Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guld/grön ?Alla finns nu uppe på deras sida, synd att det inte kom en i gulguld.
Tror den var i bronze.Guld/grön ?
Läser man på hemsidan så verkar det så. Det var ju riktigt nice, men modellen är väl fulsnygg va?Länken är uppdaterad också. Är det microjustering?
Tycker den växer ändå! Den gröna är nog favoriten av de som släppts hittills.Läser man på hemsidan så verkar det så. Det var ju riktigt nice, men modellen är väl fulsnygg va?
Det var den turkosa jag såg i april. Jag diggar detta!
Jag diggar det också, intressant släpp! Hade dock önskat en något lägre prislapp.Det var den turkosa jag såg i april. Jag diggar detta!
Med ett datum så kanske, föredrar nog SOH2 framför denna känns det som. Tur smaken är som bakenTycker den växer ändå! Den gröna är nog favoriten av de som släppts hittills.
Den där är bra ändå! Den och DeusVad tycker ni om top time då? Urtavlan var läcker, dock inte helt säker på de långa bandhornen. Lite udda modell.
Håller med, Deus oranga visare är riktigt fina. De blå verkar dock ej var limited, bara svår att få tag på, eller?Den där är bra ändå! Den och Deus
50 brak för ett gammalt B17. 38h kraftreserv är ju inte något att skryta med. Coola klockor, fick lite vill-ha-känsla.Jag diggar det också, intressant släpp! Hade dock önskat en något lägre prislapp.
Kommer i 36, 42, 44 och 46 mm. Dumheter!! Var är 40 mm?! Skit på dig Kern!!!!
Ja, jag tycker att det tyvärr är ett ganska vanligt "misstag" att man gör retromodeller men i modern oversized storlek. Det blir ofta inte så bra.
I det här fallet kan man kanske hoppas att 42mm inte bär så stort tack vare en ganska tjock vridring och kanske kan urtavlan med två färger kan förminska den något. Personlige hade jag gärna sett att man skippat kronskydden men de kanske är där för att tilltala köparen av en toolwatch för daglig användning.
Tänkte precis skriva måtten lug to lug. Nån youtuber sa att det var 47,50 mm. Tycker att det måttet säger mer än vad 42 mm gör. Tror inte denna klocka kommer att bäras speciellt stort.42mm verkar ha fått en bra lug to lug på
47,76mm och tjockleken 12,56mm.
Vad tror ni man kan lägga ut en A17380 fullset, servas för 3.5 år sedan för?