• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

image.jpeg
Nja undrar om det inte Àr en " lady lÀnk"?
MÀter 16mm vid spÀnnet.
image.jpeg
 
Köpte en ny,,,
image.png

Med den nya skruvade lÀnken.
Kan sÀga att dom har en bit kvar till breitlings lÀnkar i kvalitetskÀnsla!:facepalm:
 
Det blev ingen vit chronomat för mig, jag Àr nere, kommer aldrig hitta nÄgon aopa. Den var tydligen sÄld, men ligger ÀndÄ kvar pÄ nÀtet. :(
SÄ hÀr fin var den: (och den skulle ha fÄtt sig ett svart cordura var tanken, istÀllet för det fula gula...)
fwew03071172876040.jpg

buuuhuu
 
Det blev ingen vit chronomat för mig, jag Àr nere, kommer aldrig hitta nÄgon aopa. Den var tydligen sÄld, men ligger ÀndÄ kvar pÄ nÀtet. :(
SÄ hÀr fin var den: (och den skulle ha fÄtt sig ett svart cordura var tanken, istÀllet för det fula gula...)
fwew03071172876040.jpg

buuuhuu
sesÄ,,du kommer finna en vad det lider
btw,hur f-n kan man sÀtta ett sÄnt band pÄ en sÄn klocka:wtf:
 
Det blev ingen vit chronomat för mig, jag Àr nere, kommer aldrig hitta nÄgon aopa. Den var tydligen sÄld, men ligger ÀndÄ kvar pÄ nÀtet. :(
SÄ hÀr fin var den: (och den skulle ha fÄtt sig ett svart cordura var tanken, istÀllet för det fula gula...)
fwew03071172876040.jpg

buuuhuu

Den var ju grym !!
Trist att den var borta
 
NÄgon som har en seawolf med gul tavla att visa upp. Visst den Àr stor o bitig, har en I svart utförande, men har blivit sÄ jÀvv.. sugen igen. Gul tavla, blÄtt pro diver II med borstat viklÄs, vad tror ni om den kombinationen.
 
Tillbaka
Topp