Sompa
Basic
Tack, det ska jag testa att göraTesta annars och skicka ivÀg ett mejl till Breitling hÀr i TÀby sÄ kommer du garanterat fÄ svar pÄ vilka/vilken som passar
[email protected]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, det ska jag testa att göraTesta annars och skicka ivÀg ett mejl till Breitling hÀr i TÀby sÄ kommer du garanterat fÄ svar pÄ vilka/vilken som passar
[email protected]
Grattis till en grym klocka.Nu kan jag posta hÀr. Vilken pjÀs.
Tack. Den Àr bekvÀm, det Àr inte sÄ stor skillnad i kÀnsla mellan denna och en traditionell lÀnk.Grattis till en grym klocka.
Riktigt fin Àr den och gillar Àven lÀnken.
Hur kÀnns lÀnken pÄ handleden?
OkTack. Den Àr bekvÀm, det Àr inte sÄ stor skillnad i kÀnsla mellan denna och en traditionell lÀnk.
Sitter perfekt, har samma mÄtt pÄ handleden och man blir ju sugen!Den bÀrs och sitter vÀldigt bekvÀmt. Jag har 17,5 cm och ganska platt handled.
Den du söker Àr Breitling 22mm till 44an Pilot Bracelet 375ATack för svar.
Ja det Àr 22 mm pÄ 44:an,
Verkar som att det Àr flera lÀnkar som passar om man lÀser pÄ nÀtet men vet ej om det stÀmmer dÄ jag har dÄlig koll pÄ sÄnt.
Skulle varit kul om det fanns en lista pÄ vilka lÀnkar som passar respektive klocka.
Men finns kanske inte.
Tack för svar.Den du söker Àr Breitling 22mm till 44an Pilot Bracelet 375A
Mer info hittar du i lÀnken https://www.chrono24.se/breitling/braceletstrap-22mm-pilot-bracelet-375a--id23086466.htm
Tog bara denna som ett exempel finns fler sÀljare ex frÄn DE
//Simon
Den nyare varianten Àr lite smalare över lÄset men har snabb justering i lÄset 2 lÀgen tror denna kom ca 2019 till ChronomatTack för svar.
Fick svar frÄn Bretling som skriver att det finns 2 st modeller 375A som Àr den Àldre och den nyare 388A med bland annat uppdaterat lÄs,
Dessa 2 Àr stÄllÀnkar.
Finns Àven 2 st guld/stÄl som heter 375C vilket Àr den gamla modellen och den nya 388C som sagt med bland annat uppdaterat lÄs.
Tycker denna Àr klart bÀttre pÄ gummi
LÀr vi fÄ limiterade utgÄvor som enbart sÀljs av Breitlings butiker hÀr i Sverige?Breitling till Mall of Scandinavia i höst
Breitling Àven till Westfield Mall of Scandinavia | FastighetsvÀrlden
Breitling öppnade nyligen en butik pĂ„ Biblioteksgatan i centrala Stockholm om 200 kvm. Nu utökas alltsĂ„ satsningen i huvudstadsomrĂ„det. â Vi Ă€r otroligt stolta över att vĂ€lkomna Breitling till Westfield Mall of Scandinavia. Breitling Ă€r ett exklusivt och anrikt varumĂ€rke, och vi Ă€r vĂ€ldigt glada...www.fastighetsvarlden.se
YesLÀr vi fÄ limiterade utgÄvor som enbart sÀljs av Breitlings butiker hÀr i Sverige?
Du Ă€r vĂ€l typ den enda som begriper hur man anvĂ€nder navitimernSnabbt besök hos Erikson Urhandel idag pĂ„ vĂ€g ut mot Arlanda, en sk âtouch-and-goâ. Tittade pĂ„ Navitimerserien som presenterades pĂ„ ett trevligt sĂ€tt. Upplever att den ânyaâ modellen kĂ€nns och ser tunnare ut Ă€n vad den nog egentligen Ă€r. 41mm var bĂ€st, kunde gĂ€rna ha varit 39mm om jag fick vĂ€lja. Den största versionen (46mm?) Ă€r att föredra om man skall anvĂ€nda sig av navskivefunktionen, men det Ă€r det nog fĂ„ som gör. LĂ€nken med försĂ€nkt butterflylĂ„sning var snygg och satt bra.
Alltid kul att i efterhand identifiera vilka (personer) man sett. HĂ„ller med att 41an kĂ€nns tunnare och mindre, den har ju visserligen ocksĂ„ krympt pĂ„ lĂ€ngden.Snabbt besök hos Erikson Urhandel idag pĂ„ vĂ€g ut mot Arlanda, en sk âtouch-and-goâ. Tittade pĂ„ Navitimerserien som presenterades pĂ„ ett trevligt sĂ€tt. Upplever att den ânyaâ modellen kĂ€nns och ser tunnare ut Ă€n vad den nog egentligen Ă€r. 41mm var bĂ€st, kunde gĂ€rna ha varit 39mm om jag fick vĂ€lja. Den största versionen (46mm?) Ă€r att föredra om man skall anvĂ€nda sig av navskivefunktionen, men det Ă€r det nog fĂ„ som gör. LĂ€nken med försĂ€nkt butterflylĂ„sning var snygg och satt bra.
Du Àr vÀl typ den enda som begriper hur man anvÀnder navitimern
Trevligt att du kom förbi ikvÀll pÄ Breitling AWAlltid kul att i efterhand identifiera vilka (personer) man sett. HÄller med att 41an kÀnns tunnare och mindre, den har ju visserligen ocksÄ krympt pÄ lÀngden.
Tack detsamma gÀnget, trevligt uppstart i vanlig ordningTrevligt att du kom förbi ikvÀll pÄ Breitling AW