• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Watcharound

Panerai
2-Faktor
Nu fÄr vi inte somna hÀr i trÄden.
Bedrövliga bilder Ă€r ocksĂ„ bilder. đŸ€Ł
IMG_3653.jpeg
IMG_3650.jpeg
 

Llamas

Breitling
Bytte till mig min första Breitling nÄgonsin igÄr otroligt jÀvla nöjd!

Seawolf Avenger 2010, fullset med inköpskvitto, service papper boxar och service box, senast servad november 2022 đŸ’Ș

SkĂ€mskudde pĂ„ men har haft tvĂ„ thai superclones pĂ„ resande fot tidigare men nu Ă€ntligen Ă€kta varan 🙏
Grattis. Har en likadan. Tycker tavlan blir sĂ„ himla frĂ€ck nĂ€r blĂ„tinten gör att man inte vet om den Ă€r svart eller blÄ . Den Ă€r fet och tung!
 

Llamas

Breitling
Hej alla. Har en breitling som jag tÀnkte skicka in..... kan man lita pÄ urbrev? Seriösa?
NĂ„gon som har erfarenhet av dom?
Jag kan vara ute och cykla men jag tror att Breitling bara sÀljer packningssatser till sina AD sÄ man kan serva den var som helst men packningar och trycktest kan inte bytas av vem som helst.
 

Sch0nning

Cartier
Jag kan vara ute och cykla men jag tror att Breitling bara sÀljer packningssatser till sina AD sÄ man kan serva den var som helst men packningar och trycktest kan inte bytas av vem som helst.
Breitling Àr vÀldigt selektiva med vilka dom sÀljer delar till.
LÄngt ifrÄn alla ADs har tillgÄng till delar (knappt nÄgon eg.).
MÄnga skickar till Breitling, vilket i sak inte Àr nÄgot dÄligt.
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor

Gustav.S

Omega
Hejsan,

Köpte en Breitling SuperOcean Heritage II 42mm av en forummedlem igÄr - mycket nöjd!

Funderar pÄ var man lÀmpligast köper lÀderstraps till dessa spÀnnen? FörstÄr sÄ klart att man kan gÄ till Breitling och köpa men har tidigare köpt lÀder ex pÄ ebay i kalvskinn i toppenkvalitet för femhundringen. Dock svÄrt att hitta till dessa spÀnnen? Visst Àr det 22mm mellan bandhornen pÄ denna modell?

Söker Àven en Milanese / MeshlÀnk till denna och vill dÄ helst ha original eller vÀldigt hög kvalitet. Man vill ju ha ett originalspÀnne... Om nÄgon har en som de kan tÀnka sig att sÀlja - hojta till!!

Tack pÄ förhand!
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    645.6 KB · Visningar: 10
  • 2.jpg
    2.jpg
    547.6 KB · Visningar: 10

IceCold

Omega
2-Faktor
Hejsan,

Köpte en Breitling SuperOcean Heritage II 42mm av en forummedlem igÄr - mycket nöjd!

Funderar pÄ var man lÀmpligast köper lÀderstraps till dessa spÀnnen? FörstÄr sÄ klart att man kan gÄ till Breitling och köpa men har tidigare köpt lÀder ex pÄ ebay i kalvskinn i toppenkvalitet för femhundringen. Dock svÄrt att hitta till dessa spÀnnen? Visst Àr det 22mm mellan bandhornen pÄ denna modell?

Söker Àven en Milanese / MeshlÀnk till denna och vill dÄ helst ha original eller vÀldigt hög kvalitet. Man vill ju ha ett originalspÀnne... Om nÄgon har en som de kan tÀnka sig att sÀlja - hojta till!!

Tack pÄ förhand!
Referens nummer?
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Vi fÄr vÀnta mÄnga Är innan Breitling kommer med en modell som slÄr premier pistagio. En av de absolut snyggaste klockorna jag har, till och med speedyn hamnar pÄ efterkÀlken, möjligen kanske R 6263 slÄr den pga den nÀttare diametern.


IMG_1676 (2).JPG
 
Topp