• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Kse

Omega
2-Faktor
Delar en bild pĂ„ min första Breitling. VĂ€ldigt nöjd sĂ„ lĂ„ngt mĂ„ste jag sĂ€ga đŸ€©

SuperOcean II.jpg
Grattis. Riktigt lĂ€cker. 👍
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Är det konstigt att gĂ„ runt med en helgulds-navitimer varje dag? Med lĂ€der Ă€r det vĂ€l inte sĂ„ farligt, med guldlĂ€nk ocksĂ„ blir ju lite vĂ€l mycket kanske. Och extremt mycket dyrare för den delen. HĂ„ller pĂ„ att lista ut vilken klocka jag ska köpa i Ă„r eller nĂ€sta Ă„r och denna jĂ€veln Ă€r ju svincool. Och de bara sjunker som en sten i pris. Denna för drygt 100k. Finns det en fetare kronograf?
1693573237486.png
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Är det konstigt att gĂ„ runt med en helgulds-navitimer varje dag? HĂ„ller pĂ„ att lista ut vilken klocka jag ska köpa i Ă„r eller nĂ€sta Ă„r och denna jĂ€veln Ă€r ju svincool. Och de bara sjunker som en sten i pris. Denna för drygt 100k. Finns det en fetare kronograf?
1693573237486.png

Tror det Ă€r bara klockidioter och tjuvar som bryr sig vad folk har pĂ„ handleden đŸ€·
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Är det konstigt att gĂ„ runt med en helgulds-navitimer varje dag? Med lĂ€der Ă€r det vĂ€l inte sĂ„ farligt, med guldlĂ€nk ocksĂ„ blir ju lite vĂ€l mycket kanske. Och extremt mycket dyrare för den delen. HĂ„ller pĂ„ att lista ut vilken klocka jag ska köpa i Ă„r eller nĂ€sta Ă„r och denna jĂ€veln Ă€r ju svincool. Och de bara sjunker som en sten i pris. Denna för drygt 100k. Finns det en fetare kronograf?
1693573237486.png
Den Ă€r svinfet! Kör bara kör sĂ€ger jag👊
 

Matte1970

Cartier
Är det konstigt att gĂ„ runt med en helgulds-navitimer varje dag? Med lĂ€der Ă€r det vĂ€l inte sĂ„ farligt, med guldlĂ€nk ocksĂ„ blir ju lite vĂ€l mycket kanske. Och extremt mycket dyrare för den delen. HĂ„ller pĂ„ att lista ut vilken klocka jag ska köpa i Ă„r eller nĂ€sta Ă„r och denna jĂ€veln Ă€r ju svincool. Och de bara sjunker som en sten i pris. Denna för drygt 100k. Finns det en fetare kronograf?
1693573237486.png
För 100k Àr det ett grymt bra pris! Hade nog gissat pÄ mellan 130-150k.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den Ă€r svinfet! Kör bara kör sĂ€ger jag👊
Aa den Àr maxad. HÄller pÄ att tÀnka ut lite alternativ som kan vara roliga :)
För 100k Àr det ett grymt bra pris! Hade nog gissat pÄ mellan 130-150k.
SÄg fel, 120k gÄr den för hos en kÀnd tysk handlare med box och papper.
Är inte redo att köpa nĂ„got just nu utan kollar mest pĂ„ intressanta referenser för nĂ€sta köp.
HÀr kommer lÀnken för den som Àr intresserad: https://www.chrono24.se/breitling/n...-automatik-ref-k23322-bp-2003--id30302844.htm
 

Boozer_87

Panerai


Löp och köp! Hoppas ni har en fantastisk helg B-vÀnner och glöm för helskotta inte ERIK!
 
Senast Àndrad:

Matte1970

Cartier
Kollar en cockpit lady pÄ tradera. Enligt sÀljare i mycket bra skick ingen smuts eller annat. Men va fasen e detta. Ser ut att ha Àrgat.
IMG_2242.jpeg
Jag tĂ€nkte bjuda pĂ„ den ocksĂ„, men fick svar att batteriet mĂ„ste bytas, men först efter man vunnit auktionen, men fick inget svar om de garanterade att den fungerade. LĂ€nken ser ju onekligen rostig ut. đŸ˜”â€đŸ’«
 

Jesper

Cartier
2-Faktor
Jag tĂ€nkte bjuda pĂ„ den ocksĂ„, men fick svar att batteriet mĂ„ste bytas, men först efter man vunnit auktionen, men fick inget svar om de garanterade att den fungerade. LĂ€nken ser ju onekligen rostig ut. đŸ˜”â€đŸ’«
FrÄgade om batteriet och dom kunde inte byta batteri dÄ klockan tillhörde kund.
FrÄgade igen om skicket efter jag fick svar om att det skulle vara mycket bra och ingen smuts eller rost. Inget svar.
 
Topp