• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Àr gummit pÄ den gula so'n pÄ fel hÄll?
Verkligen!
Bra spottat!👍
Kan bli sĂ„ nĂ€r man Ă€r sjĂ€lv med 5 klockor = 5 öl och 5 jĂ€gerâ€ŠđŸ€Ł

Nu har dom andra 4 Ă„kt, sĂ„ nu börjar det ordna upp sig!đŸ€—
9DC2F9B4-B4E3-445A-A6CA-5F47F184C916.jpeg
A1E12A8B-226F-4163-AB49-2F70AC791898.jpeg

Senast Àndrad:
Extremt rare bird grönis ute
Breitling Aerospace EVO
82 102 kr

Sen den fina gula
Breitling Aerospace EVO
68 894 kr

Extremt rare bird grönis ute
Breitling Aerospace EVO
82 102 kr

Sen den fina gula
Breitling Aerospace EVO
68 894 kr
Kommer de i Tiffany? đŸ€”

Helt galet vad en tavla kan göra...

Tjenamors! Nu har jag till sist gÄtt med i Bratteklubben och mitt forna inre tonÄrsjag har gÄtt i mÄl :D

Vill skaffa mig nĂ„got annat band till ocksĂ„, lĂ€der eller sailcloth tror jag. Vi fĂ„r se vad jag kommer pĂ„, en frĂ„ga - Jag gillar deployants pĂ„ "vanliga" band, men tycker att orginalen kanske Ă€r liiite dyra. Är det nĂ„gon som kĂ€nner till nĂ„got mer generiskt alternativ som Ă€ndĂ„ kĂ€nns som solid kvalitet? (alt. har ett begagnat original till salu? Pm:a mig i sĂ„dana fall :) )

2022-06-22 15.46.11.jpg

Fick tillbaka den hĂ€r frĂ„n service idag. Har inte anvĂ€nt den pĂ„ ett par Ă„r och inser att den kanske Ă€r lite för stor för min nuvarande smak. Men det Ă€r svĂ„rt att göra sig av med den tycker jag. Kanske vĂ€njer mig igen

Bilagor

• C1E71209-4ED2-40E1-8A7B-DE195FB91802.jpeg
    C1E71209-4ED2-40E1-8A7B-DE195FB91802.jpeg
    336.6 KB · Visningar: 10
En stor klocka kan komplettera sommarens lite lÀttare klÀdsel rÀtt bra. Oavsett en snygg klocka!
Ja, sÄ Àr det förstÄs. Det Àr ju en riktigt bra sommarklocka och jag tror nog att jag kan vÀnja mig med storleken igen. Det var den första klockan jag köpte, sÄ den har ju en sÀrskild plats i hjÀrtat.

• Like
Reactions: UCW
bÀsta skapelser. Funderar pÄ om man ska kosta pÄ den ett vitt eller gult gummi ocksÄ sÄhÀr nÀr sommaren gjort
Jag funderade lÀnge pÄ att köpa gummibandet till min, men kom mig aldrig för medan det fanns i butik. Nu Àr det nÄgon ny variant vÀl?

FÄr kanske ta och leta pÄ begagnatmarknaden istÀllet.

Tillbaka
Topp