Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är dem små, får man ta två. Det är sen gammaltMin femte Steelfish, denna gång en X-plus med blå tavla
Din samling behöver @ScubaKing s blackbirdMonolog med mig själv.
Ny klocka.
Eller din…Din samling behöver @ScubaKing s blackbird
Min ska gå i arv.Eller din…
Spännande iakttagelse
Där pilen pekar, är det meningen att det ska vara så? att det inte line:ar med markeringen för kl 12. Syns också på det riktiga exemplaret fotat i inlägget innan.
Omega har samma sak iaf, aningen mer till höger. Så det kan vara rimligt för att uträkningar ska stämma.
Där pilen pekar, är det meningen att det ska vara så? att det inte line:ar med markeringen för kl 12. Syns också på det riktiga exemplaret fotat i inlägget innan.
Yes! Det stämmerÅh jag är lite sugen på en sådan rackare, är det 42mm du har på armen?
Tycker den känns väldigt smidig. Jag har tunna handleder och föredrar ofta mindre klockor, men den här är galet bekväm Tavlar är ganska liten och tillsammans med vridningen uppfattas den nog lite mindre än sina 42, tycker jag.Upplevs den Breitling ”stor” om du förstår vad jag menar
Eh. Man ska gå på det man själv gillar!Åh intressant, ligger också inne med smala handleder… mitt problem är att jag oftast föredrar ”större” klockor än vad jag kanske skall ha enligt bokens alla regler
Kan väl inte gå fel med någon av dom. Stål VS titan, beror väl lite på vad man föredrar! Men… Breitling är ändå BreitlingJa står i ett vägval mellan denna eller en tudor Pelagos
Vad ska du sälja?Haha exakt!
Breitling är ju lite mer klassiskt på något vis
Titan väger ju som en fjäder
Det får du se om några minuter.Vad ska du sälja?
Eller?Sälja?
Vad menar du?
Funderar på att investera i en Breitling