KÀnns klockan stor? Vet att Breitling klockor Àr rÀtt stora eller större Àn vad jag Àr van vid.
Definitivt superocean. Har lite svÄrt för lÀnken som heritage kommer pÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KÀnns klockan stor? Vet att Breitling klockor Àr rÀtt stora eller större Àn vad jag Àr van vid.
Den Àr ju ganska stor, 44mm och rÀtt tjock. men jag har rÀtt tjock handleder sÄ tycker nog att det funkar. Ska dock sÀga att jag börjat kika pÄ mindre storlekar.KÀnns klockan stor? Vet att Breitling klockor Àr rÀtt stora eller större Àn vad jag Àr van vid.
Absolut SO > SOHKÀnns klockan stor? Vet att Breitling klockor Àr rÀtt stora eller större Àn vad jag Àr van vid.
Tack för hjÀlpenAbsolut SO > SOH
Den kÀnns mindre Àn sina 44mm.
Min chronomat pÄ 43mm-ish kÀnns större.
Snygg stÄlfisk. Och det oranga gummibandet Àr ju klockrent för sommaren.En "stÄlfisk" ramlade in idag. Grym pjÀs rakt igenom och ett perfekt komplement till min Aerospace. Nöjd-deluxe .
Snygg stÄlfisk. Och det oranga gummibandet Àr ju klockrent för sommaren.
Dykare som Àr lika stor som en vÀggklocka.sÄg en hint om ett nyalÀpp pÄ breitling owners
vad tror ni att det kan vara?
Om det Àr den jag tjuvsÄg i april sÄ kan det bli en rejÀl hit, dock pÄminner den inte helt om det jag sÄg.sÄg en hint om ett nyalÀpp pÄ breitling owners
SO roligare, har haft bĂ€gge, ledsnade pĂ„ Colten snabbare, gut feeling Ă€r att SO Ă€r mer lĂ€ttflippad oxĂ„, om nu ngn Bratte Ă€r detâŠBehöver lite input frĂ„n expertisenâŠ
Har sjukt lÀnge varit inne pÄ en SO42 (senaste modellen) och Àr sjukt nÀra pÄ att slÄ till, vÀntar bara pÄ rÀtt objekt men sÄ dyker Colten upp frÄn sidan och förvirrar mig, hade avfÀrdat den tidigare pga bezeln men nu gillar jag den nÀstan mer?? Vad Àr det som hÀnder? Vilken föredrar panelen?
70-tals modell, typ ref 2005 lades ut pĂ„ instagram. Ăr det nĂ„got i det stuket kommer det bli superintressant!sĂ„g en hint om ett nyalĂ€pp pĂ„ breitling owners
Tack för input! Ja, det hĂ€nder lite mer med SOn, samt att fĂ€rgen gör den mer attraktiv i mina ögon.SO roligare, har haft bĂ€gge, ledsnade pĂ„ Colten snabbare, gut feeling Ă€r att SO Ă€r mer lĂ€ttflippad oxĂ„, om nu ngn Bratte Ă€r detâŠ
Vad tror du om prisbilden pÄ de nya? Sticker de ivÀg jÀmfört med dagens SO?Om det Àr den jag tjuvsÄg i april sÄ kan det bli en rejÀl hit, dock pÄminner den inte helt om det jag sÄg.
Men Kern ska göra om hela superocean serien
Fred slÀpper bilder pÄ 70-tals SO för fullt nu.sÄg en hint om ett nyalÀpp pÄ breitling owners
Fick ej se priser eller storlek utan endast film pÄ klockan. Men gissar att de blir nÄgot dyrare Àn föregÄngaren, i likhet med andra slÀppVad tror du om prisbilden pÄ de nya? Sticker de ivÀg jÀmfört med dagens SO?
Nice! Mer information att dela?Om det Àr den jag tjuvsÄg i april sÄ kan det bli en rejÀl hit, dock pÄminner den inte helt om det jag sÄg.
Men Kern ska göra om hela superocean serien
Grattis, sĂ„ nice, du klippte den pĂ„ KS ?Ăntligen tillbaka i trĂ„den!
FjÀdre gÄngen gillt nu dÄ?
Ja precisGrattis, sÄ nice, du klippte den pÄ KS ?
Detta Àr den skönaste klocka jag Àger.
Sover alltid med den.
Ja, WatchFreds instagram brukar ju antyda vad som Àr pÄ gÄng. Det enda trÄkiga om han skulle visa rÀtt Àven denna gÄng Àr att det blir en SuperOcean med kronograf och dÀrmed en prislapp pÄ runt 80-100 tkr. Imho "ska" en SuperOcean vara en relativt billig, enkel och stryktÄlig tool watch och det Àr det nog inte frÄgan om hÀr.Fred slÀpper bilder pÄ 70-tals SO för fullt nu.
Jag hÄller helt och hÄllet med. Det bör i alla fall finnas alternativet med icke krono för en relativt billig peng. Jag gillar dessa vintagemodeller. Förutom premier har jag gÄtt och hoppats pÄ en variant av dessa SO.Ja, WatchFreds instagram brukar ju antyda vad som Àr pÄ gÄng. Det enda trÄkiga om han skulle visa rÀtt Àven denna gÄng Àr att det blir en SuperOcean med kronograf och dÀrmed en prislapp pÄ runt 80-100 tkr. Imho "ska" en SuperOcean vara en relativt billig, enkel och stryktÄlig tool watch och det Àr det nog inte frÄgan om hÀr.
44mm kommer den i iaf Kanske nÄgon till sizeJag hÄller helt och hÄllet med. Det bör i alla fall finnas alternativet med icke krono för en relativt billig peng. Jag gillar dessa vintagemodeller. Förutom premier har jag gÄtt och hoppats pÄ en variant av dessa SO.
Utan krono för ett rimligt pris och jag hade bestÀllt direkt. NÀr man kommer upp pÄ 80-100tkr kikar jag pÄ annat om jag skulle köpa för det priset.