Verkligen!Àr gummit pÄ den gula so'n pÄ fel hÄll?
Bra spottat!
Kan bli sĂ„ nĂ€r man Ă€r sjĂ€lv med 5 klockor = 5 öl och 5 jĂ€gerâŠ
Nu har dom andra 4 Äkt, sÄ nu börjar det ordna upp sig!
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen!Àr gummit pÄ den gula so'n pÄ fel hÄll?
den dÀr Àr förjÀvla bra
Kommer de i Tiffany?Extremt rare bird grönis ute
Breitling Aerospace EVO
82 102 kr
Breitling Aerospace Evo 43mm Saudi Arabia Emblem Green Watch... for kr82 102 for sale from a Trusted Seller on Chrono24
Breitling Aerospace EVO Listing: kr82 102 Breitling Aerospace Evo 43mm Saudi Arabia Emblem Green Watch..., Titanium; Quartz; Condition Unworn; Year 2018; Watch with original box; Watch with original papchrono24.app
Sen den fina gula
Breitling Aerospace EVO
68 894 kr
Breitling Aerospace EVO | Chrono24.com
Breitling Aerospace EVO on Chrono24.com. New offers daily. In stock now. Save favorite watches & buy your dream watch.chrono24.app
Men var Àr fokus?Har solen gÄtt ner?
Nix, 1 timme kvar.
Saknar den dÀr rÀtt ofta, hade jag haft degen sÄ hade jag köpt tillbaka denMen var Àr fokus?
Solen uppe fortfarande.
Snyft, saknar oxÄ, kan ej vara kung pÄ beachen i sommar, kÀnner mig lite fjuttig med min SO 42:a..Saknar den dÀr rÀtt ofta, hade jag haft degen sÄ hade jag köpt tillbaka den
To me?Men var Àr fokus?
Solen uppe fortfarande.
Trevlig midsommar! Den dÀr Àr go den
Midsommarklockan
denna Àr nog den bÀsta klockan jag har
En stor klocka kan komplettera sommarens lite lĂ€ttare klĂ€dsel rĂ€tt bra. Oavsett en snygg klocka!Fick tillbaka den hĂ€r frĂ„n service idag. Har inte anvĂ€nt den pĂ„ ett par Ă„r och inser att den kanske Ă€r lite för stor för min nuvarande smak. Men det Ă€r svĂ„rt att göra sig av med den tycker jag. Kanske vĂ€njer mig igenâŠ
Ja, sÄ Àr det förstÄs. Det Àr ju en riktigt bra sommarklocka och jag tror nog att jag kan vÀnja mig med storleken igen. Det var den första klockan jag köpte, sÄ den har ju en sÀrskild plats i hjÀrtat.En stor klocka kan komplettera sommarens lite lÀttare klÀdsel rÀtt bra. Oavsett en snygg klocka!
Jag funderade lÀnge pÄ att köpa gummibandet till min, men kom mig aldrig för medan det fanns i butik. Nu Àr det nÄgon ny variant vÀl?bÀsta skapelser. Funderar pÄ om man ska kosta pÄ den ett vitt eller gult gummi ocksÄ sÄhÀr nÀr sommaren gjort
Breitling Superocean eller Breitling Superocean Heritage?