• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BD28A7E2-EF49-4193-8C1E-80F78032964C.jpeg

937A5FEF-91A6-4022-8C94-9957AFD60F42.jpeg

Kommer i 36, 42, 44 och 46 mm. Dumheter!! Var är 40 mm?! Skit på dig Kern!!!!

Ja, jag tycker att det tyvärr är ett ganska vanligt "misstag" att man gör retromodeller men i modern oversized storlek. Det blir ofta inte så bra.

I det här fallet kan man kanske hoppas att 42mm inte bär så stort tack vare en ganska tjock vridring och kanske kan urtavlan med två färger kan förminska den något. Personlige hade jag gärna sett att man skippat kronskydden men de kanske är där för att tilltala köparen av en toolwatch för daglig användning.

Ja, jag tycker att det tyvärr är ett ganska vanligt "misstag" att man gör retromodeller men i modern oversized storlek. Det blir ofta inte så bra.

I det här fallet kan man kanske hoppas att 42mm inte bär så stort tack vare en ganska tjock vridring och kanske kan urtavlan med två färger kan förminska den något. Personlige hade jag gärna sett att man skippat kronskydden men de kanske är där för att tilltala köparen av en toolwatch för daglig användning.

42mm verkar ha fått en bra lug to lug på
47,76mm och tjockleken 12,56mm.

Tillbaka
Topp