Breitling toptime passar bra pÄ en solig mÄndag. Hyllning till Triumph motorcyklar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Boozer_87 har en go en, och Àgt den i snart ett Är vÀl?NÄn som vÄgat sig pÄ en 42mm bronsare? Ser onekligen trevlig ut pÄ bild
![]()
Finns till bra pris hos Bo B:NÄn som vÄgat sig pÄ en 42mm bronsare? Ser onekligen trevlig ut pÄ bild
![]()
Jag vet, det var faktiskt dÀrför jag pÄmindes om denFinns till bra pris hos Bo B:
![]()
Superocean Automatic 42
Realisation gÀller endast i vÄr webbshop. BestÀlld vara skickas inom 48 Timmar. Vi erbjuder 14 dagars öppet köp i enlighet med distansavtalslagen. Klocka med kortad lÀnk eller justerat band Ätertages ej.boberggrenur.com
brons Àr inte sÄ tokigt som mÄnga tror. Men kul med en GS. FÄr kolla in den trÄden.Jag vet, det var faktiskt dÀrför jag pÄmindes om den
Men nu blev det en GS istÀllet den hÀr gÄngen. Gissar att jag hade tröttnat pÄ bronsaren ganska fort..
Ăr du nöjd med den? Den ser super snygg ut sĂ„ hĂ€r pĂ„ bilden.Och sĂ„ fick jag hem helgens köp frĂ„n Bo. Varför har jag inte Ă€gt en SO II 42mm tidigare?
![]()
Ja den vore fin som sommarklĂ€derâŠ.klickade in pĂ„ B bergrens rea, den hĂ€r blev man grymt sugen pĂ„
https://boberggrenur.com/produkt/super-avi-b04-chronograph-gmt-46-mosquito/
SommarklockaJa den vore fin som sommarklĂ€derâŠ.
FĂ„r ha den i nĂ„gra dagar för att avgöra. Positivt sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt Ă€r att den har lĂ„g profil och kĂ€nns bra pĂ„ handleden. Lite bredare Ă€n tex Seamaster, men tunnare. GĂ„r pĂ„ sekunden exakt sedan onsdag eftermiddag. Den blĂ„ fĂ€rgen skiftar mellan grafitsvart och kobolt blĂ„. Mycket snyggt.Ăr du nöjd med den? Den ser super snygg ut sĂ„ hĂ€r pĂ„ bilden.
Jag Ă€r inte sĂ„ duktig pĂ„ Breitling, men finns vissa modeller jag verkligen gillar. Ăt detta en Avenger?Gött nytt canvas.
![]()
![]()
Det stĂ€mmer bra. 44mm i titan. Referens E13360.Jag Ă€r inte sĂ„ duktig pĂ„ Breitling, men finns vissa modeller jag verkligen gillar. Ăt detta en Avenger?
Riktgt fet, sÀrskilt med grönt canvas. Klockrent valDet stÀmmer bra. 44mm i titan. Referens E13360.
Dom har bytt boxar nu, dock till det vÀrre imo.. Nu Àr dom jÀttesmÄ, i tyg, du fÄr inte ens en kudde. Ist fÄr du en ihopsnurrad travelbag som kan anvÀndas som kudde.Breitling Àr favoriten och varje gÄng jag sÄlt en sÄ har jag Ängrat mig och Äter köpt en tillslut.
Men vad har hÀnt med deras boxar?
En liten papperskartong. KÀnns ju inte sÄ lyxigt tyvÀrr.
Den vill man ju inte visa för nÄn.
Synd att de inte satsar lite mer pÄ att göra en större box i bÀttre material.
Ha en fortsatt trevlig helg.![]()
Ja, kan inte annat Àn hÄlla med. Betalar man dessa pengar för en sÄdan fin klocka borde de kunna kosta pÄ boxen liiite mer.Dom har bytt boxar nu, dock till det vÀrre imo.. Nu Àr dom jÀttesmÄ, i tyg, du fÄr inte ens en kudde. Ist fÄr du en ihopsnurrad travelbag som kan anvÀndas som kudde.
Ok har inte sett de nya men trÄkigt Àr det. Det borde vara lite bÀttre och roligare boxar i den hÀr prisklassen Àven fast man tÀnker miljömedvetet om det nu Àr dÀrför det Àr som det Àr.Dom har bytt boxar nu, dock till det vÀrre imo.. Nu Àr dom jÀttesmÄ, i tyg, du fÄr inte ens en kudde. Ist fÄr du en ihopsnurrad travelbag som kan anvÀndas som kudde.
Dom skyller pÄ miljön, men det handlar 100% om att spara nÄgra hundralappar per lÄda.Ok har inte sett de nya men trÄkigt Àr det. Det borde vara lite bÀttre och roligare boxar i den hÀr prisklassen Àven fast man tÀnker miljömedvetet om det nu Àr dÀrför det Àr som det Àr.
Ja allt handlar vÀl om pengar tyvÀrr. Synd att dom inte satsar mer pÄ det, den fÄr Äka lÄngt in i garderobenDom skyller pÄ miljön, men det handlar 100% om att spara nÄgra hundralappar per lÄda.
Skulle ÀndÄ sÀga att de försöker tÀnka efter och att det Àr dÀrför. Kan tycka de nya boxarna Àr mer anvÀndbara och lÀttare att förflytta klockorna med.Dom skyller pÄ miljön, men det handlar 100% om att spara nÄgra hundralappar per lÄda.