Grymt kul läsningHär snackar vi tropical dial deluxe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt kul läsningHär snackar vi tropical dial deluxe!
Snygg dykareHej Breitling vänner! Hoppas ni alla mår toppen. Nyfiken på hur era tankar går kring denna klocka - Breitling Superocean Heritage 57 Limited Edition? Hiss eller diss?
Köpte den som impuls under coronaperioden då man satt hemma och rullade tummarna .
Vad heter damuret?
Om jag inte mitt fel är de en galacticVad heter damuret?
Riktigt niceHej Breitling vänner! Hoppas ni alla mår toppen. Nyfiken på hur era tankar går kring denna klocka - Breitling Superocean Heritage 57 Limited Edition? Hiss eller diss?
Köpte den som impuls under coronaperioden då man satt hemma och rullade tummarna .
Hej Breitling vänner! Hoppas ni alla mår toppen. Nyfiken på hur era tankar går kring denna klocka - Breitling Superocean Heritage 57 Limited Edition? Hiss eller diss?
Denna kom 2020Är detta original modellen, vintage eller den nya som kom ut rätt nyligen?
Var är här?Man ser ju tydligt vilka som öppnar här. Blir kul att titta in när de är igång.
Mall of ScandinaviaVar är här?
Mall of ScandinaviaVar är här?
Ok, tackOm jag inte mitt fel är de en galactic
+ en jäkla sommarkänslaKanske en av de bästa dykarna man kan få för pengen just nu. 500 meter, grym design och robust.
Riktigt trevlig. Fanns en sprillans ny på Nymans för 29kKanske en av de bästa dykarna man kan få för pengen just nu. 500 meter, grym design och robust.
Lär vi som vanligt få höra hur tuff, cool, grym, bra och härlig klockan är för att samma stund se klockan bumpas i köp- och säljavdelningen här på KS?Kanske en av de bästa dykarna man kan få för pengen just nu. 500 meter, grym design och robust.
-Japp!Lär vi som vanligt få höra hur tuff, cool, grym, bra och härlig klockan är för att samma stund se klockan bumpas i köp- och säljavdelningen här på KS?
Köp denRiktigt trevlig. Fanns en sprillans ny på Nymans för 29k
Har varit nära. Är dock på gränsen för stor för mig.Köp den
Jättefin. Personligen sparar jag upp till en B25 Datora. De är magiska.Har varit nära. Är dock på gränsen för stor för mig.
Fanns förövrigt även en Premier kronograf "Norton" för ett bra pris. Trordet var typ 57k