Nej,nej inget köp denna gÄng. Blev ett foto tillfÀlle. Och en del Ängest efterÄt.Kul att du knep "skogsvarianten"! Tycker tavlan spelar bra nÀr den nÀstan blir svart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej,nej inget köp denna gÄng. Blev ett foto tillfÀlle. Och en del Ängest efterÄt.Kul att du knep "skogsvarianten"! Tycker tavlan spelar bra nÀr den nÀstan blir svart![]()
ca 110 000 i sek. Helt ok antar jag givet vart Navitimer befinner sig nuförtiden. Men mycket pengar ÀndÄ.DÀr gjorde du bort dig alltNÀdÄ, den var riktigt snygg i grönt, men man vill vÀl knappt ens veta vad den kostade
![]()
Nu behöver jag skrattemojin igen nÀr jag ser tillbaka pÄ din ursprungliga textNej,nej inget köp denna gÄng. Blev ett foto tillfÀlle. Och en del Ängest efterÄt.
Det Àr ju korrekt. Jag har ju varit sugen pÄ modellen och postat den hÀr nÀr den kom. VÀl pÄ armen var den fin. Men fick inte wow-kÀnslan och framförallt var det ett dÄligt tillfÀlle. 20min före butiken stÀngde och jag var rejÀlt trött. De har nÄgra ex kvar och jag skall troligtvis tillbaka senare. Vi fÄr vÀl se. Lyckas jag sÀlja av nÄgon klocka sÄ kanske det blir ett köp. Annars var det kul att fÄ prova.Nu behöver jag skrattemojin igen nÀr jag ser tillbaka pÄ din ursprungliga text
KÀndes som att det blev ett köp utifrÄn att du skrev om den direkt nÀr den slÀpptes sÄ jag antar att mitt var fast i de tankarna nÀr jag sÄg bilderna pÄ just den![]()
Lite bandbytestrixning hÀr. Bra med band som passar i originalviklÄset. Nu platsar Avengern Àven pÄ operabesök!
![]()
![]()
![]()
Tackar. Detta Àr ett ganska enkelt Hirsch Modena, en krokodilkopia. Tycker just att krokodilmönstret gÄr riktigt bra ihop med klockan. Men det gör ju andra alternativ sÀkert ocksÄ om man börjar experimentera lite mer.Faktiskt riktigt bra pÄ lÀder. Egentligen tveksam med det pÄ dykarklockor som mÄnga andra men det dÀr flyger verkligen. FÄr testa pÄ min Seawolf...
Bytt band pÄ klockan, la till spÀnnet och kom pÄ att de skulle vara 20 mm nertill men de gick ÀndÄ, super nöjd!
![]()
![]()
SpÀnnet Àr 20 mm har haft ett armband som Àr 22 mm men gÄr ner till 20 mm, det hÀr armbandet Àr 22 mm hela vÀgenJag kanske har ett 20mm spÀnne om du vill byta.
SpÀnnet Àr 20 mm har haft ett armband som Àr 22 mm men gÄr ner till 20 mm, det hÀr armbandet Àr 22 mm hela vÀgen
Minns nÀr dom kom, fick mycket uppmÀrksamhet pÄ TTT vill jag minnas. Den Àr coolare idag Àn den var dÄ. Köpte en med vit rehaut. Tror @Fredrik (Swe) tog över den efter nÄgra mÄnader
Tsingtao.Gissa ölen?
![]()
Jag tycker de dÀr Àr bÀst pÄ gummi med viklÄs. Blir bra balans i vikten.Snyggt! Killen hos Breitling varnade för att klockan blir vÀldigt bulkig pÄ gummit dÄ det Àr ganska tjockt... Upplevs det sÄ?
Gillar verkligen Chronomaten! Speciellt lÀnken![]()
Provar Chronomaten ett tag. Alldeles för kort lÀnk dock sÄ hoppas jag har nÄgot lÀmpligt gummi liggande hemma.
Jag tycker de dÀr Àr bÀst pÄ gummi med viklÄs. Blir bra balans i vikten.
Asbra pÄ gummi med vikspÀnne! Körde min pÄ gummi typ eller Cordura hela tiden. Men det ska vara vikspÀnnet med mikrojustering. Vanliga spÀnnet Àr inte i nÀrheten av lika skönt.Hej,
Hur Ă€r Aerospace EVO pĂ„ Breitling-gummi? Ăr klockan för tunn för den typen av band skulle ni sĂ€ga?
Men satan vad sugen jag blev pĂ„ en Chronomat nu. Man ser inte sĂ„ ofta dessa pĂ„ K/S tyvĂ€rr och betala retail för Breitling ska man vĂ€l inteâŠ![]()
![]()
Nice med korta bandhorn. Blir riktigt bra pÄ vanliga band. Ingen glipa hÀr inte.
Men satan vad sugen jag blev pĂ„ en Chronomat nu. Man ser inte sĂ„ ofta dessa pĂ„ K/S tyvĂ€rr och betala retail för Breitling ska man vĂ€l inteâŠ