• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Utöver Exospace sĂ„ hĂ€mta jag Ă€ven hem en Superocean Heritage ’57 Outerknown igĂ„r😎
FÄr bÀras som kostymdykare idag!
IMG_5287.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Snygg! Grattis till ett bra köp. Samma storlek som den blÄ 57 frÄn Palma?
Tackar! Ja det Ă€r exakt samma, bara med annan fĂ€rg. Saknade den jag sĂ„lde, sĂ„ dĂ„ hittade jag en brun istĂ€llet😃
Den bruna (outerknown edition) kom bara pÄ nato men Àgaren innan hade köpt till en meshlÀnk som tur var!
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
En klocka jag aldrig trodde jag skulle Ă€ga, men har lĂ€nge velat ha en gul eller orange klocka. SĂ„ Ă€r den vattentĂ€t som en bonus 👍

VÀldigt bra service frÄn Breitlingboutiquen ocksÄ. Vilka band passar till denna tycker ni?

IMG_1870.jpeg
Grattis! Och inte bara lite vattentĂ€t heller, den dĂ€r pallar nog sommaren dopp med sina 3000m😎
Till sommaren mĂ„ste du ju köra pĂ„ Breitlings gula gummiđŸ€©
IMG_4750.jpeg
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Grattis! Och inte bara lite vattentĂ€t heller, den dĂ€r pallar nog sommaren dopp med sina 3000m😎
Till sommaren mĂ„ste du ju köra pĂ„ Breitlings gula gummiđŸ€©
IMG_4750.jpeg

Snyggt! Killen hos Breitling varnade för att klockan blir vÀldigt bulkig pÄ gummit dÄ det Àr ganska tjockt... Upplevs det sÄ?
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Snyggt! Killen hos Breitling varnade för att klockan blir vÀldigt bulkig pÄ gummit dÄ det Àr ganska tjockt... Upplevs det sÄ?
Nej det skulle jag faktiskt inte pÄstÄ. Visst, gummit Àr ganska tjockt och lite styvt i början, men bÀrs riktigt skönt tycker jag! VÀrt att testa Ätminstone, deras gummin Àr förhÄllandevis billiga i jÀmförelse med andra mÀrken.

LĂ€nken dĂ€remot, dĂ„ snackar vi bulkig och rejÀÀÀÀl tyngd😁
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Nej det skulle jag faktiskt inte pÄstÄ. Visst, gummit Àr ganska tjockt och lite styvt i början, men bÀrs riktigt skönt tycker jag! VÀrt att testa Ätminstone, deras gummin Àr förhÄllandevis billiga i jÀmförelse med andra mÀrken.

LĂ€nken dĂ€remot, dĂ„ snackar vi bulkig och rejÀÀÀÀl tyngd😁
HÄller med. TÀnkte först hÄlla fast vid principen att köpa pÄ lÀnk för att sen vÀxla till band. Men i detta fall gick det bara inte. Hade gjort sig i Titan denna. LÀnken var verkligen no-go.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Well, sĂ€g snĂ€lla att det var en superbra idĂ© att inte köpa den. helt rĂ€tt att lĂ€mna butiken tomhĂ€nt. Den Ă€r inte alls fin. Inte Ă€r jag bitter😜

Navitimer 43mm för Spanska marknaden, 1 av 100.

IMG_6722.jpeg


IMG_6723.jpeg

IMG_6715.jpeg
DĂ€r gjorde du bort dig alltđŸ€Ș NĂ€dĂ„, den var riktigt snygg i grönt, men man vill vĂ€l knappt ens veta vad den kostade😅
 
Topp