Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Legit och stentuff! HÀrligaste logon. De senare körde proettor, inget fel i sig, men "presidenten" mer udda.Nja undrar om det inte Àr en " lady lÀnk"?![]()
MÀter 16mm vid spÀnnet.
![]()
HÀrligt! Alltid velat prova den. Skit i lÀnken och pÄ med rejsing lÀder!Köpte en ny,,,
![]()
Med den nya skruvade lÀnken.
Kan sÀga att dom har en bit kvar till breitlings lÀnkar i kvalitetskÀnsla!![]()
Blev det en 3570.50?Köpte en ny,,,
![]()
Med den nya skruvade lÀnken.
Kan sÀga att dom har en bit kvar till breitlings lÀnkar i kvalitetskÀnsla!![]()
Jomenvisst!@Jerico har du inte nÄn bild att posta?![]()
Vi snackar inte om möget hÀr i fintrÄdenHÀrligt! Alltid velat prova den. Skit i lÀnken och pÄ med rejsing lÀder!
Gloryholes? (lÄg nivÄ nu men va f#an)Vi snackar inte om möget hÀr i fintrÄden
Men gÀllande lÀder,, sÄ blir det hirsch liberty Àven hÀr. Tycker racinglÀder ser homosexuellt utinte för att det Àr nÄgot fel me det,,, Àr bÀst att tillÀgga,,
Vilka Àr "vi" som ska testa gummi? Du och frugan?Jomenvisst!
![]()
Ligger och myser i soffan. Snart ska vi pröva gummit och vÀntar ivrigt pÄ crocobanden jag bestÀllt. Givetvis fler bilder i paketöppningstrÄden![]()
"Vi" som i jag och min nya klockaVilka Àr "vi" som ska testa gummi? Du och frugan?
sesÄ,,du kommer finna en vad det liderDet blev ingen vit chronomat för mig, jag Àr nere, kommer aldrig hitta nÄgon aopa. Den var tydligen sÄld, men ligger ÀndÄ kvar pÄ nÀtet.
SÄ hÀr fin var den: (och den skulle ha fÄtt sig ett svart cordura var tanken, istÀllet för det fula gula...)
![]()
buuuhuu
Tyskar Àr ju kÀnda för sin goda smak och stil, det Àr nÄgot jag lÀrt mig pÄ semestrar vid medelhavet.sesÄ,,du kommer finna en vad det lider
btw,hur f-n kan man sÀtta ett sÄnt band pÄ en sÄn klocka![]()
Jag kan ju trösta mig med att den inte tillhörde de första 500...men den var sÄ fin ÀndÄ.sesÄ,,du kommer finna en vad det lider
btw,hur f-n kan man sÀtta ett sÄnt band pÄ en sÄn klocka![]()
haha nej det e santTyskar Àr ju kÀnda för sin goda smak och stil, det Àr nÄgot jag lÀrt mig pÄ semestrar vid medelhavet.
Not
Jomenvisst!
![]()
Ligger och myser i soffan. Snart ska vi pröva gummit och vÀntar ivrigt pÄ crocobanden jag bestÀllt. Givetvis fler bilder i paketöppningstrÄden![]()
Det blev ingen vit chronomat för mig, jag Àr nere, kommer aldrig hitta nÄgon aopa. Den var tydligen sÄld, men ligger ÀndÄ kvar pÄ nÀtet.
SÄ hÀr fin var den: (och den skulle ha fÄtt sig ett svart cordura var tanken, istÀllet för det fula gula...)
![]()
buuuhuu
JÀklar vilka bra arbetstider du har dÄ?Och gÄr in under manchetten. Mot dagis sedan jobbet...
![]()
SÄ Àr det nÀr man Àr betrodd och effektivJÀklar vilka bra arbetstider du har dÄ?![]()
stenrÀtt!Nytt i mailen precis...
![]()
![]()
stenrÀtt!
Satan sÄ snygg. Riktigt lyckad mÄste jag sÀga. Dock lÀr ju prislappen vara dÀrefter...![]()
![]()