• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nu vet jag att jag spammar trÄden.. men det har ju varit en kul dag!
En kan ju tro att denna vackra skapelse Àr solitt guld, men icke sa nicke! Det Àr den ultimata klockan och Àr faktiskt unik, dÄ den Àr en klocka för press events sÄ den Àr i helstÄl med gulddouble. Inget man mÀrker vid nÀrmare titt förens man kÀnner pÄ den att den saknar vikten frÄn guldet! Bakboetten innehÄller sÄledes ingen referens/serienr men den Àr komplett med verk osv och fungerar perfekt :)
20220506_163743.png
20220506_163656.png
gold.png
Klart du ska spamma gubben nĂ€r du Ă€r glad och nöjd, trots allt sĂ„ Ă€r du ju en av B:s "eldsjĂ€lar" ❀

Nu vet jag att jag spammar trÄden.. men det har ju varit en kul dag!
En kan ju tro att denna vackra skapelse Àr solitt guld, men icke sa nicke! Det Àr den ultimata klockan och Àr faktiskt unik, dÄ den Àr en klocka för press events sÄ den Àr i helstÄl med gulddouble. Inget man mÀrker vid nÀrmare titt förens man kÀnner pÄ den att den saknar vikten frÄn guldet! Bakboetten innehÄller sÄledes ingen referens/serienr men den Àr komplett med verk osv och fungerar perfekt :)
20220506_163743.png
20220506_163656.png
gold.png

VÀldigt snyggt. Har den nÄgon sorts pÀrlemortavla, eller Àr det bara ljuset som gör att urtavlan ser lite grÄaktig ut?

Senast Àndrad:
Mycket trevlig dag hos Breitling, blev upphĂ€mtad av Fredrik i stan, snacka klockor, prova prototyper, fota klockor, allmĂ€nt trevlig stund. Ska bli kul att fĂ„ en Boutique ocksĂ„ snart sĂ„ man kan klĂ€mma pĂ„ flera Boutique Editions đŸ”„

Bilder kommer senare
20220506_114300.jpg
20220506_113744.jpg
20220506_100628.jpg
20220506_095942.jpg
Trevligt. NÀr öppnar de? Vet du om de kommer fÄ in den vinröda premier B09 kronografen?
A1DEF0AF-B014-48FE-870F-DFE601374C81.jpeg

Jag har rÀtt dÄlig koll pÄ att leta rÀtt pÄ gamla klockor och vad man ska ha i Ätanke.
Har fÄtt upp ögonen pÄ en Chronomat A13352. Vad Àr det man ska tÀnka pÄ nÀr man jagar fatt en?

Hej,
NÄgon som vet om det finns en lista eller nÄt pÄ vilka pilotlÀnkar som passar Chrinomat 44 eller Chronomater i övrigt.
Vet att 375A passar men verkar finnas fler lÀnkar som passar.
Blir inte klokare av att försöka Google heller😀
B4B39427-D010-400A-9227-1A4797B804C6.png

Hej,
NÄgon som vet om det finns en lista eller nÄt pÄ vilka pilotlÀnkar som passar Chrinomat 44 eller Chronomater i övrigt.
Vet att 375A passar men verkar finnas fler lÀnkar som passar.
Blir inte klokare av att försöka Google heller😀
B4B39427-D010-400A-9227-1A4797B804C6.png
Mitt minne sÀger 378A för 20mm pilotlÀnk för nyare chronomat (pre kern), men ta det med en nypa salt. 44mm har vÀl dessutom 22mm pilot

Mitt minne sÀger 378A för 20mm pilotlÀnk för nyare chronomat (pre kern), men ta det med en nypa salt. 44mm har vÀl dessutom 22mm pilot

Tack för svar.
Ja det Àr 22 mm pÄ 44:an,
Verkar som att det Àr flera lÀnkar som passar om man lÀser pÄ nÀtet men vet ej om det stÀmmer dÄ jag har dÄlig koll pÄ sÄnt.
Skulle varit kul om det fanns en lista pÄ vilka lÀnkar som passar respektive klocka.
Men finns kanske inte.

Tack för svar.
Ja det Àr 22 mm pÄ 44:an,
Verkar som att det Àr flera lÀnkar som passar om man lÀser pÄ nÀtet men vet ej om det stÀmmer dÄ jag har dÄlig koll pÄ sÄnt.
Skulle varit kul om det fanns en lista pÄ vilka lÀnkar som passar respektive klocka.
Men finns kanske inte.
Testa annars och skicka ivÀg ett mejl till Breitling hÀr i TÀby sÄ kommer du garanterat fÄ svar pÄ vilka/vilken som passar :)

[email protected]

Tillbaka
Topp