• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

D0548F7E-2754-42E8-9EB4-9D904B4CCDD1.jpeg

Bratte.jpg

Där pilen pekar, är det meningen att det ska vara så? att det inte line:ar med markeringen för kl 12. Syns också på det riktiga exemplaret fotat i inlägget innan.

Bratte.jpg

Där pilen pekar, är det meningen att det ska vara så? att det inte line:ar med markeringen för kl 12. Syns också på det riktiga exemplaret fotat i inlägget innan.
Omega har samma sak iaf, aningen mer till höger. Så det kan vara rimligt för att uträkningar ska stämma.

Det blir ju tydligt om kronon är nollad, på speedy produktbilder är ju kronografen igång så då ser man inte det lika lätt som ovan
Screenshot_20220606-130534_Gallery.jpg

Denna dimper ner om nån vecka, löjligt lågt pris även med moms och frakt inräknat.

Detta blir den 3:e Aerospace jag köpt, de tidigare är sålda. Känns som en klocka jag vill äga, men ändå inte använder? En klocka jag trånade efter i unga år, men inte hade möjlighet att köpa. Så någon typ av nostalgiköp……de är ju inte alltid helt lyckade. De tidigare har varit helt i titan, men med lite åldrat guld poppar den lite mer……ok med TT nu när man blivit vuxen ……

5796780F-F3B1-4B7D-8AB3-CCBAD01F5265.jpeg

Åh intressant, ligger också inne med smala handleder… mitt problem är att jag oftast föredrar ”större” klockor än vad jag kanske skall ha enligt bokens alla regler😬
Eh. Man ska gå på det man själv gillar! :)
Grym klocka oavsett, finns ju i större millimeter på boetten. Försök svänga förbi lämplig AD och testa lite!

Sälja?
Vad menar du?
Funderar på att investera i en Breitling😊
Eller?

Tillbaka
Topp