• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Gött snack med @Highvalley idag som resulterade i minibyte, perfekt bok till perfekt dinka
20220609_212330.jpg

Var precis inne pÄ Rydbergs Ur I VÀla som sa att det ska bli 5 boutiques i Sverige, de tvÄ första Àr ju presenterade men ska bli intressant var de resterande tre ska placeras. En spontan gissning skulle vara gbg och Malmö, den tredje VettefÄglarna

vad tycker vi om den nya chromonat 42 i stÄl med blÄ tavla? Tycker den Àr en av de snyggaste koreograferna pÄ marknaden och B01 ska vi inte prata om, kanske det bÀsta kronografurverket pÄ marknaden imo. den kÀnns dock mer som 43-44 och sitter rÀtt platt pÄ handleden, kramar inte om den sÄ bra utan Àr mer rak. kanske sitter bra pÄ 18+ handleder, jag har 17,5.

skulle va kul att höra vad andra tycker. Mvh

vad tycker vi om den nya chromonat 42 i stÄl med blÄ tavla? Tycker den Àr en av de snyggaste koreograferna pÄ marknaden och B01 ska vi inte prata om, kanske det bÀsta kronografurverket pÄ marknaden imo. den kÀnns dock mer som 43-44 och sitter rÀtt platt pÄ handleden, kramar inte om den sÄ bra utan Àr mer rak. kanske sitter bra pÄ 18+ handleder, jag har 17,5.

skulle va kul att höra vad andra tycker. Mvh
Den Àr fantastisk och sitter bra pÄ min handled som Àr 17,5. Nu Àr inte min blÄ men jag tycker den Àr snygg ocksÄ. köp!
CC01ED04-CB83-4503-B417-20CF34BCE3A6.jpeg

53C09523-29AB-4BA3-B4AC-8132755168E3.jpeg

Den Àr fantastisk och sitter bra pÄ min handled som Àr 17,5. Nu Àr inte min blÄ men jag tycker den Àr snygg ocksÄ. köp!
CC01ED04-CB83-4503-B417-20CF34BCE3A6.jpeg

53C09523-29AB-4BA3-B4AC-8132755168E3.jpeg
ser sjukt snygg ut, fattar helt Àrligt inte hur denna inte kan vara sÄ mycket mer hypead, vet inte vilken som skulle va snyggare och bÀttre kvalitet. Grattis!

rÀtt sÀker pÄ att det blir den blÄa till mig men alltid kul att se/höra andra :)

Smygöppning i juni och sen borde det vara igÄng lagom till aug/sept. Den dÀr borde kunna gÄ att finna i sortimentet
Breitlingbutiken pÄ Biblioteksgatan i Sth öppnade idag. RÄkade gÄ förbi och blev inhaffad utanför som kund no 2. Mycket attraktiv butik men extemt okunnig personal. Omega skall ocksÄ öppna pÄ Biblioteksgatan sÄ det blir en "het" klockgata.

Var precis och hĂ€mtade min planet ocean och fick syn pĂ„ denna. JĂ€vlar trodde aldrig den skulle va sĂ„ snygg i verkligheten, denna kommer bli min nĂ„n gĂ„ng i framtiden 😍. NĂ„n annan som testat denna eller kanske har en??

Bilagor

• tempImageYb57Uv.png
    tempImageYb57Uv.png
    2.6 MB · Visningar: 14
  • tempImageJAczQy.png
    tempImageJAczQy.png
    2.9 MB · Visningar: 13
Tillbaka
Topp