Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den e ruggigt fin.![]()
Provar Chronomaten ett tag. Alldeles för kort länk dock så hoppas jag har något lämpligt gummi liggande hemma.
Riktigt nice blev det där.![]()
![]()
Nice med korta bandhorn. Blir riktigt bra på vanliga band. Ingen glipa här inte.
Smygöppning av Breitlings egna butik här i Göteborg på Östra Hamngatan.
Otroligt fin butik och väldigt trevlig personal och service.
![]()
![]()
![]()
Smygöppning av Breitlings egna butik här i Göteborg på Östra Hamngatan.
![]()
![]()
![]()
Fint! Imorgon öppnas det. Lite band klippning osv![]()
Såg nu på instagram att de verkar öppna imorgon(?). Lite oklart. Drar dit och kollar imorgon.
Mycket trevligt! Den nya navi![]()
Vilken jävla go fredagskänsla jag fick i magen nu. Först burgare med @Dixie och sedan gemensamt besök och gött snack i nya Breitlingbutiken (GBG).
Dit måste man, hoppas dom är trevligare än dom andra ad som finns i närområdet.Smygöppning av Breitlings egna butik här i Göteborg på Östra Hamngatan.
![]()
![]()
![]()
Tycker andra ADs i GBG (finns två) är trevliga men inte alltid kunniga. Nya butiken gav ett klockrent förstaintryck på mig i alla fall.Dit måste man, hoppas dom är trevligare än dom andra ad som finns i närområdet.
Hur är utbudet av modeller/variationer?Besökte dom i förrgår och fick ”riktiga” grejer i glaset (Gula Änkan)Ett väldigt trevligt besök! Totala motsatsen mot det stela bemötande jag har upplevt hos t ex Wempe och Nymans. Även en klar kontrast mot en viss butik snett mittemot som jag besökte precis innan.
![]()
![]()
Det låter bra, ska garanterat försöka svänga förbi i dagarnaTycker andra ADs i GBG (finns två) är trevliga men inte alltid kunniga. Nya butiken gav ett klockrent förstaintryck på mig i alla fall.
De har en jäkla massa, även sådant som lanserades förra veckan.Hur är utbudet av modeller/variationer?
Här har du en hel butik med Brattar jämfört med dom andras typ två montrar. Flerdubbelt mer samt grejer du aldrig någonsin ser hos dom vanliga svenska AD som t ex en Premier Tourbillon. Det är ju detta som är det allra bästa med dedikerade butiker… utbudetHur är utbudet av modeller/variationer?
Kul grepp! Att köpa/bära andra skolor eller andra institut som man själv inte har en personlig koppling till är en styggelse. Om mitt gamla alma mater mot förmodan släpps i framtiden känns det som ett naturligt köp däremot.Lite ovanligt grepp. Breitling gör klockor med universitetskoppling. Breitling var väl på 90-talet lite av pionjärer med att så i så stor omfattning göra klockor ihop med så många olika olika flygvapen. Det bara drällde av varianter av Chronomat, Navitimer, Aerospace på olika tema. Är det för amerikanska universitet vi får se något liknande nu?
Skillnaden är väl möjligtvis att man kan tänka sig att köpa t.ex. en Chronomat Red Arrows edition även om man inte är pilot där, men man skulle nog inte köpa en Princeton edition om man inte studerat där.
![]()
![]()
![]()
![]()