Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blev ju helt osugen @MaxAnd
Jag och Japanmop alltså
Men gud förbannat vad frän den är!Haha, förståeligt. Den är såå fin! Älskar den, speciellt nu när solen tittar fram.
Jag tar 3Haha, förståeligt. Den är såå fin! Älskar den, speciellt nu när solen tittar fram.
Du knep den, var en eftermiddag för sen Grattis, den är fin.Godmorgon
Ja ibland är man allt snabb riktigt trevlig är denDu knep den, var en eftermiddag för sen Grattis, den är fin.
Modern take på gammal klocka. Faux lume och "gamla" tavel-layout men envisas med att ha subdials från nuvarande navitimer-modell istället för retroinspirerade. Dekorerat verk, limiterat i 362 exemplar60 år sedan idag som det första armbandsuret var i rymden, en Breitling Cosmonaute. Klockan 14 kommer vi förhoppningsvis se en ny re-edition av den gamla klassikern, jag personligen hoppas på något liknande i stil med 1959 reissuen av Navitimern med manuellt verk. Snart får vi se!
Synd att de valde de subdialsen och inte de som var på ursprungsmodellen. Med dem ser det ut som en korsning mellan Speedmaster/Navitimer.Modern take på gammal klocka. Faux lume och "gamla" tavel-layout men envisas med att ha subdials från nuvarande navitimer-modell istället för retroinspirerade. Dekorerat verk, limiterat i 362 exemplar
Dessa subdials har sett ut såhär ett tag, det som är/var halvnytt är ju datumplaceringen i nedre subdial istället för mellan kl 4-5. Håller med att det ser ut som en liten korsning vilket är tråkigt då 1959 navin blev en riktig succeSynd att de valde de subdialsen och inte de som var på ursprungsmodellen. Med dem ser det ut som en korsning mellan Speedmaster/Navitimer.
Vet du varför man valt Speedmaster subdials på nya Navitimer?
Svettigt pris, manuell, platina ringModern take på gammal klocka. Faux lume och "gamla" tavel-layout men envisas med att ha subdials från nuvarande navitimer-modell istället för retroinspirerade. Dekorerat verk, limiterat i 362 exemplar
Hiss enligt mig! Rolig klockaHej Breitling vänner! Hoppas ni alla mår toppen. Nyfiken på hur era tankar går kring denna klocka - Breitling Superocean Heritage 57 Limited Edition? Hiss eller diss?
Köpte den som impuls under coronaperioden då man satt hemma och rullade tummarna .
Rolig klocka helt klart!Hej Breitling vänner! Hoppas ni alla mår toppen. Nyfiken på hur era tankar går kring denna klocka - Breitling Superocean Heritage 57 Limited Edition? Hiss eller diss?
Köpte den som impuls under coronaperioden då man satt hemma och rullade tummarna .
Här snackar vi tropical dial deluxe!Jag fortsätter väl min monolog...
... Med att länka till en liten trevlig läsning gällande bland annat Scotts "försvunna" original-klocka som faktiskt fanns personligen hos familjen Breitling
Found: Scott Carpenter's Breitling Cosmonaute – The First Swiss Wristwatch Worn in Space
Here's the full story of where it's been. And a peek at a new limited-edition tribute to the original.www.hodinkee.com
Original dinkan som var i rymden:
Verkligen! Här kan gamla CK-2915 slänga sig i väggen!Här snackar vi tropical dial deluxe!