• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nygammal favorit đŸ€©

IMG_1563.jpeg
 
Det hade nog gĂ„tt polera upp den ganska enkelt, men lite svĂ„rt att se hur illa det var. Den ligger iaf pĂ„ blocket nu för 20000 kr.😉 Jag var mest orolig att den inte fungerade.
Ha ha ha har köparen ens hunnit fÄ den?
Nja det behövdes en galet bra polering pÄ den. Jo jag va ocksÄ orolig om den inte skulle fungera plus att den sÄg ut att ha legat i saltvatten och skrubbats pÄ sina stÀllen.
 
De Àr stenhÄrda och sköna. Jag kör min andra pÄ gummi dÄ jag tycker det Àr skönare. 42mm och den orangea Àr en frÄn 2010. Den svarta Àr frÄn 2012
IMG_2315.jpeg
Hejsan, Àr alla armband/stÄllÀnkar till denna modell polerade/blanka? Det Àr verkligen intressanta klockor, som kanske Àr Àn mer effektfulla i verkligheten?
 
Ha ha ha har köparen ens hunnit fÄ den?
Nja det behövdes en galet bra polering pÄ den. Jo jag va ocksÄ orolig om den inte skulle fungera plus att den sÄg ut att ha legat i saltvatten och skrubbats pÄ sina stÀllen.
Det sjuka Àr att Kalmars pantbank skrev till MIG och frÄgade till vilken adress jag ville fÄ den skickad, trots att jag inte ens hade bjudit pÄ den (hade dock skickat en frÄga), och detta var imorse. Den Àr alltsÄ inte skickad Àn.
 
Det sjuka Àr att Kalmars pantbank skrev till MIG och frÄgade till vilken adress jag ville fÄ den skickad, trots att jag inte ens hade bjudit pÄ den (hade dock skickat en frÄga), och detta var imorse. Den Àr alltsÄ inte skickad Àn.
Det e ju fuffens lĂ„nga vĂ€gar. Snubben som vann den vann Ă€ven en Crosswind s/g som sedan efter nĂ„gra dagar kom upp igen av samma pantbank. Men snubben har fĂ„tt gott omdöme av köpet av den klockan đŸ€·â€â™‚ïž.
Skrev till sĂ€ljaren pĂ„ blocket om att den ser ruskigt skitig ut eller Ă€r det rost pĂ„ klockan. FrĂ„ga ocksĂ„ om klockan fungera. Ja den fungerar som den skall och Ă€r rengjord nu men vad inte det pĂ„ bilderna. Ok man tar alltsĂ„ bilder frĂ„n en annan annons frĂ„n tradera och lĂ€gger upp. IstĂ€llet för nytagna bilder pĂ„ rengjord klocka đŸ€·â€â™‚ïž.
Han hade inga bilder just nu kunde eventuellt skicka pÄ torsdag dÄ han Àr borta pÄ jobb.
 
Det e ju fuffens lĂ„nga vĂ€gar. Snubben som vann den vann Ă€ven en Crosswind s/g som sedan efter nĂ„gra dagar kom upp igen av samma pantbank. Men snubben har fĂ„tt gott omdöme av köpet av den klockan đŸ€·â€â™‚ïž.
Skrev till sĂ€ljaren pĂ„ blocket om att den ser ruskigt skitig ut eller Ă€r det rost pĂ„ klockan. FrĂ„ga ocksĂ„ om klockan fungera. Ja den fungerar som den skall och Ă€r rengjord nu men vad inte det pĂ„ bilderna. Ok man tar alltsĂ„ bilder frĂ„n en annan annons frĂ„n tradera och lĂ€gger upp. IstĂ€llet för nytagna bilder pĂ„ rengjord klocka đŸ€·â€â™‚ïž.
Han hade inga bilder just nu kunde eventuellt skicka pÄ torsdag dÄ han Àr borta pÄ jobb.
Jag har faktiskt köpt och sÄlt klockor av/till honom sÄ han Àr seriös, första gÄngen Är 2005 och senast för nÄgra mÄnader sedan.
 
Senast Àndrad:
Jag har lÀst pÄ endel, och det Àr mÄnga som föredrar de nyare modellerna, bÄde skribenter och vanligt folk. Men jag kÀnner nog att jag kommer landa i en A17364. Blir ju inte bÀttre nÀr man ser alla bilder dessutom.
Tycker de Àldre Àr coolare men det Àr ju en smaksak som med alla klockor
 
Tillbaka
Topp