Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken adress?Börjar likna nÄgot
Biblioteksgatan, huset bredvid det som brann för nÄtt Är senVilken adress?
Riktigt trevlig!! Ref?Kör denna idag
Riktigt trevlig!! Ref?
Det Àr vÀl ingen rolle, tapetsryAerospace nÀr den Àr som bÀsta. Tapetsry tavlan som inte lÀngre Àr i produktion.
Snyggt band, vad Àr det för mÀrke? Jag har en likadan, men med svart tavla. Jag har dÄlig koll pÄ alla smeknamn, men Àr det inte "tuxedo" man brukar kalla den?Aerospace nÀr den Àr som bÀsta. Tapetsry tavlan som inte lÀngre Àr i produktion.
HÀnger inte med? Menar du att jag gillar Rolex eller att det bara Àr Rolex som har tapetsrytavla? Eller Àr det sÄ att du menar att det Àr tuxedo som Àr det egentliga namnet?Det Àr vÀl ingen rolle, tapetsry
Yes tuxedo kallas det ja men tapetsery kan man vÀll kalla alla randiga tavlor eller har jag helt fel hÀr? Inte lika insatt? Men du har helt rÀtt, tuxedo Àr korrekt för denna.Snyggt band, vad Àr det för mÀrke? Jag har en likadan, men med svart tavla. Jag har dÄlig koll pÄ alla smeknamn, men Àr det inte "tuxedo" man brukar kalla den?
Busade lite, man fÄr ju sÄklart kalla det vad man vill och jag förstod vad du menar.HÀnger inte med? Menar du att jag gillar Rolex eller att det bara Àr Rolex som har tapetsrytavla? Eller Àr det sÄ att du menar att det Àr tuxedo som Àr det egentliga namnet?
Busade lite, man fÄr ju sÄklart kalla det vad man vill och jag förstod vad du menar.
Japanerna kan dom
Provade du japs-varianten eller 43 med silver/vit dial och svarta subdials eller den helvita i 41mm som Àven finns i rosé? HÄller med om att kontrasten har lite mer att önska, dock gillar jag det estetiska i japs-versionen.Jag var ivÀg och provade den dÀr modellen i en butik igÄr (fast pÄ brunt croco). Visst var den fin. Den kÀnns ju vassare Àn min egen 90-tals Old Navitimer. Det jag hade lite svÄrt för var dock lÀsbarheten. Med ljusa visare och vit tavla som bakgrund blir det ju tyvÀrr sÄ.
En annan modell som imponerade var Super Chronomat pÄ lÀnk. Hög kvalitetskÀnsla, snygg design och fin finish. Men tyvÀrr Ät helsikes för stor.
Provade du japs-varianten eller 43 med silver/vit dial och svarta subdials eller den helvita i 41mm som Àven finns i rosé? HÄller med om att kontrasten har lite mer att önska, dock gillar jag det estetiska i japs-versionen.
HÄller tyvÀrr med om super chronomat, det Àr en stor puck med tillrÀckligt hÄllkÀften aura om man har handleder att bÀra upp den
Denna?Det var "den vanliga" vita i 41mm. Vad Àr det som skiljer den vanliga frÄn den japanska ovan?
Sweeeet!Ăgde en Avenger gmt för mĂ„nga Ă„r sedan, runt 2018. VĂ€ldigt trevlig klocka som bĂ€rs bra, den Ă€r vad jag kan minnas ganska tunn, speciellt i jĂ€mförelse med chronomat 44 gmt.
Den tavlan oj oj oj.Denna förtjÀnar sÄ mycket mer handledstid! Nu fÄr jag skÀrpa mig Mer Black-MOP till folket
En av dom trevligare jag testat frÄn Breitling, nu har en annan forumrÀv tagit över stafettpinnen. Ref: AB042011-G745-375A.Sweeeet!
Vem Àr den dÀr Fredrik? Vill bli polare med honom.Mycket trevlig dag hos Breitling, blev upphÀmtad av Fredrik i stan, snacka klockor, prova prototyper, fota klockor, allmÀnt trevlig stund. Ska bli kul att fÄ en Boutique ocksÄ snart sÄ man kan klÀmma pÄ flera Boutique Editions
Bilder kommer senare