• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den Àr fantastisk och sitter bra pÄ min handled som Àr 17,5. Nu Àr inte min blÄ men jag tycker den Àr snygg ocksÄ. köp!
CC01ED04-CB83-4503-B417-20CF34BCE3A6.jpeg

53C09523-29AB-4BA3-B4AC-8132755168E3.jpeg
Fantastiskt fin den dÀr!

Snyggt som tusan 👍. Funderar pĂ„ ett Ocean Racer-gummi till min stĂ„lfisk.
Är dom mer följsamma Ă€n t.ex Pro 3- gummit. Tycker jag har svĂ„rt att fĂ„ det riktigt bekvĂ€mt, i alla fall med det vanliga C-spĂ€nnet. KrĂ€ver kanske det trevliga viklĂ„set för att fĂ„ rĂ€tt runda form och en skön passform đŸ€”?

Är dom mer följsamma Ă€n t.ex Pro 3- gummit. Tycker jag har svĂ„rt att fĂ„ det riktigt bekvĂ€mt, i alla fall med det vanliga C-spĂ€nnet. KrĂ€ver kanske det trevliga viklĂ„set för att fĂ„ rĂ€tt runda form och en skön passform đŸ€”?

Ja, jag tycker att det blir mycket mjukare.
Det kÀnns ocksÄ tidsenligt rÀtt.

MÄste tillÀgga att jag har viklÄset men det borde vara mjukare i alla fall.
Ocean Racer Àr det mjukaste av mina 3 gummin. Kör viklÄset till samtliga. De med vanliga spÀnnen har jag aldrig fÄtt till bra.

MÄste tillÀgga att jag har viklÄset men det borde vara mjukare i alla fall.
Ocean Racer Àr det mjukaste av mina 3 gummin. Kör viklÄset till samtliga. De med vanliga spÀnnen har jag aldrig fÄtt till bra.

Ja det kÀnns nÀstan som att viklÄset mÄste till för att fÄ en bra passform pÄ gummit.
FĂ„r nog bli en bestĂ€llning pĂ„ ett gummi med viklĂ„s, begagnat kan man leta i stjĂ€rnorna efter kĂ€nns det som đŸ€”.

Det som sitter pÄ denna klocka Àr Twinpro gummit som Àr mycket dyrare det Àr 4 siffror i priset. Dom vanliga pro 3 gumminen Àr 3 siffriga :)
Jag kör bara med viklÄs pÄ mina och dom sitter bra.

Har ett Ocean Racer den gamla modellen med rÀnder liggande i skÄpet. den Àr aningen mjukare en pro 3 med text.
Har ett svart viklÄs i nyskick ;)

//Simon

PÄ besök hos BrattetrÄdens hovleverantör @ERIKSON URHANDEL och provade nyheter. 42mm pÄ lÀnk var min favorit, med tavellombinationen av de blÄnerade visarna/index (först pÄ bild). Korta lugs och ligger tunt pÄ handleden. Bronsaren kommer in tidig höst :)

20220702_130856.jpg
20220702_131003.jpg
20220702_131110.jpg
MÄste testa bÄde blÄ och vit. Den vita lockar mer Àn den vita föregÄngaren tycker jag. Har det kommit ut till alla AD, Àven hos oss i söder?

MÄste testa bÄde blÄ och vit. Den vita lockar mer Àn den vita föregÄngaren tycker jag. Har det kommit ut till alla AD, Àven hos oss i söder?
Borde vara inne, men för sÀkerhetsskull kan du dra en pling eller ett DM till din lokala :)
Den vita poppar mycket bra IRL

• Like
Reactions: bvb
satan vad billiga dom nya superocean klockorna ser ut

kÀnns som nÄt micromÀrke slÀpp

bland det fulaste jag sett pÄ lÀnge

enda positiva Àr ju lug-lug mÄttet pÄ 42an

PÄ besök hos BrattetrÄdens hovleverantör @ERIKSON URHANDEL och provade nyheter. 42mm pÄ lÀnk var min favorit, med tavellombinationen av de blÄnerade visarna/index (först pÄ bild). Korta lugs och ligger tunt pÄ handleden. Bronsaren kommer in tidig höst :)

20220702_130856.jpg
20220702_131003.jpg
20220702_131110.jpg
Riktigt fulsnygg. Den nya SO:n kommer bli en rejÀl vattendelare. Jag Àr sugen pÄ den babyblÄturkosa...
Tjipp!

Om nĂ„gon vill sĂ€lja ett fĂ€rgglatt 22mm Bratte-gummi fĂ„r ni gĂ€rna hojta🙂

Tillbaka
Topp