarande sÀljer Breitling. All service skickas till TP i TÀby- Finns det nÄgon information om vilka butiker som fÄr fortsÀtta sÀlja och serva Breitling?
- Jag formulerade mig nog luddigt. Menar om nÄgon information kommit ut om vilka butiker som fÄr fortsÀtta som AD.Det Àr nog dom som fortfarande sÀljer Breitling. All service skickas till TP i TÀby
Dvs dom som förblir AD skickar dom vidare som det har vart de senaste 10 Ären
//Simon
Det lilla jag vet Àr att Eriksson kommer att till vara en iallafall AD- Jag formulerade mig nog luddigt. Menar om nÄgon information kommit ut om vilka butiker som fÄr fortsÀtta som AD.
Nice, gifter sig bra med det bandetâŠHaft denna Chronospace i drygt en vecka och Ă€r vĂ€ldigt nöjdHelt klart min favorit-Bratte av dem jag hunnit testa. Lite bilder frĂ„n vĂ„r (min och Brattens) pĂ„gĂ„ende honeymoon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, tÀnkte inte sÄ lÄngt. Men det har du helt rÀtt i. Det kÀnns ju sÄklart trist.- TyvÀrr inte lika coolt för de AD som jobbat hÄrt med mÀrket i mÄnga Är och nu blir uppsagda
Ăr det en 44mm eller en 42mm?FörvĂ„nad över hur bra denna pjĂ€s Ă€r. Riktig skönhet som gör att man vill ha fler fĂ€rger. HĂ€r har Breitling hittat tillbaka till sina rötter som Ă€r en riktig toolklocka. NĂ€r alla andra rör sig mer mot keramiska, blingiga och flashiga klockor sĂ„ gĂ„r Breitling tillbaka till rötterna. Mer avskalat, mer militĂ€risk och mer rĂ„tt.
Nackdelen skulle jag sÀga att 12, 6 och 9 kÀnns lite stora och lite udda men annars Àr design och utformning bra gjort. Tycker Àven det Àr snyggt med datumet som Àr mer subtilt och inte med lupp som submariner har.
Oavsett, sjukt nöjd!
![]()
![]()
![]()
42 mm, för mig Ă€r 44 aningen för stor. Jobbar pĂ„ det men har ingen Arnold arm Ă€nĂr det en 44mm eller en 42mm?
Det vara Breitling och viklĂ„s pĂ„ dessaNu kommer första frĂ„gan; hur uppfattar ni Breitlings egna gummiband? Sitter ett sailcloth pĂ„ just nu vilket ger klockan ett rĂ€tt sĂ„ nĂ€tt intryck, blir det lite mer âtryck i grejernaâ med ett B-gummi?
![]()