Den dÀr Fredrik Àr en skön lirareVem Àr den dÀr Fredrik? Vill bli polare med honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Fredrik Àr en skön lirareVem Àr den dÀr Fredrik? Vill bli polare med honom.
Klart du ska spamma gubben nÀr du Àr glad och nöjd, trots allt sÄ Àr du ju en av B:s "eldsjÀlar"Nu vet jag att jag spammar trÄden.. men det har ju varit en kul dag!
En kan ju tro att denna vackra skapelse Àr solitt guld, men icke sa nicke! Det Àr den ultimata klockan och Àr faktiskt unik, dÄ den Àr en klocka för press events sÄ den Àr i helstÄl med gulddouble. Inget man mÀrker vid nÀrmare titt förens man kÀnner pÄ den att den saknar vikten frÄn guldet! Bakboetten innehÄller sÄledes ingen referens/serienr men den Àr komplett med verk osv och fungerar perfekt
Nu vet jag att jag spammar trÄden.. men det har ju varit en kul dag!
En kan ju tro att denna vackra skapelse Àr solitt guld, men icke sa nicke! Det Àr den ultimata klockan och Àr faktiskt unik, dÄ den Àr en klocka för press events sÄ den Àr i helstÄl med gulddouble. Inget man mÀrker vid nÀrmare titt förens man kÀnner pÄ den att den saknar vikten frÄn guldet! Bakboetten innehÄller sÄledes ingen referens/serienr men den Àr komplett med verk osv och fungerar perfekt
Det Àr bara ljuset i detta fallet'!VÀldigt snyggt. Har den nÄgon sorts pÀrlemortavla, eller Àr det bara ljuset som gör att urtavlan ser lite grÄaktig ut?
Inom sinom tidSatt helt ok för att vara 42mm.
Ăr van vid mindre dinkor nuförtiden.
Ănskar bara att det fanns ett justerbart lĂ„s pĂ„ lĂ€nken likt specialaren som @Eurenius har till sin Airborne.
Ăr det sĂ„?Inom sinom tid
Dom har ju en grymt smidig justering pÄ sina viklÄs för gummiband sÄ det borde vÀl Àven gÄ att ordna till lÀnk hoppas jag.Inom sinom tid
Inom sinom tid
Ăr det sĂ„?
Dom har ju en grymt smidig justering pÄ sina viklÄs för gummiband sÄ det borde vÀl Àven gÄ att ordna till lÀnk hoppas jag.
Dom har ju en grymt smidig justering pÄ sina viklÄs för gummiband sÄ det borde vÀl Àven gÄ att ordna till lÀnk hoppas jag.
Du fÄr börja krÀnga din lösning sÄ lÀnge.Det lÄset sitter redan pÄ vissa lÀnkar. Tex pÄ nÄgon Galactic.
Trevligt. NÀr öppnar de? Vet du om de kommer fÄ in den vinröda premier B09 kronografen?Mycket trevlig dag hos Breitling, blev upphÀmtad av Fredrik i stan, snacka klockor, prova prototyper, fota klockor, allmÀnt trevlig stund. Ska bli kul att fÄ en Boutique ocksÄ snart sÄ man kan klÀmma pÄ flera Boutique Editions
Bilder kommer senare
Smygöppning i juni och sen borde det vara igÄng lagom till aug/sept. Den dÀr borde kunna gÄ att finna i sortimentetTrevligt. NÀr öppnar de? Vet du om de kommer fÄ in den vinröda premier B09 kronografen?
Du fÄr börja krÀnga din lösning sÄ lÀnge.
Blev ju riktigt flott
Yttre AR.Jag har rÀtt dÄlig koll pÄ att leta rÀtt pÄ gamla klockor och vad man ska ha i Ätanke.
Har fÄtt upp ögonen pÄ en Chronomat A13352. Vad Àr det man ska tÀnka pÄ nÀr man jagar fatt en?
Mitt minne sÀger 378A för 20mm pilotlÀnk för nyare chronomat (pre kern), men ta det med en nypa salt. 44mm har vÀl dessutom 22mm pilot
Kul att du hittade en! Den dÀr Àr inte fy skam!Nu kan jag posta hÀr. Vilken pjÀs.
Den bÀrs och sitter vÀldigt bekvÀmt. Jag har 17,5 cm och ganska platt handled.Kul att du hittade en! Den dÀr Àr inte fy skam!
Mitt minne sÀger 378A för 20mm pilotlÀnk för nyare chronomat (pre kern), men ta det med en nypa salt. 44mm har vÀl dessutom 22mm pilot
Testa annars och skicka ivÀg ett mejl till Breitling hÀr i TÀby sÄ kommer du garanterat fÄ svar pÄ vilka/vilken som passarTack för svar.
Ja det Àr 22 mm pÄ 44:an,
Verkar som att det Àr flera lÀnkar som passar om man lÀser pÄ nÀtet men vet ej om det stÀmmer dÄ jag har dÄlig koll pÄ sÄnt.
Skulle varit kul om det fanns en lista pÄ vilka lÀnkar som passar respektive klocka.
Men finns kanske inte.