Enligt mig absolut!Vad sÀger ni om Navitimern? Funkar fint till kavaj? Funkar fint till en sommarskjorta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Enligt mig absolut!Vad sÀger ni om Navitimern? Funkar fint till kavaj? Funkar fint till en sommarskjorta?
Visst? Ăr ute efter en klocka till jobbet, vill ha nĂ„got lite mer dressigt, men sĂ„ jĂ€vla trĂ„kigt med en heldressare.. Skulle bli första bratten dĂ„ ocksĂ„.Enligt mig absolut!
Löp och köp den med vingar som kom ut idag pĂ„ K&SVisst? Ăr ute efter en klocka till jobbet, vill ha nĂ„got lite mer dressigt, men sĂ„ jĂ€vla trĂ„kigt med en heldressare.. Skulle bli första bratten dĂ„ ocksĂ„.
Fin katt. Tror han funderar pÄ nÀr nya Navitimern dyker upp.
Det Àr en gammal naturlag som redan de gamla grekerna kÀnde till. Navitimer fungerar till allt sÄ lÀnge det inte Àr blött.Vad sÀger ni om Navitimern? Funkar fint till kavaj? Funkar fint till en sommarskjorta?
Funkar fint till vitt ocksÄVad sÀger ni om Navitimern? Funkar fint till kavaj? Funkar fint till en sommarskjorta?
VĂ„rigt o nice, everest gummi ?
MÄtt pÄ den?
47mmMÄtt pÄ den?
Tja!
Vad Àr er erfarenhet av svÀngrum för prutning hos ADs nÀr det gÀller Bratte? Kan man komma ner lÀgre Àn tex uret?
MisstÀnkte det! Satsa runt 20% dvs?Nja, till straxt under uret Àr min erfarenhet.
det svĂ„ra med just denna Ă€r ju att hitta en i bra skick!Runt 25 +/- ett par tusenlappar för ett ex pĂ„ lĂ€nk (vilket jag tycker att man âmĂ„steâ ha pĂ„ den modellen).
HÀr Àr en som sÄlts nyligen.
Breitling Blackbird A13353 | Ref. A13353 Watches on Chrono24
Find low prices for 11 Breitling ref. A13353 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. A13353 watch.www.chrono24.com
varför tror du att gen 3 Àr mer eftertraktad Àn dom andra?Jag vet inte, men jag tror det. Min uppfattning (allt annat lika) Àr att siffror Àr mer eftertraktade Àn streck och att blÄ Àr mer eftertraktade Àn svarta. (Och att gen 3 Àr mer eftertraktad Àn 1 och 2). Skillnaderna (tror jag) Àr dock sÄ smÄ att det viktigaste Àr de andra faktorerna som du nÀmner (skick, glaset, servicebehov etc).
En ren allmÀn reflektion nÀr det kommer till chronomater (ufo) Àr att prisskillnaderna Àr relativt smÄ jÀmfört med vad man fÄr för pengarna. Dvs för relativt sett lite extra pengar sÄ fÄr man ngt vÀldigt mkt mer attraktivt. För ca 10-12 tkr extra gÄr man frÄn ett rÀtt tufsigt ex med kanske skavda förgyllda klackar till t.ex. ngn av deras Special editions, Blackbirds, Yachttimer, ngn riktigt riktigt tidig variant etc. Skillnaden borde vara större (tycker jag).
Jag köpte nedanstÄende Bluebird (inkl gummi och lÀnk) för ett par Är sedan men lÀmnade tillbaka den dÄ den bl.a. var lite skavd och AR:en var lite skadad och köpte istÀllet en söndagskörd (nÀstan nyskick frÄn första Àgaren) Blackbird gen 1 för samma pengar. Jag Àr nöjd med det valet.
du ska nog inte rÀkna med allt för mycket rabatt med tanke pÄ breitlings nya strategi med hur dom profilerar sig som ett lifestyle-brand och fimpar sina ad'sMisstÀnkte det! Satsa runt 20% dvs?
det svÄra med just denna Àr ju att hitta en i bra skick!
dom fina pÄ tex chrono ligger ju rÀtt ofta nu pÄ över 30 medans 13050/13350 ligger runt 25
förövrigt sÄ kÀnner jag att det inte dirkt finns nÄgon prisvÀrd chronomat pÄ chrono24 just nu!
allt har ju ökat otroligt mycket i pris pÄ sistonde
varför tror du att gen 3 Àr mer eftertraktad Àn dom andra?
visst sÄ kÀnns den snÀppet mer modern MEN man har ju förlorat lite av charmen nÀr man bytt ut ett klassiskt kronografverk mot ett piggyback verk ifrÄn eta...
Jag tycker gen1 Àr bland det mest klassiska som man kan fÄ inom breitlingvÀrlden
Gen1 har ju ocksÄ siffertavla och det kÀnns som alla dessa med aiffror Àr svÄrare att hitta
@DrDre, hur raknar du din gen1 bland dina brattar?
aaaah! trodde du menade 44mm's monstretBara sÄ att det inte uppstÄr missförstÄnd, det Àr alltsÄ den hÀr varianten (13353) jag kallar generation 3. Inte de Blackbirds som kom senare.
(stulen bild)
MisstÀnkte det! Satsa runt 20% dvs?
Bara sÄ att det inte uppstÄr missförstÄnd, det Àr alltsÄ den hÀr varianten (13353) jag kallar generation 3. Inte de Blackbirds som kom senare.
(stulen bild)
Ja precis, dÀr skulle jag lÀgga mig. Tappet Àr för stort mellan ny frÄn AD och i absolut nyskick frÄn grÄhandlare. SÄ jag skulle sikta pÄ 20%. Förr i tiden kunde man fÄ 25% och Ànnu mer pÄ vissa modeller.
Ăr det din? Den dĂ€r finns pĂ„ min mĂ„ste ha lista, en av vĂ€ldigt fĂ„ klockor pĂ„ den listan. Detta dĂ„ jag i stort sett slutat med klockor helt till förmĂ„n för min Apple Watch 7.Bara sĂ„ att det inte uppstĂ„r missförstĂ„nd, det Ă€r alltsĂ„ den hĂ€r varianten (13353) jag kallar generation 3. Inte de Blackbirds som kom senare.
(stulen bild)
Well, pm o kolla om de har dem, till att börja med, mÄnga handlare som lockar, sedan nÀr man ska bestÀlla, sorry no stock, vilken dinka var det ?Tack! Jag hittar dom pÄ Chrono24 helt nya för ca 20% under MRSP..
Tack! Jag hittar dom pÄ Chrono24 helt nya för ca 20% under MRSP..