Kaaarlsson
Basic
Ăr helnöjd! Tror att nya Superocean modellerna kommer i en grön variant faktiskt.Grym klocka. Synd att de inte gör den i grön ocksĂ„ (tror jag).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr helnöjd! Tror att nya Superocean modellerna kommer i en grön variant faktiskt.Grym klocka. Synd att de inte gör den i grön ocksĂ„ (tror jag).
Gummit verkar dyka upp pÄ köp och sÀlj hÀr regelbunden! Fanns en blÄ nyligen men sÄg nu att den Àr avslutad.Det polerade Àr absolut tjusigt men blir ju en repmagnet⊠Det Àr priset man fÄr betala I guess
Jag skulle behöva komplettera med gummit!
Tack för tipset! Jag fÄr hÄlla utkik.Gummit verkar dyka upp pÄ köp och sÀlj hÀr regelbunden! Fanns en blÄ nyligen men sÄg nu att den Àr avslutad.
Har dock aldrig sett Datoran i grön.Ăr helnöjd! Tror att nya Superocean modellerna kommer i en grön variant faktiskt.
Men den lÀngst till höger var med pÄ ovan nÀmnda klocktrÀffSamma lika.
Jag var helt sjÀlv.![]()
Det gÄr fort i hockey!Men den lÀngst till höger var med pÄ ovan nÀmnda klocktrÀff![]()
Den dÀr orangea pÄ lÀnk Àr ju helt galet bra!FrÄn en klocktrÀff:
![]()
![]()
Dom Àr fett najs dom dÀr! Vill oxÄ haNÄgon som har en Breitling A13352, gÀrna med UTC, och vill sÀlja?
Hade denna för nÄgra Är sedan, riktigt cool var den! Om jag inte minns fel sÄldes den till nÄgon pÄ KS.. men det var svalt intresse nÀr den skulle sÀljas minns jagDom Àr fett najs dom dÀr! Vill oxÄ haBrukar gÄ som smör i solsken nÀr dom vÀl dyker upp.
Hade denna för nÄgra Är sedan, riktigt cool var den! Om jag inte minns fel sÄldes den till nÄgon pÄ KS.. men det var svalt intresse nÀr den skulle sÀljas minns jag
![]()
Förmodligen för att det Àr den lite mindre modellen (39 mm vÀl). Har sjÀlv en liknande.Hade denna för nÄgra Är sedan, riktigt cool var den! Om jag inte minns fel sÄldes den till nÄgon pÄ KS.. men det var svalt intresse nÀr den skulle sÀljas minns jag
![]()
NÄgon som har en Breitling A13352, gÀrna med UTC, och vill sÀlja?
HÄller med. FÄr nog kolla utomlands, tycker dock det Àr svÄrare att bedöma skicket och att köpa ett hyfsat ex som Àr i fint skick och inte överpolerat, eller sÄ Àr mitt öga bara otrÀnat pÄ Breitling. Finns ett flertal till överkomligt pris (efter lite prut) pÄ Chrono24 tycker jag men tycker dom flesta ser Àr lite för polerade ut.Dom Àr fett najs dom dÀr! Vill oxÄ haBrukar gÄ som smör i solsken nÀr dom vÀl dyker upp.
Toppen, stort tack för tipset! Ska hÄlla utkik dÀr ocksÄ.En bra (den bÀsta?) plats att leta pÄ om man jagar Breitling Àr Zeitauktions ebay shop:
SicherheitsmaĂnahme
www.ebay.de
De har ett enormt stort utbud sÄ Àven om de inte har ngt just nu (har inte kollat) sÄ kan det vara idé att svÀnga förbi dÀr regelbundet.