Tror de funnits i ganska mÄnga Är. Fyra kanske? Alla som Àr skÄlade pÄ insidan.Har du en bild pÄ dem nya? Missat detta helt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror de funnits i ganska mÄnga Är. Fyra kanske? Alla som Àr skÄlade pÄ insidan.Har du en bild pÄ dem nya? Missat detta helt.
Har ett gammalt, det med hÄlen i, och ett nytt med texten... glömt vad de heter.Har du testat de nyare skÄlade eller bara de gamla? Milsvid skillnad. Jag slÀngde alla mina gamla i papperskorgen sÄ fort de skÄlade kom.
Stoppar in k*Ken i ett getingbo
SkÄl vÀnnen!Stoppar in k*Ken i ett getingbo
Ăr det en daydate leksaksklocka för barn ni menar Ă€r B:s bĂ€sta? Jag förstĂ„r inte nĂ„tt
PÄ riktigt fattar jag ingentingSkÄl vÀnnen!
StÄlfisken kan jag stÀmma in pÄ Àr topp tre men vetifan om den hiskeliga hercules inte Àr i samma kaliber sorry men det Àr ju sÄklart bra att alla Àr olika. Gött att man kommer tillbaka med en "BANG"SkÄl vÀnnen!
Stoppar in k*Ken i ett getingbo
Ăr det en daydate utan date leksaksklocka för barn ni menar Ă€r B:s bĂ€sta? Jag förstĂ„r inte nĂ„tt
SĂ„ fel det kan bli iblandUtan datum?
Vansinnigt bra helt enkelt!
Jag hör dej! KÀnner att jag oxÄ vill ha en blÀnkande Bratte över sommarenEn sommar utan en blankpolerad Breitling Àr ingen sommar. Har dock inte hjÀrta nog att skiljas frÄn denna.
En sommar utan en blankpolerad Breitling Àr ingen sommar. Har dock inte hjÀrta nog att skiljas frÄn denna.
En skön 90-tals Chronomat i dunderskick Àr nog vad jag begÀr. Annars icke till salu.Vad skulle du begÀra för den?
Tips pÄ var jag kan jaga beggade Brattar? HÀnger sÄklart pÄ köp och sÀlj hÀr men Àr pÄ jakt och har dÄligt tÄlamod!