• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Nej,nej inget köp denna gÄng. Blev ett foto tillfÀlle. Och en del Ängest efterÄt.
Nu behöver jag skrattemojin igen nĂ€r jag ser tillbaka pĂ„ din ursprungliga text 😂đŸ€Ș

KĂ€ndes som att det blev ett köp utifrĂ„n att du skrev om den direkt nĂ€r den slĂ€pptes sĂ„ jag antar att mitt var fast i de tankarna nĂ€r jag sĂ„g bilderna pĂ„ just den 😎
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Nu behöver jag skrattemojin igen nĂ€r jag ser tillbaka pĂ„ din ursprungliga text 😂đŸ€Ș

KĂ€ndes som att det blev ett köp utifrĂ„n att du skrev om den direkt nĂ€r den slĂ€pptes sĂ„ jag antar att mitt var fast i de tankarna nĂ€r jag sĂ„g bilderna pĂ„ just den 😎
Det Àr ju korrekt. Jag har ju varit sugen pÄ modellen och postat den hÀr nÀr den kom. VÀl pÄ armen var den fin. Men fick inte wow-kÀnslan och framförallt var det ett dÄligt tillfÀlle. 20min före butiken stÀngde och jag var rejÀlt trött. De har nÄgra ex kvar och jag skall troligtvis tillbaka senare. Vi fÄr vÀl se. Lyckas jag sÀlja av nÄgon klocka sÄ kanske det blir ett köp. Annars var det kul att fÄ prova.
 
Gissa ölen?
IMG_2215.jpeg
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Hej pÄ er,

Försöker finna lite historik kring Avenger Seawolf 3000m (ej kronografen). Den verkar ha hÀngt med rÀtt lÀnge (sedan början av 2000-talet typ) och endast fÄtt nÄgra lÀtta uppdateringar (verkar iofs ha varit Titan ett tag). NÄgon som vet var det kan finnas lite historik? Kollat Breitlingsource men kÀnns gammal och inte uppdaterad...
 

BarbaZoo

Cartier
2-Faktor
Faktiskt riktigt bra pÄ lÀder. Egentligen tveksam med det pÄ dykarklockor som mÄnga andra men det dÀr flyger verkligen. FÄr testa pÄ min Seawolf...
Tackar. Detta Àr ett ganska enkelt Hirsch Modena, en krokodilkopia. Tycker just att krokodilmönstret gÄr riktigt bra ihop med klockan. Men det gör ju andra alternativ sÀkert ocksÄ om man börjar experimentera lite mer.
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Hej,

Hur Ă€r Aerospace EVO pĂ„ Breitling-gummi? Är klockan för tunn för den typen av band skulle ni sĂ€ga?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Hur Ă€r Aerospace EVO pĂ„ Breitling-gummi? Är klockan för tunn för den typen av band skulle ni sĂ€ga?
Asbra pÄ gummi med vikspÀnne! Körde min pÄ gummi typ eller Cordura hela tiden. Men det ska vara vikspÀnnet med mikrojustering. Vanliga spÀnnet Àr inte i nÀrheten av lika skönt.
 
Topp